مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عسل صادراتی ایرانی مخلوط چند گیاه بصورت کلی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

خرید عسل صادراتی ایرانی مخلوط چند گیاه بصورت کلیبهترین گیاهان برای تولید عسلچرا عسل بابونه پرطرفدار است؟قیمت عسل صادراتی ایرانی مخلوط چند گیاه
عسل صادراتی ایرانی مخلوط چند گیاه

خرید عسل صادراتی ایرانی مخلوط چند گیاه بصورت کلی

عسل صادراتی ایرانی مخلوط چند گیاه یه گزینه هوشمندانه و ایده آل برای جذب تجارت کنندگان خارجی و مشتریان بین المللی محسوب می شود از آنجا که طعم های متنوعی را در بر گرفته است فروش آن روز به روز در حال گسترش می باشد. عسل هایی که از ترکیب چندین گیاه به وجود آمده اند طعم شگفت انگیز و جدیدی را دارند که باعث جذب نظر مصرف کنندگان می شود.

امروزه تولید کنندگان عسل با ورود به تولید حرفه ای و دانش محور توانسته اند محصولاتی را تولید کنند که از طریق ترکیب شهد گیاهان دارویی مختلف توسط زنبور عسل به وجود آمده اند و این عسل ها می توانند تاثیر دهی چند برابر نسبت به عسل های معمولی داشته باشند.

ترکیبات مفیدی که در این عسل ها موجود است باعث می شود به عنوان یک داروی طبیعی به شمار آمده و هیچگونه عوارض جانبی نداشته باشد. هزینه های تولید عسل در کشور ایران محور تعیین قیمت این محصول هستند و از آنجا که تولید کنندگان عسل در این کشور شرایط اقتصادی مصرف کنندگان را در نظر می گیرند پایین ترین قیمت را برای محصول خود پیشنهاد می دهند.

به همین دلیل است که تفاوت قیمت عسل های ایرانی نسبت به سایر محصولات در بازارهای بین المللی زیاد است و مشتریان و خریداران برای تهیه این محصول به صورت گسترده اقدام می کنند. نکته قابل ذکر برای انجام صادرات عسل این است که به سراغ تولید کنندگان معتبر و تامین کنندگان حرفه ای بروید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین عسل را با پایین ترین قیمت دریافت کنید.

بسته بندی عسل هایی که از ایران راهی بازارهای جهانی می شوند بسیار جذاب و زیبا هستند و چطوری طراحی شده اند که امکان رسیدن آسیب به محصول وجود نداشته باشد و عسل ها تا رسیدن به دست مشتری سالم و محفوظ نگهداری می شوند.

عسل صادراتی ایرانی مخلوط چند گیاه

عسل صادراتی ایرانی مخلوط چند گیاه

بهترین گیاهان برای تولید عسل

عسل صادراتی ایرانی مخلوط چند گیاه پر ارزش و مخصوص است که در کشور ایران می رویند و برای تولید عسل های درمانی و مغذی بسیار پرکاربرد هستند و نقش موثری در این زمینه ایفا می نمایند. برخی از معروف ترین گیاهان که برای تولید عسل مرغوب گرفته می شوند عبارتند از:

  • آفتابگردان: عسل مغذی تهیه شده از گیاه آفتابگردان بسیار خوشمزه است و برای افرادی که فعالیت های ورزشی سنگین انجام می دهند گزینه ایده آلی به شمار می آید.
  • گل محمدی: طعم و عطر عسل گل محمدی بسیار شگفت انگیز است و از این عسل برای کاربردهای درمانی بهره گیری می شود.
  • زعفران: خواص ضد افسردگی زعفران که در عسل زعفرانی ایرانی موجود است باعث می شود بیماران مبتلا به افسردگی بتوانند با سرعت بیشتری به بهبودی دست پیدا کنند و از طعم دلپذیر عسل تهیه شده از زعفران لذت ببرند.
  • آویشن: عسل آویشن یکی از معروف ترین عسل های تولید شده در ایران است که برای درمان بیماری سرماخوردگی و آنفولانزا بسیار موثر است و به علت طبع گرمی که دارد می تواند در فصل زمستان مورد استفاده قرار بگیرد و تحمل روزهای سرد را آسان کند.
  • رزماری: عسل های رزماری برای رشد مو بسیار تاثیرگذار هستند و افرادی که به دنبال داشتن موهای پرپشت و بلند می باشند از این عسل به صورت مرتب استفاده می کنند. همچنین عسل های تولید شده از گیاه رزماری خاصیت ضدعفونی کننده دارند و برای از بین بردن باکتری های مضر روده مناسب هستند.
  • اسطوخودوس: عسل تولید شده از این گیاه دارای عطر دل انگیزی است و فرد مصرف کننده حس دلپذیری از خوردن این عسل به دست می آورد. خواص آرامش بخش این عسل نیز به حدی است که می توان از آن به عنوان یک مسکن معتدل استفاده نمود.

 

شفاف ترین عسل ایرانی

شفاف ترین عسل ایرانی

چرا عسل بابونه پرطرفدار است؟

عسل بابونه نوعی عسل خاص و پرطرفدار است که از طریق نشستن زنبورهای عسل بر روی گل های بابونه تولید می شود و خواص درمانی بسیار از جمله آرامبخشی دارد. وجود این عسل در عسل صادراتی ایرانی مخلوط چند گیاه سبب شده است این محصول طرفداران بیشتری پیدا کند و به عنوان یک داروی همه چیز تمام و کامل محسوب گردد.

عسل بابونه برای درمان بیماری های گوارشی به شدت تاثیرگذار است و می تواند از اضطراب و بی خوابی جلوگیری کند. کم شدن استرس از جمله فواید مصرف عسل بابونه است و به عنوان یک گزینه ایده آل برای شروع یک روز پرکار محسوب می شود.

طعم لطیف و خوشایند این عسل یکی دیگر از ویژگی های آن است که علاقه افراد به مصرف عسل بابونه را تا حد زیادی افزایش می دهد. لازم به ذکر است که عسل بابونه تولید شده در ایران کیفیت بسیار زیادی دارد و از آنجا که گیاه بابونه در کشور ما شرایط لازم برای رشد و پرورش را دارد می توان گفت عسل های تولید شده از این گیاه نیز جزو مرغوب ترین ها به شمار می آیند.

از عسل بابونه برای تولید مواد آرایشی و محصولات بهداشتی نیز بهره گیری می شود و انواع ماسک ها یا لوسیون های بدن و صورت از طریق به کارگیری این عسل تولید می شوند که تاثیر چشمگیری بر جوانسازی پوست دارند.

بسته بندی باکیفیت عسل

بسته بندی باکیفیت عسل

قیمت عسل صادراتی ایرانی مخلوط چند گیاه

عسل های چند گیاه با زحمت فراوانی تولید می شوند و فرد زنبور دار مجبور است ر بازه های زمانی مختلف کندوها را جابجا کند و بدین ترتیب عسل هایی را تولید کند که ترکیبات چند گیاه را در خود دارند.

عسل صادراتی ایرانی مخلوط چند گیاه معمولاً قیمت بالاتری نسبت به عسل های ساده دارد و به همین دلیل است که تولید این عسل با سودآوری بیشتری همراه خواهد بود. بسیاری از مشتریان که در کشورهای خارجی زندگی می کنند ترجیح می دهند از این عسل پرخاصیت استفاده کنند تا بتوانند سلامت کامل بدن خود را حفظ نمایند.

قیمت این محصول و همچنین سایر عسل های با کیفیت ایرانی از ۳۰۰ هزار تومان شروع می شود. این قیمت اولیه با توجه به نوع عسل و همچنین تعداد گیاهانی که برای تولید آن استفاده شده است افزایش پیدا می کند و هر چقدر عسل خالص تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

شما عزیزان می توانید برای دریافت قیمت های جدید و به روز شده با ما تماس بگیرید و از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت ارتباط خود را با کارشناسان حرفه ای ما برقرار سازید تا از راهنمایی های آنها بهره ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *