مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عسل کنار شهد دار ضد انگل + قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی های عسل کنار ضد انگل و باکتریآیا مصرف عسل به تنهایی کافی است؟معایب مصرف عسل به همراه سایر داروهای ضد انگلقیمت عسل کنار شهد دار
عسل کنار شهد دار

عسل کنار شهد دار نوعی عسل بکر است که از گیاه کنار تولید می شود و خاستگاه آن مناطق گرم است. کشور ایران برای تولید این محصول پتانسیل فراوانی دارد و به عنوان مناطق مستعد شناخته می شود و به همین دلیل است که محصول عسل شهددار ایرانی جزو برترین عسل های موجود در بازارهای بین المللی قرار گرفته است.

این محصول مزایای فراوانی دارد و برای کاربردهای مصرفی و درمانی استفاده می شود اما ممکن است تا به حال به ویژگی ضد انگل بودن عسل پی نبرده باشید. بله درست است، عسل کنار خاصیت ضد انگلی دارد. این ماده پر ارزش و ضدباکتری هنگامی که در دستگاه گوارش قرار می گیرد با انواع میکروب ها و انگل های موجود در این مسیر مبارزه نموده و ایمنی بدن فرد را در برابر عوامل بیماری زا افزایش می دهد.

افرادی که از همان سنین کودکی شروع به خوردن عسل می کنند و این عادت خوب را تا بزرگسالی ادامه می دهند هیچگاه دچار انگل روده و بیماری های گوارشی نمی شوند زیرا عسل علاوه بر اینکه عفونت ها و آلودگی های معده و روده را از بین می برد می تواند در تنظیم آنزیم رسانی و هضم بسیار کمک کننده باشد. ایجاد تعادل در تحرکات روده نیز از طریق خوردن عسل تا حد زیادی میسر می گردد.

ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با خاصیت ضد انگل بودن عسل کنار شهددار بیشتر صحبت کنیم تا بتوانید محصول مورد نیاز خود را با آگاهی بیشتر انتخاب کنید.

عسل کنار شهد دار

عسل کنار شهد دار

ویژگی های عسل کنار ضد انگل و باکتری

عسل کنار شهد دار با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و کمک کننده ای که دارد می تواند برای درمان بیماری های انگلی روده نقش موثری ایفا نموده و شخص را از ابتلا به کرم های مربوط به دستگاه گوارش رها سازد. استفاده از این محصول افراد مبتلا را نسبت به خوردن داروهای شیمیایی و مضر که عوارض متعددی را در پی دارند بی نیاز خواهد کرد. از جمله مهم ترین این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ترپنوئیدها: این ترکیب که در عسل کنار موجود است به صورت فزاینده ای جلوی رشد باکتری و انگل را در روده می گیرد. وجود این ماده در عسل خاصیت درمانگری آن را بسیار زیاد نموده است و به همین دلیل است که از این محصول به عنوان یک ضد انگل قوی نام برده می شود.
  • آنزیم های هضم کننده: آنزیم های هضم کننده قدرت فراوانی در تجزیه کردن مواد غذایی دارند و این قدرت به همین ترتیب در از هم پاشیدن باکتری های مضر و کرم های روده نیز موثر است. وجود آنزیم های هضم کننده در عسل باعث می شود تمام انگل های موجود در دستگاه گوارش پاکسازی شوند.
  • ترکیبات سولفوره: یکی از خطرناک ترین انگل های روده با نام گیاردیا شناخته می شود که ترکیب سولفوره به عنوان دشمن و از بین برنده آن به شمار می رود که وجود این ماده نیز در عسل می تواند نگرانی از بابت وجود انگل در روده را برطرف کند.
  • ترکیبات آلکالوئیدی: تحریک دستگاه گوارش با استفاده از ترکیبات آلکالوئیدی از دیگر روش های از بین بردن انگل توسط عسل است.

معجون عسل ضد انگل

معجون عسل ضد انگل

آیا مصرف عسل به تنهایی کافی است؟

مصرف عسل کنار شهد دار و تعیین میزان مصرف بر اساس شدت بیماری و پیشرفت آن سنجیده می شود و توسط پزشک اعلام می گردد. مصرف عسل تا حد زیادی می تواند انگل موجود در دستگاه گوارش را از بین ببرد اما در بعضی مواقع استفاده از این محصول به تنهایی ممکن است نتایج سریع الوقوعی را در پی نداشته باشد.

چنانچه شدت بیماری در حد زیادی باشد لازم است با مشورت پزشک از داروهای شیمیایی نیز استفاده کنید. بدین ترتیب می توانید التهاب انگل را تا حد زیادی کاهش دهید و سپس با مصرف عسل از وقوع دوباره آن پیشگیری کنید.

اما در حالت های ضعیف تر می توان تنها با مصرف عسل بر بیماری غلبه نمود و نیاز به دریافت داروهای شیمیایی و درمان های صنعتی نداشت. بنابراین بهتر است در همان اوایل مریضی عسل را به نسبت مناسب و در بازه های زمانی مشخص مصرف کنید تا از پیشرفت انگل جلوگیری نموده و سلامت خود را از راه طبیعی تامین نمایید.

عسل کنار شهددار ضد انگل یک ماده ضروری و حیاتی برای هر خانواده ای تلقی می شود که بهتر است از همان سال های کودکی برای فرزندانتان در نظر بگیرید تا علاوه بر تامین انرژی و قوای جسمانی، آنها را از ابتلا به انواع بیماری های گوارشی مصون بدارید.

عسل ضد ویروس

عسل ضد ویروس

معایب مصرف عسل به همراه سایر داروهای ضد انگل

عسل کنار شهد دار ضد انگل در مواقعی که بیماری پیشرفت زیادی داشته است اثر چندانی نخواهد داشت و فرد بیمار در این زمان احتیاج به مصرف داروهای شیمیایی پیدا می کند. افراد مبتلا در چنین مواقعی با مراجعه به پزشک و انجام آزمایش های تخصصی نسخه منحصر به فرد خود را دریافت نموده و از طریق مصرف قرص یا شربت به بهبودی دست پیدا می کنند.

گاهی اوقات بعضی از اشخاص تصور می کنند که خوردن عسل در این زمان ها به همراه داروهای تجویز شده ممکن است روند درمان آنها را سریعتر نموده و بهبودی را حاصل گرداند. اما توجه به این نکته ضروری است که مصرف عسل بایستی بدون تداخل با داروهای شیمیایی انجام بپذیرد.

مصرف همزمان این دو ماده با یکدیگر ممکن است باعث ایجاد آلرژی و حساسیت های گوناگون شود و عوارض متعدد را به همراه داشته باشد. از آنجا که داروهای شیمیایی دارای ترکیبات واکنش دهنده زیادی هستند بهتر است با هیچ نوع ماده غذایی تداخل نداشته باشند مگر اینکه پزشک تجویز کرده باشد. گاهی اوقات مصرف عسل به همراه برخی مواد شیمیایی دارویی ممکن است ماده های سمی در بدن ایجاد کند که نه تنها در جهت رفع بیماری کمک کننده نیست بلکه عاملی برای ایجاد عوارض دیگر محسوب می شود.

عسل ضد انگل آنزیم دار

عسل ضد انگل آنزیم دار

قیمت عسل کنار شهد دار

قیمت عسل کنار شهد دار در بازار ایران و دیگر بازارهای جهانی به نسبت کیفیت محصول تعیین می شود و اعلام می گردد. انواع عسل درجه یک و مرغوب که امروزه خرید و فروش می شوند در بازه قیمتی 600 تا 1.800 هزار تومان موجودند و بسته به کیفیت عسل تغییر می کنند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت قیمت های جدید و همچنین راهنمایی های مفید از کارشناسان با شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *