مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین گونه‌ های عسل صادراتی ایران + قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بهترین گونه های عسل صادراتی ایران + قیمتعسل مخصوص تنظیم آنزیمکاهش اضطراب و تنش روانی با عسل کناربهبود باروری با عسل گونقیمت گونه های عسل صادراتی ایران
گونه‌ های عسل صادراتی ایران

بهترین گونه های عسل صادراتی ایران + قیمت

عسل شفابخش ایرانی یکی از مواد غذای چندین هزار ساله است که به عنوان مرغوب ترین نوع عسل در سطح جهان شناخته شده است. امروزه فوایدی که در گونه‌ های عسل صادراتی ایران موجود هستند توسط پژوهشگران و دانشمندان کشف شده اند و به همین دلیل است که روز به روز بر تعداد علاقمندان به مصرف این ماده غذایی مفید افزوده می شود.

عسل هایی که امروزه به بازار وارد می شوند تنوع زیادی دارند زیرا زنبورداران محل فعالیت زنبورها را تعیین می کنند و بدین ترتیب عسل های مرغوب را در تنوع گسترده تولید می نمایند. عسل های ایرانی شامل گونه های متعددی می شوند که هر کدام از آنها خواص منحصر به فردی را در دل نهفته است.

رنگ و بوی گونه های عسل صادراتی ایران با یکدیگر متفاوت است و برای کاربردهای مختلف انتخاب می شوند. اما اگر به طور کلی بیان کنیم باید بگوییم تمام عسل های طبیعی و مرغوب برای بدن مفید هستند و هر کدام از آنها محافظت از اعضای خاصی را بر عهده دارند.

گاهی اوقات برخی از افراد تصور می کنند خوردن موادی مانند شیره خرما یا انگور می تواند جایگزین مناسب و کاملی برای عسل طبیعی باشد اما لازم به ذکر است که عسل به عنوان یک داروی جامع و یک غذای کامل محسوب می شود و هیچ کدام از مواد غذایی دیگر نمی توانند جای آن را پر کنند زیرا ترکیبات مغذی مانند انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی که در عسل وجود است ممکن است در شیره خرما یا انگور وجود نداشته باشد.

گونه‌ های عسل صادراتی ایران

گونه‌ های عسل صادراتی ایران

عسل مخصوص تنظیم آنزیم

از میان گونه های عسل صادراتی ایران برخی از آنها ویژگی های خاصی دارند که برای بیماری های متعددی به کار گرفته می شوند و نتایج مطلوب به همراه دارند. برخی از عسل ها برای تنظیم ترشح آنزیم در بدن و متعادل نمودن میزان آن تاثیرات فوق العاده ای از خود بر جای می گذارند. از جمله این عسل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عسل گون: این مدل از عسل های ایرانی در مناطق مختلفی از کشور ما تولید می شوند و دارای طبع متعادلی هستند و در جهت همسان سازی ترشح آنزیم های مختلف نقش موثری ایفا می کنند و بدین ترتیب سلامت اعضای بدن را تضمین می نمایند. همانطور که می دانید ترشح آنزیم در دستگاه گوارش باعث می شود غذارسانی و سوخت رسانی به سلول ها به طور صحیحی انجام شود و مصرف عسل می تواند به بدن در انجام این عملیات کمک فراوانی کند.
  • عسل کنار: عسل های کنار که دارای طبع سرد هستند برای افراد مناسبند که میزان ترشح اسید در معده آنها زیادتر از حد معمول و استاندارد است. این اشخاص می توانند با مصرف مداوم عسل شاهد ارتقای کیفیت گوارش در بدن خود باشند و دچار ریفلاکس های آزاردهنده معده نگردند.
  • عسل زرشک: این محصول برای تنظیم اسیدیته کبد نقش بسیار زیادی داشته و به عنوان یک داروی حیاتی برای این عضو و سیستم بدن شناخته می شود. عسل زرشک طرفداران فراوانی دارد و بسیاری از افراد نسبت به مصرف مداوم آن به صورت روزانه اقدام می کنند.

عسل طبیعی و پرخاصیت

عسل طبیعی و پرخاصیت

کاهش اضطراب و تنش روانی با عسل کنار

یکی از پرفروش ترین مدل های عسل ایرانی عسل کنار است. گیاه کنار به آرامش دهی معروف است و عسل های تهیه شده از آن علاوه بر داشتن مواد مغذی و مفید باعث افزایش سطح آرامش در بدن می شوند و تحرکات عصبی را به حالت کنترل شده در می آورند.

از بین رفتن استرس و اضطراب قبل از انجام فعالیت های حیاتی و اساسی با خوردن این محصول میسر می گردد و تنها کافی است یک لیوان شربت عسل را در چنین مواقعی مصرف کنید و از نتایج بی نظیر آن لذت ببرید.

از میان گستره وسیع گونه های عسل صادراتی ایران، عسل های کنار به صورت خاص تری می درخشند و برای درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارند. عسل های کنار در جهت پاکسازی ذهن از مشکلات روزمره و ناراحتی های عصبی بسیار موثر است و می تواند مانند یک داروی تسکین بخش و آرامش دهنده عمل کند.

میزان ماندگاری تاثیرات این ماده طبیعی نسبت به داروهای شیمیایی بسیار بالاتر است و شما می توانید با مصرف مداوم عسل برای کل عمر در برابر عوامل استرس زا واکسینه شوید. علاوه بر آن خوردن داروهای شیمیایی می تواند مضرات فراوانی نیز به همراه داشته باشد که مشکلات متعددی افزون بر مشکل کنونی برای شما بیافریند.

عسل پرطرفدار ارگانیک

عسل پرطرفدار ارگانیک

بهبود باروری با عسل گون

عسل یک داروی همه چیز تمام است که با خوردن آن می توانید بهبود باروری را نیز تجربه کنید. این ماده مغذی با قرار گرفتن در درون بدن به دنبال معایب و نواقص موجود گشته و نسبت به رفع آنها اقدام می کند. تحقیقاتی که امروز در مورد تاثیرات عسل بر بهبود باربری انجام شده اند نشان می دهند که این ماده مغذی تا حد زیادی می تواند تنظیم ترشحات هورمونی و افزایش کیفیت عملکرد دستگاه تولید مثل در انسان را به همراه داشته باشد.

افزایش کیفیت اسپرم و تخمک و بالا رفتن سطح آمادگی آنها برای تولید تخم از جمله ویژگی های گونه‌ های عسل صادراتی ایران است که بسیاری از موارد ناباروری را برطرف می کند و نیازی به مراجعه به پزشک نخواهد بود.

یکی از ویژگی های بارز و پرطرفدار عسل افزایش میل جنسی است که از طریق آن می توان اعتماد به نفس بیشتری جذب نموده و از این طریق شانس باروری را نیز افزایش داد. علاوه بر موارد ذکر شده بانوانی که از لحاظ تحریک تخمدان دچار مشکل هستند می توانند با مصرف انواع عسل های مرغوب و ارگانیک بر این مشکل غلبه کنند و نسبت به حفظ سلامت رحم و تخمدان خود بکوشند.

دمنوش عسلی طبیعی

دمنوش عسلی طبیعی

قیمت گونه های عسل صادراتی ایران

قیمت گونه های عسل صادراتی ایران بر اساس میزان کیفیت هر یک سنجیده می شود. هر چقدر عسل طبیعی تر و پرخاصیت تر باشد ارزش گذاری بیشتری برای آن انجام خواهد شد. عسل هایی که مواد ناخالص نداشته باشند با قیمت گرانتری به فروش می رسند و به همان اندازه نیز سود رسانی برای فرد مصرف کننده خواهند داشت.

هم اکنون بهترین و مرغوب ترین عسل در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان فروخته می شود که با توجه به کیفیت عسل متغیر است. شما عزیزان می توانید برای دریافت قیمت های جدید و به روز از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *