مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عسل صادراتی ایرانی خوش رنگ و معطر + قیمت منصفانه

آنچه در این مقاله می خوانید ...

خرید عسل صادراتی ایرانی خوش رنگ و معطر + قیمت منصفانهتاریخچه تولید عسل در ایراننتایج تحقیقات بر روی خواص عسل ایرانیقیمت عسل صادراتی ایرانی خوش رنگ و معطر
عسل صادراتی ایرانی خوش رنگ و معطر

خرید عسل صادراتی ایرانی خوش رنگ و معطر + قیمت منصفانه

عسل صادراتی ایرانی خوش رنگ و معطر به عنوان یک مایع با ارزش و پرخاصیت شناخته می شود که از زمان های بسیار دور در فرهنگ غذایی ایرانیان جای داشته است و مورد استفاده قرار گرفته است. این ماده طبیعی و خوشبو یک داروی سنتی محسوب شده و می تواند در جهت درمان بسیاری از بیماری ها نقش داشته باشد.

ویژگی های منحصر به فرد موجود در عسل های صادراتی ایران شهره و آوازه گسترده ای در جهان پیدا کرده اند و این محصول در بازارهای جهانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. تولید کنندگان عسل ایرانی به دانش گیاه شناسی و پرورش استاندارد زنبور عسل واقف هستند و به همین دلیل است که می توانند بهترین نوع عسل را تولید کرده و در بازارهای بین المللی ارائه دهند.

انواع گیاهان موجود در ایران منشا تولید عسل های گوناگون به شمار آمده و از این طریق امکان تولید تنوع گسترده ای از عسل ها میسر شده است. اعتبار فروشندگان ایرانی در بازار صادرات و واردات عسل بسیار زیاد است و از آنجا که این فروشندگان مرغوب ترین و خالص ترین عسل ها را در بازار عرضه می کنند می توان آینده روشنی را در صادرات محصولات تولید شده ایرانی پیش بینی کرد.

چنانچه شما عزیزان جزو آن دسته از افرادی هستید که به تازگی وارد عرصه صادرات عسل صادراتی ایرانی خوش رنگ و معطر شده اید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا آخر بخوانید و اطلاعات مفیدی به دست بیاورید و همچنین از قیمت های جدید نیز آگاه شوید.

عسل صادراتی ایرانی خوش رنگ و معطر

عسل صادراتی ایرانی خوش رنگ و معطر

تاریخچه تولید عسل در ایران

کشور ایران یکی از معدود کشورهایی است که در زمینه تولید عسل حرف های زیادی برای گفتن دارد و توانسته است پیشرفت های جدی و بزرگی را کسب کند. قدمت تولید عسل صادراتی ایرانی خوش رنگ و معطر  بسیار طولانی است و این کشور دارای مناطق آب و هوایی متعددی است که همه آنها استعداد فراوانی برای تولید عسل به شمار می آیند.

تحقیقات انجام شده توسط باستان شناسان به این نتایج رسیده است که انسان ها در دوران باستان نیز پرورش زنبور عسل را انجام داده اند و به تولید ماده با ارزش پرداخته اند. به همین دلیل است که در کتاب های تاریخی و آثار بر جای مانده از گذشتگان ارزش عسل به خوبی بیان شده است و در آن زمان ها از این ماده پر ارزش به عنوان دارویی موثر استفاده می شده است.

پزشکانی که در قرون گذشته زندگی می کردند توصیه های بیشماری را در جهت استفاده از عسل طبیعی به مردم ارائه کرده اند که در صورت به کارگیری این توصیه ها می توان زندگی سالمی را تجربه کرد و افرادی که از عسل به صورت روزانه استفاده می کنند کمتر دچار بیماری می شوند.

نقش عسل در بهبود اقتصاد ایران از دیرباز پررنگ بوده است و تجارت کنندگان فراوان این ماده را جهت صادرات انتخاب می کردند و تجارت پررونقی را برای خود رقم می زدند. این تجارت ها در حال حاضر نیز توسط بسیاری از افراد انجام می گیرد و عسل مرغوب ایرانی جایگاه مناسبی در بازار جهانی به خود اختصاص داده است.

غلظت عسل ایرانی

غلظت عسل ایرانی

نتایج تحقیقات بر روی خواص عسل ایرانی

عسل های ایرانی باعث افتخار و سرآمدی کشور ایران در زمینه تولید مواد غذایی مرغوب به شمار می آیند و به همین دلیل توانسته اند سهم بزرگی از بازار بین المللی را به خود اختصاص دهند. از جمله خواص و ویژگی های منحصر به فرد که در عسل صادراتی ایرانی خوش رنگ و معطر موجود است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ضد قارچ: عسل مرغوب و خالص دارای خاصیت ضد باکتریایی است و از طریق مبارزه با باکتری های مضر می تواند از به وجود آمدن بیماری های مختلف در قسمت های گوناگون بدن جلوگیری کند. خاصیت ضد قارچ بودن عسل ایرانی برای بسیاری از شرکت های تولید کننده دارو در خارج از کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار و این شرکت ها با استفاده از این ماده پر ارزش می توانند محصولات نوآورانه و جدیدی را تولید کنند.
  • ضد حساسیت: ضد حساسیت بودن عسل مهمترین ویژگی آن محسوب شده و کسانی که به صورت مرتب از عسل استفاده می کنند کمتر دچار حساسیت های پوستی شده و همچنین می توانند علائم حساسیتی را در بدن خود کاهش بدهند.
  • هضم عالی: آنزیم های موجود در عسل به هضم بهتر مواد غذایی کمک می کنند و عسل صادراتی ایرانی خوش رنگ و معطر یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن گوارش مطلوب به شمار می آید.
  • ترمیم زخم: خاصیت ترمیم کنندگی عسل ایرانی برای بهبود زخم ها و همچنین رویش مجدد پوست جدید بسیار برجسته است. این محصول پر ارزش می تواند با تحریک سلول های تولید کننده پوست باعث ایجاد جوانی در پوست گشته و همچنین امکان بهبود یافتن زخم ها در زمان کمتر و با سرعت بالاتر میسر می گردد.

عسل ایرانی با موم قوی

عسل ایرانی با موم قوی

قیمت عسل صادراتی ایرانی خوش رنگ و معطر

قیمت عسل صادراتی ایرانی خوش رنگ و معطر با توجه به نوع عسل تعیین می شود و همانطور که می دانید عسل های مختلف دارای قیمت های گوناگونی هستند. کیفیت عسل مهمترین عنصر تعیین کننده ارزش این محصول است و این ارزش گذاری برای محصولاتی که از کشور خارج می شوند بسیار دقیق تر انجام می شود.

درصد خالص بودن عسل نیز از دیگر عوامل معین کننده قیمت نهایی این محصول به شمار آمده که از طریق انجام آزمایش های تخصصی گوناگون مشخص می شود و بر همین اساس نیز تصمیم گیری برای تعیین قیمت انجام می گردد. عسل های مختلف که در مناطق آب و هوایی گوناگون برداشت می شوند ممکن است دارای قیمت های متفاوتی باشند.

هر کدام از عسل هایی که در مناطق حاصلخیزتر تولید شده باشند بهای بالاتری داشته و در بازارهای جهانی تعداد بیشتری از طرفداران را به خود اختصاص می دهند. یکی دیگر از شاخص های معین کننده قیمت عسل نوع بسته بندی آن است.

عسل هایی که با بسته بندی گران قیمت عرضه می شوند دارای قیمت بالاتری هستند و به عنوان محصولات لوکس و شیک در بازار وجود دارند. در حال حاضر با کیفیت ترین نوع عسل در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان در بازار وجود دارد که شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد قیمت انواع عسل ایرانی با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

1/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *