مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازرسی کیفیت عسل صادراتی ایران + قیمت خرید

آنچه در این مقاله می خوانید ...

تست سلامت عسل چه زمانی انجام می شود؟چرا عسل به راحتی در دهان پخش می شود؟مزایای کرم های عسلیقیمت عسل صادراتی ایران
کیفیت عسل صادراتی ایران

کیفیت عسل صادراتی ایران ارزش غذایی منحصر به فردی دارد و می توان انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها را در این محصول ایرانی یافت. آوازه معجزه درمانگری عسل های ایرانی تا خارج از مرزهای ایران نیز گسترده شده است و بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی برای خرید محصولات ایرانی اقدام نموده اند.

عسل های صادراتی در بهترین شرایط ممکن تولید می شوند و زنبورداران تمام تلاش خود را در جهت ارتقای کیفیت این محصولات به کار می گیرند. بدین ترتیب به دست می آید که برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند بیماری های عفونی،  آسمی،  قلبی و… به کار گرفته می شود.

روند تولید عسل در ایران کاملا بهداشتی صورت می پذیرد و با توجه به مدرن شدن مراحل تولید این ماده مغذی می توان گفت تمام استانداردهای لازم در جهت برداشت محصولی پرفایده در نظر گرفته می شود.

بازرسان و متخصصین در طول زمان تولید عسل بازرسی های متعددی را انجام می دهند تا بتوانند اطمینان کامل را از رعایت تمام نکات ضروری به دست بیاورند و ایرادات احتمالی را برطرف کنند تا محصول بدون نقص را به بازارهای جهانی ارائه دهند.

با توجه به اینکه خاک غنی کشور ایران بستر مساعدی برای تولید عسل های با کیفیت فراهم نموده است می توان نتیجه گرفت که افزایش روزافزون مشتریان عسل ایرانی دور از انتظار نبوده و علاقمندان بسیاری در خارج از مرزهای این کشور سفارش های عمده و جزئی خود را برای دریافت این محصول مرغوب ثبت می کنند.

کیفیت عسل صادراتی ایران

کیفیت عسل صادراتی ایران

تست سلامت عسل چه زمانی انجام می شود؟

همانطور که گفته شد عسل هایی که در ایران تولید می شوند دارای کیفیت مطلوبی هستند و زنبورداران حرفه ای که سالیان سال است در زمینه برداشت عسل طبقه درخشانی دارند برای تولید این محصول تلاش می کنند.

انجام تست های مختلف و آزمایش های تخصصی در زمان های مختلف و مشخص سبب می شود کیفیت عسل صادراتی ایران به شدت بالا رفته و به همین دلیل است که علاقمندان به خرید عسل های ایرانی از خرید خود راضی هستند و برای انجام سفارش مجدد اقدام می کنند.

انواع تست هایی که در زمان های مختلف بر روی عسل ها انجام می شود عبارتند از:

  • تست قبل از برداشت: انجام تست های مربوط به زمان قبل از برداشت عسل باعث می شود در صورت وجود خطا نسبت به رفع آن اقدام گردیده و بدین ترتیب سلامت عسل تعیین خواهد گشت و نگرانی از بابت افت کیفیت باقی نخواهد ماند.
  • زمان بسته بندی: پروسه برداشت عسل و انجام بسته بندی آن بایستی در شرایطی کاملا مساعد و استاندارد انجام گردد و تست های مخصوصی نیز در این مرحله انجام می پذیرند تا عسل های مرغوب از نمونه های درجه ۲ و ۳ جدا گردند.
  • در مدت نگهداری: انجام آزمایش های مداوم در بازه های زمانی مشخص سبب می گردد نگهداری این محصول در سلامت کامل انجام شده و تا رسیدن به دست مشتری از میزان کیفیت آن کاسته نشود.

عسل صادراتی به همراه موم

عسل صادراتی به همراه موم

چرا عسل به راحتی در دهان پخش می شود؟

عسل طبیعی ایرانی دارای خصوصیات فیزیکی و ویژگی های شیمیایی منحصر به فردی است که همگی باعث می شوند این ماده مغذی چسبندگی معتدلی داشته باشد و به راحتی با بزاق دهن ترکیب شده و در اختیار سلول ها قرار بگیرد.

قندهای طبیعی مانند گلوکز و فروکتوز که در عسل موجود هستند به ذوب شدن سریع آن کمک می کنند و باعث از هم پاشیدگی مولکول های این ماده در مدت زمان بسیار کمی خواهند شد. بدین ترتیب این مولکول ها به سرعت در جریان خون قرار گرفته و به سرتاسر بدن منتقل می شوند.

لغزنده بودن مولکول های عسل نیز یکی از مهمترین دلایل جذب سریع آن به شمار آمده و باعث می شود به راحتی در داخل دهان پخش گردد. این ویژگی ها تنها در عسل های طبیعی و درجه یک وجود دارند و باعث می شوند در مواقعی که بدن نیاز به دریافت انرژی و قند دارد نیازهای شخص مصرف کننده برآورده گردد.

بافت عسل صادراتی ایرانی

بافت عسل صادراتی ایرانی

مزایای کرم های عسلی

انواع کرم های آرایشی طبیعی و ارگانیک که امروزه در بازار موجود هستند بر پایه عسل ساخته شده اند که در جهت جوانسازی پوست و حفظ طراوت آن بسیار کمک کننده به شمار می آیند. استفاده از این کرم ها شامل مزایای متعددی برای فرد مصرف کننده می شود که الان جمله می توان به حذف التهابات پوستی اشاره نمود.

کیفیت عسل صادراتی ایران در حد بالایی قرار داشته و به همین دلیل می تواند به عنوان یکی از اصلی ترین مواد اولیه موجود در کرم های آرایشی عسلی محسوب شود. این کرم دشمن اساسی انواع باکتری هایی هستند که بر روی پوست زندگی می کنند و موجب پیری آن می شوند.

پوست های آسیب دیده که در معرض دمای بالا قرار داشته اند نیز با استفاده از این کرم ها ترمیم پیدا کرده و روز به روز به حالت اولیه خود نزدیک می شوند. همچنین استفاده مداوم از کرم های عسلی باعث می شود ایمنی مناسبی در برابر عوامل فرسایش دهنده پوست پیدا کنید و نگرانی از بابت ایجاد چروک های گوناگون در قسمت های مختلف پوست صورت یا بدن برطرف خواهد شد.

یکی دیگر از مهمترین مزایای بهره گیری از این کرم ها از بین رفتن جوش و آکنه است. از آنجا که عسل طبیعی قدرت فراوانی در از بین بردن التهابات پوستی دارد می تواند به عنوان گزینه موثر در جهت کاهش تورم جوش ها به شمار آمده و از پیشرفت و گسترش آنها جلوگیری خواهد کرد.

کرم عسلی

انواع کرم عسلی جوانساز

قیمت عسل صادراتی ایران

کیفیت عسل صادراتی ایران مهمترین عامل تعیین کننده قیمت این محصول است و از آنجا که عسل های تولید شده در کشور با توجه به منطقه آب و هوایی و گیاهان مربوطه سطوح متفاوتی از کیفیت را در بر گرفته اند دارای قیمت های گوناگونی هستند.

در حال حاضر مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع عسل گون و آویشن و … در بازه قیمتی 600 تا 1.800 هزار تومان فروخته می شود. افرادی که به دنبال انجام خرید مطمئن و دقیق هستند می تواند جدیدترین قیمت ها را از کارشناسان فروش حرفه ای و با تجربه ما دریافت کنند.

پل های ارتباطی موجود در وب سایت یک راه مطمئن برای برقراری ارتباط با کارشناسان است که از این طریق می توانید راهنمایی های موثری را در جهت انتخاب محصول مناسب نیز دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *