مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و صادرات عسل وحشی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مزیت انتخاب عسل سالم و ارگانیکبررسی مراحل تولید عسل در ایرانراز سلامت پوست با ماسک عسلتفاوت عسل وحشی ایرانی با دیگر انواع عسلنوشیدنی عسل طبیعیقیمت عسل وحشی ایرانی
صادرات عسل وحشی ایرانی

صادرات عسل وحشی ایرانی در شرایط گوناگون و فصول مختلف صورت می پذیرد و تاجران از خرید و فروش این محصول پر ارزش به سود بالایی دست پیدا می کنند. زنبورارانی که در کشور ایران فعالیت می کنند و محصولات خود را برای عرضه در بازارهای جهانی ارائه می نمایند تمام استانداردهای مربوطه را در روند تولید این محصول اجرا نموده و رضایت خریداران خارجی را جلب می نمایند.

عسل های با کیفیت که از گیاهان مختلف موجود در کشور ایران و جغرافیای پهناور این مرز و بوم برداشت می شوند بسیار غلیظ و خوشبو هستند و به همین دلیل مورد پسند مشتریان خارج از کشور قرار گرفته اند. ارزیابی هایی که در فواصل زمانی متعدد جهت تعیین قیمت عسل های وحشی ایرانی انجام شده است نتایج مطلوبی به همراه داشته و از طریق این بررسی های همه جانبه می توان به قیمت های منصفانه دست پیدا کرد.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باعث افزایش فروش عسل در بازارهای جهانی می شود انجام بازاریابی مناسب و گسترده است. از آنجا که کیفیت عسل های ایرانی بسیار بالا است تجارت کنندگان این محصول با انجام بازاریابی حرفه ای می توانند در مدت زمانی کوتاه مشتریان وفادار داشته باشند و محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به فروش برسانند.

ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفیدی در رابطه با عسل های وحشی تولید شده در ایران به شما ارائه دهیم تا بتوانید با دید بازتری خرید این محصول را انجام دهید.

صادرات عسل وحشی ایرانی

صادرات عسل وحشی ایرانی

مزیت انتخاب عسل سالم و ارگانیک

برگزیدن عسل درجه یک و با کیفیت قطعاً نتایج بهتر و بازدهی بالاتری به همراه خواهد داشت. صادرات عسل وحشی ایرانی به کشورهای همسایه و غیر همسایه سبب شده است تا مردمان این مناطق نیز بتواند از خواص موجود در عسل های تولید شده در ایران بهره گیری نمایند.

از جمله مهمترین مزایای استفاده از عسل طبیعی و واقعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خلوص بالا: خلوص عسل های طبیعی ایرانی بالا است و بررسی های متعددی در روند تولید این عسل ها انجام می گردد تا در خالص ترین حالت ممکن تولید شده و به دست مشتری برسند.
  • درمان قطعی تر و سریع: عسل هایی که به صورت طبیعی تولید می شوند در درمان بیماری ها سریع تر عمل نموده و باعث می شوند فرد مصرف کننده بتواند در بازه زمانی کوتاه تری به سلامتی دست پیدا کند.
  • عطر طبیعی و اشتهاآور: عطر عسل های ایرانی در بازارهای جهانی بسیار شهرت دارد و این محصول به عنوان یکی از جذاب ترین و خوش طعم ترین عسل ها در بازارهای جهانی به شمار می آید.
  • سم زدایی از بدن: عسل درجه یک و طبیعی می تواند سموم موجود در بدن را بیرون رانده و سلامتی افراد را حفظ کند. عسل های ایرانی این ویژگی را دارا هستند و می توانند فرد مصرف کننده را در مدت زمانی کوتاه به این هدف برسانند.
  • کمک به چرخه زیست محیطی: با خرید عسل های درجه یک و طبیعی می توانید به اقتصاد زنبورداران کمک کنید و تولید عسل های طبیعی را افزایش دهید و بدین ترتیب در سالم ماندن چرخه زیست محیطی و بقای زمان های عسل کمک موثری باشید.

بررسی مراحل تولید عسل در ایران

بررسی مراحل تولید عسل در ایران

راز سلامت پوست با ماسک عسل

صادرات عسل وحشی ایرانی به کشورهای دیگر و تولید ماسک های صورت اقتصاد پر رونقی را به وجود آورده است که از طریق آن اشتغال زایی گسترده ای برای افراد زیادی فراهم گشته است. ماسک های عسلی که بر پایه عسل طبیعی ایرانی تولید می شوند به عنوان یک تعذیه مفید برای پوست در نظر گرفته می شوند.

این ماسک ها خاصیت مرطوب کنندگی بسیار بالایی دارند و می توانند پوست شخص مصرف کننده را همیشه تازه نگه دارند. بدین ترتیب لطافت پوست حفظ شده و جوان می ماند. خاصیت آنتی اکسیدانی عسل سبب می شود در برابر باکتری های مختلف استقامت پیدا کند و دچار بیماری های قارچی نگردد.

ترکیبات مغذی موجود در عسل طبیعی باعث می شوند استحکام پوست صورت و بدن تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و دچار پیری زودرس نگردد و تا مدت زمان زیادی حالت اولیه و طراوت خود را حفظ کند. از آنجا که عسل های طبیعی ایرانی دارای قندهای مضر نیستند می توان از این محصول برای تهیه ماسک های بدون ضرر استفاده کرد و همچنین لوازم آرایشی ارگانیک را تولید نمود.

مصرف روزانه عسل

مصرف روزانه عسل

تفاوت عسل وحشی ایرانی با دیگر انواع عسل

صادرات عسل وحشی ایرانی رونق بسیاری پیدا کرده است زیرا این محصول در مقایسه با عسل های دیگر که در کشورهای گوناگون تولید می شوند دارای خواص برتری است. این عسل ها از منابع گرده و گل های پرخاصیت تولید شده اند برای تولید آنها از زنبورهای جوان و کارآمد استفاده شده است.

این زنبورها با دریافت شهد گیاهان مختلف قادر به تولید عسل هایی هستند که حداکثر بازدهی را به فرد مصرف کننده ارائه می دهند. روش هایی که زنبورداران ایرانی برای تولید عسل استفاده می کنند پیشرفته تر از سایر کشورها بوده و به همین دلیل که میزان مواد معدنی و ویتامین های موجود در عسل بسیار متناسب و متعادل است.

نوشیدنی عسل طبیعی

نوشیدنی عسل طبیعی

قیمت عسل وحشی ایرانی

قیمت صادرات عسل وحشی ایرانی بر اساس پایه و مبنای تولید آن متفاوت است و معمولاً عسل هایی که از گیاهان کمیاب به دست می آیند قیمت بالاتری دارند. گیاهان طبیعی و وحشی که در مناطق صعب العبور می رویند دسترسی دشوارتری دارند و به همین دلیل نیاز به صرف هزینه های بالاتر جهت تولید عسل از این گیاهان وجود دارد.

همچنین این عسل ها خواص درمانی و انرژی زایی فراوانی دارند و به همین دلیل ارزش گذاری آنها در سطوح بالاتر انجام می گردد. در واقع تفاوت قیمت میان عسل های مختلف زیاد است و ممکن است برخی از عسل ها تا چندین برابر گرانتر از عسل های معمولی تر باشند. در حال حاضر عسل های طبیعی و با کیفیت ایرانی در حدود 300 هزار تومان و بالاتر از آن قیمت گذاری می شوند که این قیمت گذاری بر اساس کیفیت عسل متغیر بوده و برای هر نوع محصول متفاوت است.

بنابراین پیشنهاد می شود در هنگام خرید عسل با کارشناسان متخصص مشورت کنید و در جهت انتخاب مناسب ترین محصول راهنمایی های لازم را از آنها دریافت کنید. شماره تلفن های قرارداد شده در سایت در اختیار شما هستند تا بتوانید با کارشناسان حرفه ای و مجرب ما ارتباط بگیرید و قیمت های جدید را دریافت کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *