مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده عسل صادراتی شفابخش ایرانی + قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

خرید عمده عسل صادراتی شفابخش ایرانی + قیمتویژگی های عسل ایرانی در بازار های بین المللیمیزان فروش عسل ایرانی با بسته بندی جذابقیمت عسل صادراتی شفابخش ایرانی
عسل صادراتی شفابخش ایرانی

خرید عمده عسل صادراتی شفابخش ایرانی + قیمت

عسل صادراتی شفابخش ایرانی انرژی مورد نیاز برای سوخت و ساز بدن را فراهم می آورد و در کنار آن خواص درمانی فراوانی نیز دارد. این محصول باعث می شود روند بیماری بسیار کندتر شده و به همین جهت مانند یک داروی طبیعی و اثرگذار عمل می کند.

استفاده از این عسل موجب می شود از دریافت داروهای شیمیایی که ضررهای فراوانی دارند بی نیاز شوید و به سمت درمان های طبیعی پیش بروید. بسیاری از محققان و دانشمندان دریافته اند که آنزیم های موجود در عسل طبیعی باعث از بین رفتن میکروب ها و باکتری های مضر در بدن می شوند و بدین ترتیب این محصول جهت تولید داروهای طبیعی که برای گوارش مفید هستند به کار گرفته می شود.

انجام عملیات صادرات عسل صادراتی شفابخش ایرانی در سطح وسیع انجام می شود زیرا این محصول در کشورهای خارجی تعداد زیادی از طرفداران را به خود اختصاص داده است. بازار خرید و فروش غز ایرانی به شدت پررونق است زیرا این عسل ها برای تهیه غذاهای خوشمزه و مفید به کار گرفته می شوند و به این ترتیب سلامتی افراد را تامین می کنند.

رنگ و بافت ویژه عسل های ایران بسیار جذاب و منحصر به فرد است و به همین دلیل در بازار جهانی عسل تمام نگاه ها را به خود جذب می کند. این مطلب حاوی اطلاعات مفیدی در رابطه با این عسل است تا شما بتوانید با نگاهی دقیق تر و آگاهی بیشتر به سراغ خرید آن بروید و در صورتی که قصد انجام صادرات عسل ایرانی را دارید این عملیات را با ریسک کمتری انجام دهید.

عسل صادراتی شفابخش ایرانی

عسل صادراتی شفابخش ایرانی

ویژگی های عسل ایرانی در بازار های بین المللی

کشور ایران تنوع گسترده ای در تولید عسل را به خود اختصاص داده است و عسل هایی که در این کشور تولید می شوند دارای ویژگی های جذابی هستند. مهمترین ویژگی هایی که این عسل دارا است عبارتند از:

  • طعم تاثیرگذار: طعم طبیعی و منحصر به فرد عسل ایرانی تا مدت ها در ذهن خریداران باقی خواهد ماند و از آنجا که این عسل ها بسیار خوش عطر و بو هستند انگیزه اشخاص را برای خرید مجدد تقویت می کنند.
  • طبیعی بودن: زنبورداران ایرانی برای اینکه بتوانند عسلی مرغوب تولید کنند از هیچگونه ماده ناخالص برای تغذیه زنبورها استفاده نمی کنند و تنها شرایط استفاده از شهد گل ها و گیاهان را در اختیار زنبورها قرار می دهند تا بدین ترتیب عسلی ۱۰۰ درصد طبیعی استخراج کنند.
  • قیمت منصفانه: قیمت های مربوط به عسل صادراتی شفابخش ایرانی بسیار منصفانه است و کسانی که در بازارهای خارج از مرزهای ایران نسبت به خرید این عسل ها اقدام می کنند رضایت کامل را از قیمت این محصولات دارند و خرید آنها را به آشنایان خود پیشنهاد می دهند.
  • بسته بندی متنوع: عسل هایی که از کشور ایران روانه بازارهای بین المللی می شوند در بسته بندی های مدرن و سنتی قرار گرفته اند که توجه خریداران را به خود جلب نموده و سلایق مختلف را تحت تاثیر قرار می دهند. معمولا عسل هایی که در بسته بندی های سنتی قرار گرفته اند طرفداران بیشتری داشته و فروش آنها نیز به مراتب بالاتر است.

بهترین عسل ایرانی برای صادرات

بهترین عسل ایرانی برای صادرات

میزان فروش عسل ایرانی با بسته بندی جذاب

بسته بندی عسل یک موضوع بسیار مهم است که تجارت کنندگان حرفه ای اهمیت زیادی برای آن قائل هستند. اگر قصد دارید عسل صادراتی شفابخش ایرانی را در خارج از کشور بفروشید بهتر است بسته بندی را برای آنها انتخاب کنید که در طول مسیر دچار صدمه نگشته و همچنین بتواند توجه خریداران را به خود جلب کند.

بسته بندی های خلاقانه و جذاب معمولا در اولویت اول مشتریان قرار دارند و در نگاه اول توجه آنها را جلب می کنند. همچنین تنوع موجود در بسته بندی های مختلف نیز سبب می شود نیاز مشتری از بابت خرید محصول در حجم های متنوع برآورده گردد. بدین ترتیب خریداران می توانند نسبت به انتخاب هر کدام از بسته بندی ها در همان حجم مورد نیاز خود اقدام کنند.

چنانچه بتوانید بسته بندی مرغوب با درب آسان باز شو و همچنین حجم های متنوع برای محصول عسل فراهم سازید شانس زیادی در کسب سود بیشتر در بازارهای جهانی به دست خواهید آورد. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که شناسایی بازار هدف می تواند تاثیر بسیار زیادی در انتخاب نوع بسته بندی داشته باشد.

به عنوان مثال بسته بندی عسل برای افراد کارمند معمولا در ظرف های تک نفره انجام می پذیرد تا شاغلین بتوانند در محل کار خود نیز از عسل استفاده کنند. همچنین اگر خریداران محصول را برندگان فروشگاه یا کافی شاپ تشکیل داده اند بهتر است عسل را در ظرف های بزرگتر به فروش برسانید.

با توجه به این نکات خواهید توانست انتظارات خریداران را برآورده ساخته و روابط پایدار و مستحکمی را با آنها برقرار سازید و معاملات گسترده ای را در جهت خرید و فروش عسل صادراتی ایرانی رقم بزنید.

تولید شمع با عسل

تولید شمع با عسل

قیمت عسل صادراتی شفابخش ایرانی

قیمت عسل صادراتی شفابخش ایرانی بر اساس خواص و ساختاری که دارد سنجیده می شود و هر چقدر عسل خالص تر باشد و فاکتورهای مربوط به کیفیت را داشته باشد بیشتر مورد پسند قرار گرفته و قیمت بالاتری خواهد داشت.

تمام عسل هایی که از ایران صادر می شوند خالص هستند و بدون وجود ذره ای آب شکر به بازار عرضه می گردند. اما تفاوتی که در قیمت هر کدام از آنها موجود است به خاطر نوع عسل است. به عنوان مثال عسل هایی که در مناطق مختلف آب و هوایی برداشت می شوند حاوی خواص مربوط به همان ناحیه هستند و قیمت مخصوص به خود را دارند.

معمولا عسل هایی که در مناطق کوهستانی و صعب العبور تولید می شوند قیمت بالاتری دارند زیرا گیاهانی که در این نواحی می رویند کمیاب بوده و خواص بالاتری دارند. در حال حاضر مرغوب ترین و با کیفیت ترین عسل ایرانی در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان در بازارهای جهانی خرید و فروش می شود که این قیمت برای خریدهای وسیع کمتر است.

ممکن است در ذهن شما سوال هایی در رابطه با نوع عسل های مختلف و تفاوت میان آنها به وجود بیاید که می توانید به راحتی از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید و تمام اطلاعات لازم را به دست بیاورید. همچنین دریافت قیمت های جدید و به روز شده از این طریق میسر است.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *