مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عسل آویشن صادراتی ایران از نماینده فروش

آنچه در این مقاله می خوانید ...

موارد منع مصرف عسل آویشننحوه نگهداری صحیح عسلچطور عسل آویشن طبیعی را تشخیص دهیمقیمت عسل آویشن صادراتی ایران
عسل آویشن صادراتی ایران

عسل آویشن صادراتی ایران در کشور ما و خارج از مرزهای ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. این کشور به عنوان یکی از اصلی ترین قطب های صادر کننده عسل آویشن در جهان به شمار آمده و این محصول بومی را در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رساند.

عسل تهیه شده از آویشن ایرانی خواص بسیار زیادی داشته و از آنجا که خاک قدرتمند و غنی کشور ما بستر مناسبی برای روییدن آویشن درمانی محسوب می شود می توان از طریق پرورش زنبورهای عسل در مناطق مختلف محصولی شگفت انگیز و تاثیرگذار با عنوان عسل آویشن تولید نمود.

صادرات این عسل به کشورهای همسایه مانند عراق و سوریه و ترکیه و دیگر سرزمین های همجوار انجام می گردد و روز به روز باید تعداد مشتریان ثابت این محصول افزوده می شود. میزان تقاضا برای دریافت عسل آویشن صادراتی ایران در بازارهای بین المللی در حال افزایش است و علت محبوبیت این محصول در میان خریداران کیفیت منحصر به فرد آن است.

آوازه عسل های ایرانی به مرزهای خارج از خاورمیانه نیز کشیده شده و این محصول مشتریانی از اروپا و آفریقا نیز دارد که برای بهره گیری از خواص عسل های ایرانی مشتاق به دریافت این محصول هستند و برای خرید آن ثبت سفارش خود را انجام می دهند.

آشنایی با ویژگی های عسل آویشن ایرانی موجب می شود بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید و خرید خود را انجام دهید. برای به دست آوردن اطلاعات در این زمینه تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

عسل آویشن صادراتی ایران

عسل آویشن صادراتی ایران

موارد منع مصرف عسل آویشن

عسل آویشن صادراتی ایران هرچند محصولی پرخاصیت است اما ممکن است خوردن آن برای برخی از افراد که دچار بیماری های مختلف و حساسیت های گوناگون هستند توصیه نگردد و باعث به وجود آمدن عوارض متعدد در بدن آنها شود. در ادامه به بیان برخی از موارد که خوردن عسل برای آنها توصیه نمی شود اشاره خواهیم نمود:

  • کودکان زیر یک سال: به طور کلی مصرف عسل برای کودکانی که به سن یک سال نرسیده اند ممکن است ایجاد حساسیت به همراه داشته باشد و از آنجا که عسل آویشن طبع گرمی دارد برای این نوزادان مورد استفاده قرار نمی گیرد.
  • افراد مبتلا به دیابت: بیماری حساس دیابت مصرف مواد غذایی را برای افراد به شدت محدود می کند و کسانی که به این مریضی مبتلا هستند بایستی تمام خوراکی ها را تحت نظر پزشک و با مشورت او مصرف نمایند.
  • اشخاصی که مریضی گوارشی دارند: مصرف عسل برای بهبود گوارش و برطرف نمودن علائم بیماری گوارشی مفید است اما با این حال برخی اشخاص به بیماری های پیشرفته ای دچار هستند که با خوردن عسل تشدید می شود. این افراد بایستی تحت نظر پزشک و در صورت موافقت او نسبت به مصرف عسل اقدام کنند.
  • دوران بارداری و شیردهی: دوران حساس بارداری و شیردهی نیز از جمله موارد منع مصرف عسل محسوب می شوند و در صورتی که پزشک متخصص زنان خوردن عسل را تایید کند فرد می تواند نسبت به این عمل اقدام نماید.

عسل آویشن و شیر برای سردرد

عسل آویشن و شیر برای سردرد

نحوه نگهداری صحیح عسل

عسل آویشن صادراتی ایران محصولی است که نیاز به نگهداری تخصصی نداشته و تنها با قرار دادن آن در دمای معتدل می توان خواص موجود در این ماده پر ارزش را حفظ نمود. به طور کلی مصرف عسل بایستی از همان بدو تولید آغاز گردد تا بدین ترتیب فرد مصرف کننده بتواند به فواید موجود در آن دسترسی پیدا کند.

نگهداری عسل در محیط مرطوب نیز ممکن است ساختار آن را تغییر داده و باعث کاهش عملکرد مولکول های موجود در آن گردد. بهتر است این ماده را در مکانی نگهداری کنید که رطوبت وجود نداشته باشد. همچنین می توانید درب ظرف نگهداری را به خوبی عایق بندی کنید تا از نفوذ رطوبت به داخل آن جلوگیری به عمل بیاید.

ظرفی که برای نگهداری انتخاب می کنید نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و بهتر است از ظروف پلاستیکی یا شیشه ای برای حفظ این محصول در مدت زمان طولانی استفاده نمایید تا خواص آن حفظ شده و در معرض هوای آزاد قرار نداشته باشد.

نگهداری عسل به مدت طولانی در هوای آزاد ممکن است باعث ورود آلودگی به آن شده و از طریق چسبیدن گرد و غبار و ویروس های موجود در هوا به ماده مخرب تبدیل گردد و مضرات مختلفی برای بدن داشته باشد. همچنین رطوبت موجود در هوا با وارد شدن به عسل ساختار آن را تغییر داده و ممکن است جذب خواص عسل آویشن صادراتی ایران که محصول با کیفیت است برای بدن مشکل گردد.

عسل صادراتی دارویی

عسل صادراتی دارویی

چطور عسل آویشن طبیعی را تشخیص دهیم

عسل آویشن صادراتی ایران محصولی طبیعی است و برای تولید آن زحمت فراوانی کشیده شده است اما افراد سودجو به راحتی تمام این زحمات را زیر سوال برده و محصولات بی کیفیت خود را به دست مشتری می رسانند. تشخیص عسل طبیعی نیز به راحتی ممکن نبوده و تمام راه حل های ارائه شده احتمالی هستند و هیچ کدام از آنها به صورت ۱۰۰ نمی توانند طبیعی بودن عسل را ثابت کنند.

اما جای نگرانی وجود ندارد زیرا اگر به دنبال نمایندگان فروش اصلی باشید در واقع با خود زنبوردار ارتباط برقرار نموده اید. نمایندگان فروش قابل اعتماد و پرسابقه در تماس مستقیم با زنبوردار هستند و محصولات را به صورت دست اول در اختیار شما قرار می دهند.

انجام پرس و جو و دریافت اطلاعات از مشتریان قبلی می تواند اعتمادسازی نسبت به نمایندگان فروش معتبر را ایجاد نموده و بدین ترتیب خواهید توانست محصولات با کیفیت را در ابعاد جزئی یا کلی سفارش دهید و از اصل بودن و طبیعی بودن آن مطمئن باشید.

عسل درجه 1 صادراتی

عسل درجه 1 صادراتی

قیمت عسل آویشن صادراتی ایران

قیمت عسل آویشن صادراتی ایران تقریبا مساوی با انواع عسل های طبیعی دیگر است که همه آنها خاصیت دارویی و غذایی را دارند. مسئله ای که باعث می شود برخی از انواع عسل نسبت به برخی دیگر قیمت بالاتری داشته باشند میزان کیفیت محصول است.

در واقع اولین گزینه ای که در قیمت گذاری این ماده پر ارزش موثر است می دانم کیفیت و مرغوبیت آن است. در بازار کنونی بهترین و درجه یک ترین عسل در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان فروخته می شود. شما عزیزان می توانید از طریق تماس با کارشناسان با تجربه ما قیمت های جدید را دریافت کنید و خرید خود را به صرفه و اقتصادی انجام دهید.

2.3/5 - (3 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *