مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بسته بندی ویژه صادرات عسل ایرانی + قیمت جدید

آنچه در این مقاله می خوانید ...

هنر و اصالت ایرانی در بسته بندی عسلتجربه ای از طعم و عطر عسل درجه یک صادراتیحفظ خواص عسل ایرانی در سفرهای دورجدیدترین قیمت عسل صادراتی ایران
بسته بندی ویژه صادرات عسل ایرانی

موضوع بسته بندی ویژه صادرات عسل ایرانی اهمیت فراوانی در زمینه صادرات این محصول دارد و شرکت هایی که بتوانند در این زمینه رضایت کامل مشتری را برآورده سازند به عنوان فروشندگان پیشرو در بازارهای بین المللی شناخته می شوند. بسته بندی ویژه صادرات عسل ایرانی تحت نظر متخصصین و طراحان مجرب انجام می گردد و این افراد تمام انتظارات مشتری را از داشتن یک بسته بندی مناسب و مقاوم در نظر گرفته اند.

فرایند بسته بندی عسل در کشور ایران با رعایت استانداردهای لازم صورت می پذیرد و تولید کنندگان این محصول با استفاده از روش های نوآورانه این بسته بندی ها را در زیباترین و مطمئن ترین حالت ممکن انجام می دهند.

انجام یک بسته بندی صحیح و اصولی باعث می شود تمام خواص عسل حفظ گردد و با همان شفافیت و کیفیت روز اول به دست مشتری برسد. حفظ خواص درمانی و غذایی عسل در بسته بندی های بدون نقص سبب شده است محصول عسل ایرانی در بازارهای جهانی مشتریان زیادی داشته باشد و روز به روز بر تعداد این مشتریان افزوده گردد.

امروزه در کشور ایران فرایند بسته بندی عسل در ظرف های مخصوص انجام می گیرد تا کیفیت عسل بهتر حفظ شود و توجه خریداران خارجی جلب شده و روند صادرات با سرعت و حجم بالاتری انجام گردد.

این بسته بندی ها در اندازه های مختلف موجود هستند تا هر کدام از افراد بتوانند بنابر احتیاج خود نسبت به انتخاب محصول مناسب اقدام کنند. این مطلب حاوی اطلاعات مفیدی است که با استفاده از آنها می توانید شناخت بیشتری نسبت به عسل ایرانی داشته باشید.

بسته بندی ویژه صادرات عسل ایرانی

بسته بندی ویژه صادرات عسل ایرانی

هنر و اصالت ایرانی در بسته بندی عسل

کشور ایران مهد فرهنگ و هنر است و بسته بندی ویژه صادرات عسل ایرانی نیز برگرفته از همین فرهنگ است که باعث توجه افراد در خارج از مرزها شده است. بسیاری از مشتریان عسل های ایرانی علاقه خاصی به بسته بندی های زیبا و جذاب این محصول دارند زیرا طرح های قرار داده شده بر روی آنها به شدت آرامش بخش و متمایز هستند.

در واقع بسته بندی های زیبا و سنتی نشان دهنده اهمیت فرد تولید کننده و فروشنده به نگاه مشتری است و تولید کنندگان که زحمت فراوانی برای محصولات خود کشیده اند حداکثر تلاش را به کار می گیرند تا بتوانند آن را در بسته بندی های زیبا و بسیار جذاب ارائه دهند.

دمنوش عسل لیمو

دمنوش عسل لیمو

تجربه ای از طعم و عطر عسل درجه یک صادراتی

عسل های صادراتی ایران تجربه متفاوتی را به شما ارائه می دهند زیرا طعم این عسل ها به شدت وسوسه برانگیز و جالب است. بسته بندی ویژه صادرات عسل ایرانی بر جذابیت این محصول افزوده است و بسیاری از افراد در هنگام مراجعه به بازار در نگاه اول مجذوب این محصول می شوند و انگیزه فراوانی برای خرید پیدا می کنند. از جمله ویژگی های عسل های ایرانی که موجب افزایش جذابیت آنها شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طعم خالص: عسل های طبیعی ایرانی که به صورت بکر و از گیاهان پرخاصیت تولید می شوند طعم خالص و بدون افزودنی دارند که حس حضور در طبیعت را به فرد مصرف کننده منتقل می کنند.
  • عطر بی نظیر: هنگامی که عسل های ایرانی را بو می کنید یا آنها را می چشید عصر خاص و دلپذیری را حس می کنید که ممکن است دوست داشته باشید تا ساعت ها در ذهن شما باقی بماند. این ویژگی مخصوص عسل های ایرانی است که احساس کمیابی را به مخاطب ارائه می دهند.
  • شفافیت بالا: شفافیت بالا نشان دهنده کیفیت عسل است و این موضوع در عسل های ایرانی به وضوح قابل مشاهده است. این شفافیت تاثیر قابل ملاحظه ای در جذب مشتری دارد و به عبارت دیگر نشان دهنده مرغوب بودن محصول است.
  • خاصیت های دارویی: همانطور که می دانید عسل های طبیعی ایرانی از گیاهان مختلف و کمیاب دنیا تولید می شوند و به همین دلیل می توانند تاثیر زیادی در درمان بیماری های مختلف داشته باشند. علت فروش بالای این محصول در بازارهای خارج از ایران نیز همین است و از آنجا که مشتریان زیادی به دنبال درمان بیماری خود با استفاده از روش های طبیعی هستند از این عسل خریداری می کنند.

تهیه نوشابه عسلی

تهیه نوشابه عسلی

حفظ خواص عسل ایرانی در سفرهای دور

حس خواص موجود در عسل مهمترین نکته ای است که بایستی رعایت شود تا این محصول به طور سالم و بدون نقص به دست مشتری برسد. بسته بندی ویژه صادرات عسل ایرانی رسیدن به این هدف را محقق ساخته است و تولید کنندگان ایرانی از طریق به کارگیری این روش و قرار دادن عسل در بسته بندی های مناسب و استاندارد توانسته اند شرایطی را فراهم کنند که محصول پس از طی کردن مراحل مختلف و بازه های زمانی گوناگون به صورت سالم به دست خریدار برسد.

این بسته بندی ها از بالا رفتن یا پایین رفتن بیش از حد دمای عسل جلوگیری می کنند و مانع از نفوذ رطوبت به داخل ظرف می شوند. همچنین امکان ترکیب عسل با مواد موجود در هوا نیز از طریق به کارگیری همین روش وجود نخواهد داشت.

غلظت عسل ایرانی

غلظت عسل ایرانی

جدیدترین قیمت عسل صادراتی ایران

قیمت عسل در همه جای دنیا موضوعی بحث برانگیز است و از آنجا که این ماده طبیعی و پر ارزش با زحمت فراوانی به دست می آید لازم است دقت کافی برای ارزش گذاری آن در نظر گرفته شود.  بسته بندی ویژه صادرات عسل ایرانی یکی از عوامل تعیین کننده قیمت عسل است که هر چقدر برای انجام این بسته بندی از تجهیزات گران قیمتتری استفاده شود در نتیجه ارزش نهایی محصول نیز بالاتر خواهد رفت.

در بازارهای جهانی مشتریان گوناگونی وجود دارند که هر کدام از آنها نیازهای مختلفی در ذهن دارند. برخی از افراد عسل را برای استفاده روزانه خریداری می کنند و در صورتی که عسل در بسته بندی گران قیمت وجود نداشته باشد نیز برای آنها تفاوتی نمی کند.

اما گاهی اوقات افراد عسل را برای هدیه دادن انتخاب می کنند و در چنین مواقعی به دنبال محصولاتی هستند که دارای بسته بندی خاص و زیباتر است. چنین محصولاتی قطعاً قیمت بالاتری نسبت به بسته بندی های معمولی دارند.

عواملی همچون کیفیت و بافت عسل و همچنین نوع گیاهی که عسل از آن به وجود آمده است و منطقه تولید محصول نیز از جمله فاکتورهایی هستند که تاثیر مستقیم در قیمت نهایی عسل دارند. در حال حاضر قیمت بهترین و مرغوب ترین نوع عسل ایرانی از ۳۰۰ هزار تومان شروع شده و بسته به کیفیت عسل و همچنین نوع بسته بندی آن افزایش پیدا می کند.

شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید و قیمت های جدید را دریافت کنید و اگر پرسشی در رابطه با نوع و کیفیت عسل ها دارید مطرح نموده و پاسخ های دقیق و کامل دریافت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *