مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عسل شیرین صادراتی ایران با قیمت پایین

آنچه در این مقاله می خوانید ...

آیا عسل قیمت پایین همیشه با کیفیت است؟عسل های مرغوب تر چه خصوصیاتی دارند؟مزایای مصرف عسل به همراه داروی چربی خونقیمت عسل شیرین صادراتی ایران
عسل شیرین صادراتی ایران

عسل شیرین صادراتی ایران دارای ساختار مایع است و به دلیل حساسیت بالایی که دارد بایستی در بسته بندی های محکم و شکیل قرار بگیرد تا در سلامت کامل به دست مشتری برسد و پس از آن نیز به راحتی قابل استفاده باشد.

عسل های ایرانی به دلیل شیرینی مطبوع و خواص بالایی که دارد امروزه به شدت مورد توجه قرار گرفته است و مشتریان این محصول در خارج از مرزهای ایران نسبت به سفارش آن اقدام می کنند. تجارت عسل ایرانی پیچیدگی ها و سختی های زیادی ندارد زیرا کیفیت عسل تولید شده در کشورمان به حدی بالا است که مشتریان خارجی علاقمند به انجام معاملات در این زمینه با افراد ایرانی هستند.

نمایندگان فروش این محصول تمام استانداردها و قوانین مربوط به معاملات خارجی را رعایت می نمایند و بدین ترتیب اعتماد مشتریان را به دست آورده اند و در نتیجه هر دو طرف معامله از میزان قابل قبولی سود بهره می برند.

در کشور ما تنوع گسترده ای از انواع عسل مانند عسل آویشن، عسل کنار، عسل انگبین و سایر عسل های دارویی تولید می شود که هر کدام از آنها خواص گوناگونی داشته و برای کاربردهای مخصوصی به کار گرفته می شوند.

برای تولید هر کدام از این دسته محصول ها لازم است کندوها در مناطق مشخصی قرار بگیرند تا زنبورها بتوانند از گیاهان مربوط به همان منطقه استفاده نموده و عسل مورد نظر را تولید کنند. مطلبی که در پیش رو دارید حاوی اطلاعات مفیدی در رابطه با عسل ایرانی با کیفیت است که می تواند به شما در انجام یک خرید به صرفه و دقیق کمک کند.

عسل شیرین صادراتی ایران

عسل شیرین صادراتی ایران

آیا عسل قیمت پایین همیشه با کیفیت است؟

عسل شیرین صادراتی ایران بر اساس کیفیت و ارزش غذایی قیمت گذاری می شود و نمی توان گفت که همیشه عسل هایی که دارای قیمت پایین هستند کیفیت مطلوبی را دارند. گاهی اوقات فروشنده عسل که همان زنبوردار می باشد محصول خود را بدون واسطه به دست نمایندگان فروش می رساند و بدین ترتیب پایین ترین قیمت برای عسل رقم می خورد.

چنین عسل های قابل اعتماد بوده و علاوه بر ارائه کیفیت مطلوب از لحاظ اقتصادی توجیه دارند و به عنوان یک خرید به صرفه مد نظر قرار می گیرند. خرید این محصول سبب می شود رضایت کامل را از تهیه عسل داشته باشید و برای انجام خریدهای بعدی نیز به همین نماینده فروش مراجعه کنید.

اما گاهی اوقات افراد سودجو برای اینکه بتوانند پول بیشتری به دست بیاورند به سراغ انجام عملیاتی غیر اخلاقی می روند. این افراد با اضافه کردن مواد ناخالص به عسل وزن آن را بالا برده و محصول را با قیمت نسبتا پایینی عرضه می کنند. چنین محصولی نمی تواند نیاز مصرف کننده را از داشتن یک ماده مغذی یا دارویی برطرف نماید.

خرید این عسل بی کیفیت نه تنها باعث درمان بیماری نمی شود بلکه ممکن است عوارض جبران ناپذیری را نیز در بدن به وجود بیاورد که اثرات آن تا آخر عمر باقی خواهد ماند. بنابراین در هنگام تهیه عسل شیرین صادراتی ایران توجه لازم را به کار ببندید تا خرید خود را از منابع معتبر انجام دهید.

عسل ضد چربی خون

عسل ضد چربی خون

عسل های مرغوب تر چه خصوصیاتی دارند؟

عسل شیرین صادراتی ایران که به عنوان مرغوب ترین نوع عسل در سطح کشور شناخته می شود و محبوبیت بسیار بالایی در میان کشورهای خارجی نیز دارد خصوصیات منحصر به فردی را ارائه داده است که از جمله مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • میزان رطوبت: معمولا عسل هایی که ارزش غذایی بالاتری دارند مقدار کمتری از رطوبت را در خود جای داده اند و ساختار آنها از عسل های معمولی غلیظ تر است. همچنین این عسل ها قیمت بالاتری نسبت به عسل های معمولی دارند.
  • عطر خاص: عسل هایی که به صورت طبیعی تولید می شوند و زنبورها برای تولید آنها از گل های طبیعی و گیاهان بکر استفاده می کنند دارای عطر تازه و به خصوصی هستند که با بوییدن آنها خاطرات حضور در طبیعت برای شما تداعی خواهد شد.
  • رنگ: رنگ عسل طبیعی کاملاً واضح بوده و فرد مشاهده کننده می تواند به خوبی طبیعی بودن عسل را از طریق نگاه کردن به آن حس کند. رنگ عسل های مختلف با یکدیگر متفاوت است و بستگی به گیاهی دارد که زنبورها از آن تغذیه کرده اند. بنابراین نمی توان گفت عسل های تیره تر بهترند یا عسل های روشن تر زیرا هر کدام از آنها خواص مربوط به خود را دارند.
  • شفافیت: شفافیت به عنوان اولین و مهمترین رکن در تشخیص عسل با کیفیت است که به طور معمول در عسل های طبیعی مشخص کردن این موضوع به طور قطعی امکان ندارد زیرا هر کدام از عسل ها با توجه به نوع و ساختاری که دارند میزان شفافیت های مختلفی را به خود اختصاص داده اند. اما نکته قابل ذکر این است که عسل های مصنوعی در انواع مختلف فقط از یک نوع شفافیت بهره می برند و کاملا واضح است که ساختار آنها به صورت مصنوعی شکل گرفته است.

عسل صادراتی ارگانیک

عسل صادراتی ارگانیک

مزایای مصرف عسل به همراه داروی چربی خون

عسل شیرین صادراتی ایران کمک شایانی به تعادل چربی خون و کاهش کلسترول آن دارد. افرادی که از بیماری چربی خون رنج می برند و برای کاهش علائم آن از دارو استفاده می کنند می توانند با مصرف عسل میزان تاثیردهی دارو را افزایش داده و روند درمان خود را تسریع ببخشند.

مصرف عسل موجب کاهش چربی خون شده و در نتیجه سلامت قلب را نیز به همراه خواهد داشت. شما می توانید از طریق مشورت با پزشک تایم های مجاز مصرف عسل را برای خود معین نموده و بهترین بازدهی را از خوردن این محصول به دست بیاورید.

افرادی که نسبت به مصرف عسل مداومت می ورزند می توانند نتایج مطلوب و طبیعی را به دست آورده و حتی شاهد از بین رفتن یا کاهش علائم بیماری در بدن خود شوند. رخنه کردن عسل در میان سلول های بدن و ایجاد تاثیرات ماندگار در جهت حفظ سلامت باعث شده است این محصول به عنوان یک داروی موثر در جهت کاهش چربی خون به شمار بیاید.

عسل صادر شده به خارج از مرز

عسل صادر شده به خارج از مرز

قیمت عسل شیرین صادراتی ایران

قیمت عسل شیرین صادراتی ایران در بازار داخلی و بین المللی متفاوت است و این تفاوت به علت وجود مراحل مختلفی که برای انجام صادرات صورت می پذیرد به وجود می آید. در حال حاضر بهترین و مرغوب ترین نوع عسل در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان فروخته می شود که با توجه به کیفیت عسل متغیر است.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان جدیدترین قیمت ها را دریافت نموده و در صورتی که نیاز به مشورت برای انتخاب عسل مناسب داشته باشید راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *