مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تاثیر تنوع تولید عسل صادراتی بر قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بررسی رنگ و بافت ویژه عسل صادراتیعسل سفت و چسبنده بهتر است یا رقیقشرایط نگهداری عسل مرغوبقیمت تنوع تولید عسل صادراتی
تنوع تولید عسل صادراتی

عسل صادراتی بهترین نوع عسل در کشور ما محسوب می شود و زنبورداران با کیفیت ترین عسل تولید شده را در بسته بندی های مربوط به صادرات قرار می دهند. خرید این نوع عسل در داخل کشور نیز انجام می گردد و مشتریان عسل های مرغوب و درجه یک می توانند سفارش خود را از میان این محصولات ثبت کنند.

عسل هایی که برای صادرات در نظر گرفته می شوند با دقت کامل بسته بندی می گردند تا از وجود هرگونه آلودگی جلوگیری گردد. از آنجایی که این عسل ها مسافت زیادی را برای رسیدن به دست مشتری طی می کنند لازم است در بسته بندی هایی قرار داشته باشند که از همه لحاظ استقامت لازم را در برابر باکتری و میکروب داشته باشد و همچنین تحت تاثیر ضربات و فشارهای مختلف دچار آسیب نگردد.

وجود رنگ و عطر طبیعی در این عسل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باعث می شود مشتریان خارجی اعتماد لازم را به محصولات ایرانی پیدا کنند و برای انجام خریدهای بعدی از تنوع تولید عسل صادراتی اقدام نمایند. گسترش خرید و فروش عسل با کشورهای خاورمیانه و اروپایی باعث می شود ارزآوری قابل توجهی برای کشور صورت پذیرد.

نمایندگان فروش که نسبت به صادرات این عسل اقدام می کنند تمام استانداردهای لازم را رعایت می نمایند تا بتوانند در چارچوب قانون به پیش رفته و از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری کنند تا راه را برای انجام معاملات گسترده تر باز کنند.

تنوع تولید عسل صادراتی

تنوع تولید عسل صادراتی

بررسی رنگ و بافت ویژه عسل صادراتی

تنوع تولید عسل صادراتی روز به روز در حال گسترش است و انواع عسل هایی که در بازار ارائه می شوند با توجه به خاصیتی که دارند شامل رنگ و بافت منحصر به فردی هستند. کشور ایران به عنوان یک منطقه چهار فصل شناخته می شود و از آنجا که گیاهان طبیعی در اقصی نقاط این سرزمین می رویند می توان این کشور را به عنوان مهد تولید عسل شناخت. از جمله پرطرفدارترین انواع عسل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عسل آویشن: دارای بافت متوسط است که نه زیاد سفت و نه زیاد رقیق بوده و دارای عطر مطبوع آویشن است. این عسل بافت منحصر به فردی دارد و به محض قرار گرفتن در دهان جذب می شود و با بزاق ترشح شده ترکیب می گردد.
  • عسل کنار: این محصول دارای طبع سرد گونه است و با توجه به اینکه در کدام منطقه آب و هوایی تولید شده باشد دارای بافت شفاف یا کدر است. تمرین عسل شیرین و ملایم است و برای ترکیب شدن با دیگر مواد غذایی بهترین گزینه محسوب می شود.
  • عسل بهار نارنج: رنگ کهربایی یا همان طلایی روشن از جمله خصوصیات ظاهری این عسل محسوب شده و باعث می شود خریدار به شدت مجذوب آن گردد. خواص فراوان و منحصر به فردی که در این محصول موجود هستند بر جذابیت آن افزوده اند.

میزان غلظت عسل صادراتی

میزان غلظت عسل صادراتی

عسل سفت و چسبنده بهتر است یا رقیق

غلیظ بودن یا رقیق بودن عسل نشان دهنده کیفیت بالا یا پایین آن نیست و تنوع تولید عسل صادراتی که در کشور ما وجود دارد بر اساس منطقه آب و هوایی مربوط به تولید محصول عسل شکل گرفته است.

مبنا و پایه گیاهی که به عنوان منشا تغذیه ای زنبورها محسوب می شوند تعیین کننده میزان غلظت و چسبندگی عسل هستند. معمولا در مناطق خشک و گرم عسل هایی تولید می شوند که انسجام بیشتری بین مولکول های آنها وجود دارد و به عنوان عسل غلیظ شناخته می شوند. چسبندگی این عسل ها نسبت به نمونه های دیگر بیشتر است و برای حل شدن در مایعات دیگر نیاز به صرف زمان بیشتری دارند.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که معیار غلظت شاخص مناسبی برای تعیین کیفیت عسل نیست و نمی توان بر اساس آن تصمیم گیری دقیقی برای انتخاب عسل مناسب و مرغوب انجام داد. افرادی که تجربه کافی در زمینه انتخاب عسل مرغوب دارند با در نظر گرفتن معیارهای گوناگون می توانند بهترین گزینه را برگزینند. پیشنهاد می شود برای خرید محصول بدون نقص به سراغ نمایندگان فروش اصلی بروید و خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید.

تولید بهترین عسل طبیعی

تولید بهترین عسل طبیعی

شرایط نگهداری عسل مرغوب

نگهداری عسل در شرایط مطلوب سبب می شود بتوانید تا مدت زمان بیشتری از فواید آن بهره ببرید. عسل دارای ساختاری است که دچار فساد نمی گردد و می توان با رعایت نکات گوناگون که مربوط به نگهداری صحیح عسل هستند این محصولات زمان زیادی حفظ نمود.

توجه به این نکته ضروری است که در صورت مصرف عسل بلافاصله بعد از خریداری می توانید تا حد بیشتری از فواید آن بهره برداری کنید. هر چقدر عسل را بیشتر نگهداری کنید به مرور از خواص آن کاسته خواهد شد. علت این مسئله نیز وجود واکنش های شیمیایی است که میان ترکیبات موجود در عسل صورت می پذیرد و به همین دلیل ممکن است درصد کمی از خواص موجود در این ماده پر ارزش از بین برود.

نگهداری عسل به دور از نور مستقیم آفتاب مهمترین نکته ای است که بایستی در نظر داشته باشید تا بتوانید این ماده مغذی را با تمام خواص موجود در آن حفظ کنید. همچنین قرار دادن عسل در ظروف درب بسته که عایق بندی مناسبی برای آنها انجام داده اید باعث می شود از نفوذ اکسیژن و عوامل واکنش دهنده به داخل بسته بندی جلوگیری شده و سلامت عسل بیشتر حفظ گردد.

تاثیرات مثبت عسل بر روی پوست

تاثیرات مثبت عسل بر سلامت

قیمت تنوع تولید عسل صادراتی

تنوع تولید عسل صادراتی یکی از فاکتورهای اساسی در تعیین قیمت عسل محسوب می شود. نمایندگان اصلی فروش نیز با توجه به کیفیت هر کدام از گونه های مختلف عسل بهای آن را سنجیده و قیمت گذاری را انجام می دهند.

قیمت عسل هایی که از ایران به کشورهای دیگر صادر می شوند نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مناسب بوده و به همین دلیل است که مشتریان خارجی علاقه زیادی به ثبت سفارش عسل از میان محصولات مرغوب ایرانی دارند.

قیمت مرغوب ترین و با کیفیت ترین عسل درجه یک ایرانی در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان تعیین شده است که با توجه به میزان کیفیت محصول تغییر می کند. شما عزیزان می توانید از طریق مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان ما از جدیدترین قیمت ها آگاه شوید و سفارش خود را ثبت نمایید.

2.5/5 - (2 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *