مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عسل صادراتی ایران سطلی فله ای تولید جنوب

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مزایای خرید عسل بصورت فله ایآیا خواص عسل فله ای حفظ می گردد؟کاربردهای عسل کیلوییقیمت عسل صادراتی ایران سطلی فله ای
عسل صادراتی ایران سطلی فله ای

عسل صادراتی ایران سطلی فله ای در بازارهای داخلی و جهانی بسیار پرطرفدار است زیرا قیمت مناسبی دارد و کیفیت آن در برابر عسل های خارجی بسیار بالاتر است. عسل های فله ای که در درون سطل های مخصوص قرار داده می شوند به صورت بهداشتی جمع آوری شده و تمام استانداردهای موجود برای تهیه آنها رعایت گردیده است.

شاید خیلی از خریداران تصور کنند که عسل های فله ای به صورت روباز فروخته می شوند و بهداشت به اندازه لازم در مورد آنها رعایت نمی گردد. اما باید بگوییم که منظور از فله ای بودن این عسل ها در واقع میزان حجم زیاد آنها است که در داخل بسته بندی های بزرگ قرار گرفته است.

عسل های سطلی که در ظروف مخصوص شبیه به استوانه قرار داده می شوند با استفاده از دستگاهها و تجهیزات مناسب پلمپ می شوند و سپس به بازار ارائه می گردند و در اختیار خریداران قرار می گیرند.

پروسه ای که برای تولید این محصول در نظر گرفته می شود کاملاً بهداشتی بوده و بدین ترتیب نگرانی از بابت ایجاد بیماری ها و امراض مختلف در اثر وجود باکتری یا میکروب در این محصول وجود نخواهد داشت.

عسل هایی که در کشور ایران تولید می شوند بسیار تمیز و خوش عطر و بو هستند و به همین دلیل تعداد زیادی از مشتریان این محصول را خریداران خارجی تشکیل داده اند. حضور تاجران عسل ایرانی در بازارهای فرامرزی سبب ایجاد رقابتی تنگاتنگ در میان فروشندگان عسل شده است که این رقابت همواره نتیجه ای جز بالا رفتن سطح کیفی محصولات به دنبال نخواهد داشت.عسل صادراتی ایران سطلی فله ای

عسل صادراتی ایران سطلی فله ای

مزایای خرید عسل بصورت فله ای

خرید عسل در ابعاد وسیع مزایای فراوانی به دنبال دارد که این مزایا در جهت دستیابی به سود بیشتر و همچنین افزایش فروش موثر خواهند بود. از جمله مهم ترین پیامدهای شیرینی که از خرید عسل به صورت فله ای برای فرد اتفاق می افتد عبارتند از:

  • آشنایی با فروشندگان اصلی: زمانی که یک تاجر برای خرید عمده عسل صادراتی ایران سطلی فله ای اقدام می کند با فروشندگان و تولیدکنندگان متعددی روبرو خواهد شد که آشنایی با این افراد تجربیات مفیدی را برای او رقم می زنند. این روابط و گسترده تر شدن آنها باعث می شود فرد بتواند قدم های بزرگ تری را در زمینه صادرات این محصول بردارد و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند.
  • کیفیت بهتر محصولات: خرید عسل به مقدار زیاد برای صادرات باعث می شود به عسل های با کیفیت دسترسی داشته باشید و فرد تولید کننده برای اینکه بتواند معاملات طولانی مدتی را با شما برقرار کند نسبت به ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود اقدام نموده و بدین ترتیب شما می توانید اعتمادسازی گسترده ای در میان خریداران عسل به وجود بیاورید.
  • صرفه جویی در هزینه: همانطور که می دانید بسته بندی عسل در ظرف های کوچک مستلزم صرف هزینه های زیادی است و با خرید عسل به صورت فله ای می توانید این هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهید.
  • خرید عمده و ارزانتر: خرید کلی و عمده عسل باعث می شود فرد فروشنده و تولید کننده تخفیفات ویژه ای را برای شما در نظر بگیرد و بدین ترتیب خواهید توانست محصول را با قیمت مناسب تری تهیه کنید و از طریق صادر کردن آن در بازارهای بین المللی سود بیشتری به دست بیاورید.

عسل خوش لعاب ایرانی

عسل خوش لعاب ایرانی

آیا خواص عسل فله ای حفظ می گردد؟

عسل ماده ای است که توسط زنبورها تولید شده و پس از برداشت تا مدت زمان زیادی بدون بروز علائم فساد باقی خواهد ماند و به هیچ عنوان خراب نمی شود. اما نکته قابل توجهی که در مورد این محصول وجود دارد این است که بهتر است عسل را در زمانی نزدیک تر به برداشت مصرف کنید تا از خواص آن بهره مند شوید.

اما مصرف این ماده در فواصل زمانی طولانی تر نیز تفاوت چندانی ایجاد نمی کنند و این محصول قادر است خواص خود را تا مدت زمان زیادی نگه داشته و ویتامین ها و مواد معدنی را به بدن شخص مصرف کننده منتقل کند.

به طور کلی می توان گفت که خوردن عسل تازه باعث می شود از عطر و بو و طعم آن بیشتر لذت ببرید و حضور طبیعت را در این ماده حس کنید. از آنجا که عسل های ایرانی خواص خود را تا طولانی مدت نگه می دارند می توان از این ماده به عنوان یک درمانگر حرفه ای استفاده کرد و به همین دلیل است که مشتریان عسل ایرانی در سرتاسر جهان از این محصول پر ارزش به عنوان دارو استفاده می کنند.

استفاده از عسل برای درمان بیماری

استفاده از عسل برای درمان بیماری

کاربردهای عسل کیلویی

عسل های فله ای که توسط تولید کنندگان و تامین کنندگان معتبر در دسترس قرار می گیرند کیفیت مطلوبی دارند و همین موضوع باعث شده است خرید این محصول تا حد زیادی توسط مشتریان خارجی صورت بپذیرد.

از جمله کاربردهای این عسل داخل یا خارج از کشور می توان به تولید لوازم آرایشی اشاره کرد. همانطور که می دانید عسل خواص معجزه آسایی برای پوست صورت و بدن دارد و می تواند باعث جوان ماندن آن گردد و همچنین از ایجاد علائم پیری در پوست جلوگیری کند.

بنابراین ایده استفاده از عسل ایرانی برای تولید لوازم آرایشی که ارتباط مستقیم با پوست دارند بسیار پر بازده بوده و نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت. همچنین بسیاری از کشورها از عسل های ایرانی جهت تهیه داروهای گیاهی استفاده می کنند.

عسل سبب می شود میزان تاثیردهی این گیاهان بیشتر شده و هر چقدر کیفیت عسل استفاده شده بیشتر باشد روند درمان با سرعت بیشتری انجام می گردد. عسل صادراتی ایران سطلی فله ای از جمله عسل های پرکاربردی است که به صورت عمده و در حجم زیاد فروخته می شود و کسانی که این محصول را به کشورهای خارجی برای صادرات می فرستند می توانند از این طریق کسب و کار پررونقی داشته باشند.

بهترین زنبورهای تولید کننده عسل

بهترین زنبورهای تولید کننده عسل

قیمت عسل صادراتی ایران سطلی فله ای

قیمت عسل همواره تحت تاثیر نوسان ها و تغییرات گوناگونی قرار دارد و به همین دلیل دارای قیمت ثابت و ماندگاری نخواهد بود. عسل های مختلف با توجه به کیفیت های گوناگون ارزش گذاری می شوند و این ارزش گذاری بستگی فراوانی به کیفیت عسل و همچنین فصل برداشت آن دارد.

عسل های با کیفیت بهاره که در فصل ابتدایی سال برداشت می شوند دارای قیمت بالاتری هستند و امروزه مرغوب ترین نوع عسل صادراتی ایران سطلی فله ای در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان برای هر کیلو فروخته می شود که بسته به کیفیت عسل متغیر است.

چنانچه قصد دارید اطلاعات کاملتری در رابطه با این محصول به دست بیاورید و از قیمت های جدید آن آگاه شوید با ما تماس بگیرید.

3/5 - (2 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *