مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده انواع عسل گون صادراتی زرد طلایی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

چرا تجارت عسل ایرانی پرسود است؟خرید عسل ضد سرطان ایرانی در هندوستانمقایسه عسل ایرانی و استواییقیمت عسل گون صادراتی زرد طلایی
عسل گون صادراتی زرد طلایی

عسل گون صادراتی زرد طلایی به صورت طبیعی تولید می شود و تولید کنندگان این محصول در مناطق جغرافیایی مستعد که دارای پوشش گیاهی پرخاصیتی هستند این حرفه را در پیش گرفته و برای تولید محصولی با کیفیت و مرغوب تلاش می کنند.

بسیاری از خریداران محصول عسل ایرانی در خارج از مرزهای این سرزمین برای خرید این محصول علاقه زیادی دارند و الان برای علاج بسیاری از بیماری های خود استفاده می نمایند. شهد گیاه گون که برای تولید عسل گون ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد بهترین ماده برای تولید عسل طبیعی و بدون ناخالصی است.

این محصول تنها یک کالا نیست و به عنوان یکی از ضروریات در زندگی هر فردی به شمار آمده و استفاده از آن باعث می شود سلامت فرد مصرف کننده حفظ گردد. افرادی که نسبت به استفاده از این محصول اقدام می کنند معمولا آن را به آشنایان خود نیز پیشنهاد می دهند و به همین علت است که عسل های ایرانی طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارند.

افرادی که علاقه به تجارت عسل در خارج از مرزهای کشور ایران را دارند می توانند با انتخاب عسل گون معاملات مختلفی را در سطح گسترده انجام داده و بدون داشتن نگرانی از ریسک در این معاملات سود قابل توجهی کسب کنند.

عسل گون صادراتی زرد طلایی

عسل گون صادراتی زرد طلایی

چرا تجارت عسل ایرانی پرسود است؟

تجارت عسل تولید شده در کشور ایران برای بسیاری از تجار و صادرکنندگان این محصول پرسود است زیرا این عسل ها دارای ویژگی های مطلوب و ویژه ای هستند که باعث می شوند عسل های ایرانی در سرتاسر جهان شهرت پیدا کنند.

همین شهرت جهانی یکی از اصلی ترین دلایل با رونق شدن بازار عسل به شمار آمده و دارندگان فروشگاه در کشورهای خارجی علاقه زیادی به تهیه این محصول دارند. در نقاط مختلف جهان اشخاص زیادی وجود دارند که با شنیدن نام عسل گون صادراتی زرد طلایی به فکر خواص موجود در آن فرو می روند.

همچنین طعم و مزه دلنشین این محصول تنها با یک بار استفاده در ذهن باقی می ماند و اشخاص استفاده کننده برای خریدهای بعدی نیز همین محصول را انتخاب خواهند کرد. رنگ زردی که در این عسل موجود است بسیار هوس برانگیز بوده و اشتیاق افرادی که خوردن عسل را دوست ندارند نیز برمی انگیزد.

ویژگی های گفته شده تنها در عسل های ایرانی موجود هستند و نشان دهنده سطح کیفیت مطلوب این عسل ها می باشند. با توجه به اینکه عسل های تولید شده در کشور ایران ماندگاری زیادی دارند و خواص موجود در آنها تا مدت زمان زیادی به قوت اولیه خود باقی می ماند می توان گفت این محصول نگهداری آسانی داشته و شخص صادر کننده این محصول می تواند بدون داشتن نگرانی از خراب شدن آن نسبت به ذخیره این عسل اقدام کند.

با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت که عسل گون صادراتی زرد طلایی ایده آل ترین گزینه جهت انجام تجارت با کشورهای خارجی به شمار آمده و سودی که از این تجارت برای افراد به ارمغان می آید بسیار قابل توجه است.عسل گیاهی ایرانی طلاییعسل گیاهی ایرانی طلایی

خرید عسل ضد سرطان ایرانی در هندوستان

تهیه عسل های ایرانی در هندوستان رواج بسیاری دارد و مردمانی که در این منطقه زندگی می کنند عسل ایرانی را بسیار دوست دارند و از این ماده مقوی به عنوان اصلی ترین جز صبحانه استفاده می کنند.

همچنین مصرف عسل های ایرانی در این کشور برای تولید انواع دسر و شربت نیز بسیار متداول است و آشپزهای هنرمند هندی می توانند با استفاده از عسل گون صادراتی زرد طلایی خوراکی های خوشمزه را تولید نموده و در بازار ارائه دهند.

ساکنان هندوستان ارزش عسل های ایرانی را به خوبی می دانند و سعی می کنند حداکثر استفاده را از این ماده مرغوب ببرند تا از ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن بهره گیری نمایند. عسل های ایرانی خاصیت ضد سرطانی دارند و می توانند در جلوگیری از بروز سرطان های مختلف مانند سرطان معده، روده، پوست و… پیشگیری به عمل بیاورند.

اثر آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی این ماده مغذی به حدی است که در آزمایش های علمی نیز به اثبات رسیده است و به همین دلیل بسیاری از کشورهای جهان از جمله هندوستان استفاده از عسل ایرانی را یکی از ضروریات و لازمات برای هر خانواده ای دانسته اند.

فعالیت زنبورهای جوان برای عسل سازی

فعالیت زنبورهای جوان برای عسل سازی

مقایسه عسل ایرانی و استوایی

عسل هایی که در منطقه ایران و مناطق استوایی تولید می شوند از لحاظ ساختار و ترکیبات تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. هر کدام از این عسل ها خواص منحصر به خود را داشته کیفیت های متفاوتی را شامل می شوند. موارد زیر یک مقایسه اجمالی میان عسل های ایرانی و استوایی را بیان نموده است:

  • تغذیه زنبور: در مناطق استوایی زنبورها با میوه های گرمسیری و گیاهان مربوط به همان ناحیه تغذیه می شوند و در نتیجه عسل تولید شده در این ناحیه دارای طبع گرم است و استفاده از آن برای افرادی که دارای مزاج گرم هستند توصیه نمی شود اما عسل های ایرانی با توجه به منطقه آب و هوای معتدل این کشور طبع متعادلی دارند و به عنوان یک محصول استاندارد به شمار می آیند.
  • ژنتیک زنبور: ژنتیک زنبورهای ایرانی نسبت به زنبورهایی که در مناطق استوایی رشد می کنند متفاوت است و به همین دلیل عسل های ایرانی دارای طبع متعادلی هستند و سازگاری بالاتری با سیستم های بدن های مختلف در سرتاسر جهان دارند.
  • آب و هوا: آب و هوای کشورمان چهار فصل است و به همین دلیل می توان عسل گون صادراتی زرد طلایی را در هر فصلی از سال برداشت نمود و به همین جهت است که خرید عسل تازه در تمام ایام سال از کشور ایران میسر خواهد بود.
  • میزان رطوبت: رطوبت موجود در عسل های استوایی به علت وجود باران های پی در پی بیشتر است و به همین دلیل عسل هایی که در این مناطق تولید می شوند غلظت کمتری داشته و نسبت به عسل های ایرانی رقیق تر هستند.

غلظت قابل توجه عسل صادراتی ایرانی

غلظت قابل توجه عسل صادراتی ایرانی

قیمت عسل گون صادراتی زرد طلایی

قیمت عسل گون صادراتی زرد طلایی بر اثر عوامل متعددی افزایش پیدا می کند و دچار تغییراتی می شود که هر کدام از این عوامل به نوبه خود در ارزش گذاری نهایی این محصول تاثیرگذار هستند.

به عنوان مثال مقدار هزینه ای که برای پرورش زنبورها صرف شده است یکی از اصلی ترین فاکتورهای موثر در قیمت عسل بوده و فرد پرورش دهنده زنبور با توجه به این موضوع اقدام به ارائه بهای عسل می کند.

به طور کلی در نظر گرفتن این عوامل سبب می شود تولید کننده عسل بتواند قیمت دقیق و منصفانه ای را خریداران اعلام نموده و بر اساس آن تعادل مطلوبی را در بازار برقرار سازد. افرادی که به دنبال انجام صادرات عسل هستند می توانند با مراجعه به تولید کنندگان اصلی مناسب ترین قیمت ها را داشته باشند و از طریق خرید عسل ایرانی تجارت پر رونقی را آغاز کنند.

دریافت بهترین و جدیدترین قیمت از طریق تماس با کارشناسان فروش میسر است و شما عزیزان می توانید با استفاده از شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما ارتباط بگیرید. دریافت راهنمایی های لازم جهت انجام صادرات عسل ایرانی از افراد با تجربه نیز از طریق تماس میسر است و باعث می شود بتوانید تصمیم گیری های بهتر و دقیق تری داشته باشید تجارت خود را ماندگار سازید.

3/5 - (2 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *