مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عسل صادراتی در جنوب کشور ایران + قیمت تولید کننده

آنچه در این مقاله می خوانید ...

علت مصرف عسل با دمنوش درمانیمیزان تقاضا برای خرید عسل ایرانی در هندقیمت جدید عسل ایرانی صادراتی
تولید عسل صادراتی در جنوب کشور ایران

تولید عسل صادراتی در جنوب کشور ایران یک فعالیت اقتصادی هوشمندانه است که نتایج دلخواه را به همراه دارد. عسل هایی که در مناطق جنوب ایران تولید می شوند در شهرهایی مانند خوزستان و بوشهر به عمل می آیند و به علت وجود آب و هوای مطلوب در این مناطق تولید عسل به عنوان یک شغل پردرآمد و اصلی محسوب می شود.

اقلیم گرم و مرطوب جنوب ایران سبب شده است گیاهانی در این مناطق رشد کنند که از لحاظ درمانی و غذایی بهترین اثرات را بر سلامت انسان می گذارند. عسل هایی که از طریق نشستن زنبورها بر روی این گیاهان تولید می شوند تمام خواص آنها را دارند و می توانند عصاره فعال آنها را به افراد مصرف کننده عسل منتقل کنند.

تولید عسل یک حرفه پردرآمد است و با توجه به اینکه عسل ایرانی به شدت مورد توجه قرار گرفته است می تواند برای تجارت کنندگان فعالیت پرسودی به شمار می آید. گل های دارویی و گیاهان معطر که خواص منحصر به فردی دارند منبع تولید عسل ایرانی جنوبی هستند که انواع ویتامین ها و مواد معدنی و از همه مهمتر انواع اکسیدان ها را در دل خود جای داده اند.

مصرف کنندگان بین المللی عسل به خوبی از خواص و ویژگی های مثبت عسل ایرانی آگاه هستند و از آنجا که این محصول قیمت مناسبی دارد به عنوان اولین گزینه برای خرید در بازارهای جهانی قرار گرفته است.

این محصول یکی از کالاهای لوکس و با کیفیت موجود در بازار جهانی مواد غذایی شمرده می شود و از آنجا که تولید کنندگان ایرانی سود قابل ملاحظه ای را برای محصولات در نظر نمی گیرند قیمت این محصول در حد منصفانه و مقرون به صرفه قرار دارد.

برای اینکه بتوانید از شرایط بازارهای بین المللی آگاهی پیدا کنید و اطلاعات مفیدی در مورد رونق اقتصادی بازار خرید و فروش عسل ایرانی به دست بیاورید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تولید عسل صادراتی در جنوب کشور ایران

تولید عسل صادراتی در جنوب کشور ایران

علت مصرف عسل با دمنوش درمانی

تولید عسل صادراتی در جنوب کشور ایران برای دستیابی به درمان سریع تر و بهتر سرعت می پذیرد و صادرکنندگان این محصول به عنوان کمکی موثر در جهت درمان بسیاری از بیماری ها قدم برمی دارند. در ادامه به بررسی علت های استفاده از عسل ایرانی در دمنوش های درمانگر خواهیم پرداخت:

  • تقویت خواص درمانی: خواص درمانی موجود در گیاهان مختلف از طریق ترکیب با عسل افزایش پیدا می کند و این ماده مانند یه کاتالیزور عمل نموده و میزان نفوذ عناصر موجود در این گیاهان به داخل سلول های بدن را با سهولت بیشتری همراه می سازد.
  • طعم بهتر: برخی از داروهای گیاهی تلخ هستند و خوردن آنها به سختی صورت می پذیرد که پزشکان طب سنتی توصیه می کنند این گیاهان دارویی را با استفاده از عسل و ترکیب آنها با مقداری از این ماده پر ارزش مصرف کننده تا بلع راحت تری را تجربه نمایند.
  • ضد میکروب شدن: گیاهان دارویی مختلف که برای درمان بیماری های گوناگون به کار گرفته می شوند ممکن است خواص ضد میکروبی ضعیفی داشته باشند و مخلوط شدن آنها با عسل باعث می شود این خاصیت ضد میکروبی برای داروی به وجود آمده تا حد امکان افزایش پیدا کند.
  • بالا رفتن ایمنی: عسل ایرانی دارای ترکیبات به خصوصی است که در جهت افزایش ایمنی بدن موثر هستند و از ابتلای دوباره افراد به بیماری جلوگیری می کنند و بدین ترتیب فردی که همیشه از عسل استفاده می کند در برابر انواع بیماری ها مقاومت دارد.
  • کاهش التهاب: شروع روند درمان با افزایش التهاب همراه خواهد بود و استفاده از عسل می تواند این التهاب را تا حد امکان کاهش دهد و به سلول های بدن کمک می کند تا بتوانند با قدرت بیشتر و انعطاف پذیری بالاتر به جنگ بیماری بروند.

انواع عسل خوش طعم ایرانی

انواع عسل خوش طعم ایرانی

میزان تقاضا برای خرید عسل ایرانی در هند

در سال های اخیر عسل های ایرانی توجه بسیاری از مردم هند را به خود جلب کرده اند و از آنجا که فرهنگ این مرز و بوم بسیار با عقاید ایرانی ها همخوانی دارد میزان تقاضا برای خرید عسل ایرانی از سمت مشتریان هندی افزایش فراوان پیدا کرده است.

پیشرفت دانش در هندوستان سبب شده است مردم این کشور به وجود خواص فراوان در عسل پی ببرند و بیش از پیش نسبت به خرید این ماده پر ارزش اقدام کند تا به سلامتی دست پیدا نمایند.

تولید عسل صادراتی در جنوب کشور ایران و صادرات دسترنج زنبورداران به کشور هند باعث به وجود آمدن فرصت های شغلی فراوانی در این مناطق شده است. از آنجا که مشتریان هندی علاقه زیادی به خرید عسل ایرانی دارند این محصول در بازار بین المللی در مدت زمان کمی به فروش می رسد.

افرادی که در هند زندگی می کنند اهمیت زیادی برای مصرف غذاهای سالم قائل هستند و هنگامی که با عسل های مرغوب ایرانی روبرو می شوند نسبت به خرید اقدام می نمایند. افراد هندی همچنین با مراجعه به وب سایت آنلاین نمایندگان فروش محصولات عسل می توانند سفارش خود را به صورت اینترنتی نیز انجام دهند.

علت محبوبیت عسل های ایران در میان خریداران هندی نزدیک بودن فرهنگ دو کشور و همچنین کیفیت مطلوب عسل ایرانی است که این دو موضوع اعتمادسازی گسترده ای را در میان خریدار و فروشنده به وجود آورده است.

میزان غلظت عسل صادراتی ایرانی

میزان غلظت عسل صادراتی ایرانی

قیمت جدید عسل ایرانی صادراتی

قیمت عسل های ایرانی در بازارهای بین المللی میزان ثابت و پایداری ندارد و عوامل مختلفی وجود دارند که همه آنها با هم یا به صورت تک به تک سبب ایجاد تغییر در قیمت عسل ایرانی می شوند. تولید عسل صادراتی در جنوب کشور ایران همیشه در حال انجام است و از آنجا که این محصول مشتریان زیادی در بازارهای جهانی دارد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار هست می توان گفت بالا رفتن قیمت عمومی عسل تاثیری در میزان صادرات این محصول نخواهد داشت.

روش تولید و بسته بندی عسل های ایرانی تاثیر مستقیم در قیمت آنها دارند و مشتریان خارجی همیشه به دنبال محصولاتی هستند که بسته بندی بدون نقص داشته باشند و از طریق روش های استاندارد تولید شده باشند.

در حال حاضر بهترین عسل ایرانی با قیمت حدود ۳۰۰ هزار تومان ارزش گذاری می شود و این قیمت با در نظر گرفتن کیفیت عسل افزایش پیدا می کند. شما عزیزان می توانید از طریق مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان حرفه ای و خبره ما از جدیدترین قیمت های عسل آگاه شوید و هرگونه سوال در مورد نوع عسل و کاربرد و کیفیت آن داشتید بپرسید و جواب های منطقی و کمک کننده دریافت کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *