مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

برداشت عسل صادراتی ایرانی سنگین و غلیظ از دل طبیعت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

کیفیتی فراتر از انتظار برای بازارهای جهانیعسل ایرانی انتخابی سالم و طبیعی برای مصرف کنندگانقیمت عسل صادراتی ایرانی سنگین و غلیظ
عسل صادراتی ایرانی سنگین و غلیظ

عسل صادراتی ایرانی سنگین و غلیظ از اقلیم متنوع و وسیع ایران برداشت می شود و دارای عطر و طعم بی نظیری است که فرد مصرف کننده را به طبیعت کمیاب و رویایی ایران می برد. سنگین بودن و غلیظ بودن عسل ایرانی به علت خالص بودن این محصول است و از آنجا که هیچ گونه ناخالصی یا آب شکر با این عسل مخلوط نمی گردد می توان گفت دارای چگالی بالایی است.

مقدار زیادی از قندهای مفید و زودهضم در این محصول پرخاصیت قرار دارند که نه تنها برای بدن مضر نیستند بلکه فوایدی را نیز به همراه دارند. طعم و مزه این اثر به علت غلیظ بودن آن بسیار عمیق و ماندگار است و شخص مصرف کننده می تواند لذت فراوانی از خوردن آن ببرد و تا مدت ها این طعم را در ذهن داشته باشد.

بسیاری از پرورش دهندگان زنبور عسل و تولید کنندگان این محصول هنوز هم با استفاده از روش های دستی و سنتی عملیات زنبورداری و تولید عسل را انجام می دهند و بر این باورند که تولید سنتی عسل آن را خوشمزه تر و خوش عطرتر می کند.

اما با به روی کار آمدن روش های مدرن و جدید تولید عسل با بالاترین درجه کیفیت انجام می شود و در سطح وسیع تری صورت می پذیرد. در نتیجه می توان گفت تولید عسل به روش های سنتی یا صنعتی تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و به طور کلی کیفیت عسل ارتباط مستقیم با ژنتیک زنبورها و محل نگهداری آنها و همچنین گیاه مورد استفاده دارد.

ما در این مطلب اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داده ایم که با استفاده از آنها می توانید در شناخت بهتر عسل قدم بردارید و با قیمت های جدید و به روز شده آشنا شوید.

عسل صادراتی ایرانی سنگین و غلیظ
Sure, this elixir is tasty and comforting, but will it actually soothe your sore throat and help bring your voice back?

عسل صادراتی ایرانی سنگین و غلیظ

کیفیتی فراتر از انتظار برای بازارهای جهانی

عسل های تولید شده در کشور ایران کیفیتی فراتر از آنچه خریداران در خارج از مرزهای این مملکت انتظار دارند برای آنها ارائه می دهد. عسل صادراتی ایرانی سنگین و غلیظ به دلیل داشتن ویژگی های جذاب و کیفیت مناسب به شدت در بازارهای جهانی مورد توجه قرار گرفته است. از جمله عواملی که سبب شده اند این محصول با کیفیت بالا ارائه گردد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اقلیم ایران: گیاهانی که در بخش های مختلف ایران می رویند تنوع بسیار زیادی دارند زیرا این کشور سرزمینی چهار فصل است و به همین دلیل انواع گیاه های مغذی و دارویی در این کشور می رویند که تکمیل تنوع منابع مورد نیاز برای تولید عسل را نتیجه می دهند.
  • روش زنبورداری: روش های سنتی و مدرنیته جهت تولید عسل توسط زنبورداران ایرانی انجام می گردد و از آنجا که این تولیدکنندگان تجربه زیادی در زمینه تولید عسل با کیفیت و مرغوب دارند بهترین نوع عسل را به بازارهای جهانی ارائه می کنند.
  • آب و هوای مطلوب: جغرافیای متنوع و آب و هوای مطلوبی که در بخش های مختلف کشور ایران وجود دارد شرایط لازم برای تولید عسل های با کیفیت را فراهم نموده است و این مناطق به عنوان بستری مناسب جهت تولید انواع عسل های درجه یک به شمار می آیند.
  • خاصیت درمانی: گیاهانی که در طبیعت به صورت بکر رشد می کنند و از آب باران تغذیه می کنند بهترین منبع گیاهی برای تولید دارو و انجام درمان به روش سنتی به شمار می آیند. ایران منبع بزرگی از انواع گیاهان دارویی است و با توجه به خاک حاصل خیزی که دارد دسترسی زنبورداران به این گیاهان میسر گشته است و بدین ترتیب موثرترین عسل های دارویی که برای درمان بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد در کشور ایران تولید می گردد.

عسل کش دار غلیظ

عسل کش دار غلیظ

عسل ایرانی انتخابی سالم و طبیعی برای مصرف کنندگان

اگر به دنبال تهیه محصولی مناسب جهت رفع نیاز به انرژی روزانه خود دارید به شما پیشنهاد می کنیم از عسل صادراتی ایرانی سنگین و غلیظ استفاده کنید. این محصول پرکاربرد و ارزشمند بهترین گزینه برای مصرف کنندگان است و باعث می شود بتوانید با نیروی بیشتری به سراغ فعالیت های خود بروید.

طبیعی بودن این ماده خوراکی مهمترین ویژگی آن است و از آنجا که هیچ گونه ماده شیمیایی در ساختار آن وارد نشده است می توان به سالم بودن آن اعتماد کرد و حفظ سلامت بدن و همچنین تامین نیروی مورد نیاز را به این خوراکی خوشمزه سپرد.

 

دمنوش عسل طبی

دمنوش عسل طبی

قیمت عسل صادراتی ایرانی سنگین و غلیظ

قیمت عسل صادراتی ایرانی سنگین و غلیظ در بازه های مختلفی ارائه می گردد که تعیین کردن این بازه ها بر اساس فاکتورهای مختلفی شکل می گیرد. ارزشمند بودن و خالص بودن عسل ایرانی تاثیر مستقیم بر قیمت آن گذاشته است و این محصول در مقایسه با عسل های تهیه شده در کشورهای دیگر از ارزش و بهای بیشتری برخوردار است.

نوع گل استفاده شده برای تهیه عسل های غلیظ ایرانی یکی از عواملی است که در تعیین قیمت این محصول نقش دارد. هر چقدر گل استفاده شده دارای کیفیت بالاتری باشد عسل تهیه شده از آن نیز گران تر خواهد بود و برای خریداری آن باید پول بیشتری پرداخت.

یکی از گرانترین گل های موجود در کشور ایران گل زعفران است و عسل تهیه شده از این گل نیز قیمت منحصر به فردی دارد. گل زعفران که معمولاً در فصل پاییز می روید به عنوان یکی از پرخاصیت ترین منابع تولید عسل شناخته می شود.

عسل زعفرانی دارای طعم و بوی دلپذیری است و عسل تهیه شده از آن نیز در بازارهای جهانی طرفداران فراوانی دارد. هر کدام از فروشندگان این عسل قیمت های متفاوتی را به خریداران در بازارهای مختلف ارائه می دهند.

اما یافتن قیمت واقعی و محصول با کیفیت نیازمند تخصص و تجربه است و در صورتی که نتوانید بررسی دقیقی در این زمینه انجام دهید ممکن است در دام افراد سودجو قرار بگیرید. پیشنهاد می شود برای دریافت عسل های مرغوب و مناسب از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که قیمت بهترین نوع عسل از ۳۰۰ هزار تومان شروع شده و بسته به کیفیت محصول افزایش پیدا می کند. چنانچه نیاز به دریافت قیمت های جدید و به روز انواع دارید با ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *