مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و صادرات عمده عسل معتدل ایرانی + قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

صادرات عمده عسل معتدل ایرانی از  کندو  به بازار جهانی طعم ماندگار عسل ایرانیبرندسازی در بازار بین المللی با عسل طبیعی قیمت عسل های صادراتی ایران
صادرات عمده عسل معتدل ایرانی

ایران به عنوان تولید کننده عسل های طبیعی با طعم مخصوص و ملایم شناخته شده است و طرفداران این عسل ها در سرتاسر نقاط جهان علاقمند به خرید این محصول با کیفیت هستند. صادرات عمده عسل معتدل ایرانی به عنوان یک ماده مغذی و طبیعی بسیار سودآور است و به همین دلیل تجارت این محصول همواره با پیروزی همراه خواهد بود.

عسل ماده ای نیست که به آسانی دچار فساد گردد و به همین علت نگهداری آن نیز با سهولت هرچه تمام تر امکان پذیر است. عسل های مرغوب و طبیعی ایرانی می توانند برای دراز مدت به همان حالت اولیه باقی بمانند و کیفیت و طراوت خود را حفظ کنند. زنبورداران ایرانی با دسترسی به منابع جغرافیایی طبیعی و غنی امکان تولید با کیفیت ترین عسل ها را دارند و از این فرصت ها استفاده می کنند تا بتوانند عسلی طبیعی و مرغوب را روانه بازارهای بین المللی کنند.

شهرت عسل ایرانی در کشورهای همسایه و غیر همسایه بسیار گسترده شده است و طعم و عطر این ماده جذاب و دلنشین بسیار وسوسه برانگیز است به عنوان یکی از خوشمزه ترین و سودمندترین خوراکی ها در سطح جهان مطرح شده است.

جایگاه ویژه خرید و فروش عسل ایرانی در بازارهای جهانی به قدری ارتقا پیدا کرده است که ورود به عرصه صادرات عمده عسل معتدل ایرانی با کمترین ریسک همراه خواهد بود. چنانچه مایلید در مورد این ماده سودآور و غنی اطلاعات بیشتری به دست بیاورید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

صادرات عمده عسل ملایم ایرانی

صادرات عمده عسل معتدل ایرانی

صادرات عمده عسل معتدل ایرانی از  کندو  به بازار جهانی

منظور از ارسال عسل از کندوها به بازار این است که این ماده طبیعی که به صورت کاملا ارگانیک در کشور ایران تولید می شود مستقیماً و بدون انجام هیچگونه عملیات فراوری به بازارهای جهانی ارسال می گردد. در طی روند این مراحل هیچگونه تغییری در ساختار عسل به وجود نیامده و هیچگونه مواد افزودنی به آن اضافه نمی گردد.

صادرات عمده عسل معتدل ایرانی در شرایطی صورت می پذیرد که بسیاری از کشورهای جهان از داشتن منابع طبیعی و مساعد برای تولید عسل محروم هستند. کشور پهناور ایران به عنوان قطب اصلی تولید عسل در جهان محسوب شده و عسل های تولید شده توسط زنبورداران ایرانی دارای کیفیت مطلوب و فوق العاده ای هستند.

علت پیشرفت تاجران عسل ایرانی و صادرکنندگان این محصول نیز کیفیت موجود در این عسل است. در واقع افرادی که به صادرات این عسل می پردازند در تجارت خود نگران وجود ریسک نخواهند بود و می توانند با خیال راحت و با داشتن فرصت کافی به انجام تجارت خود بپردازند.

زنبوردارانی که در کشور ایران فعالیت می کنند تولید عسل را در نقاط مختلف انجام می دهند. قسمت های جنوبی این کشور مساعد ترین آب و هوا را برای پرورش گیاهان مختلف به خود اختصاص داده است که مرغوب ترین عسل ها نیز در همین مناطق برداشت می شوند. وجود چنین پتانسیلی در کشور ایران سبب شده است که محصولات و عسل های مرغوبی که توسط این کشور به بازارهای جهانی ارائه می شوند طرفداران بسیار زیادی داشته باشند.

موم مرغوب و عسل ایرانی

موم مرغوب و عسل ایرانی

 طعم ماندگار عسل ایرانی

طعم متفاوت و جذابی که در اثر ایرانی وجود دارد به علت وجود چندین عامل است که در ادامه به بیان آنها و همچنین توضیح مختصری در رابطه با هر یک خواهیم پرداخت:

  • تنوع گیاهی: همانطور که گفته شد ایران مهد پرورش گیاهان کمیاب و متنوع است و به همین علت پرورش زنبور عسل و تولید این ماده پر ارزش در بهترین حالت ممکن انجام شده و این موارد تاثیر مستقیم در طعم جذاب و عطر بی نظیر عسل ایرانی دارند.
  • تولید به روش نوین: زنبورداران امروزه با استفاده از روش های نوین و مدرن اقدام به تولید عسل می کنند و صادرات عمده عسل معتدل ایرانی با جدیدترین روش ها انجام می شود تا طعم عسل به صورت کامل حفظ گردد.
  • طبیعی بودن: عدم افزودن ناخالصی و آب شکر به عسل ایرانی باعث شده است این محصول طعم طبیعی و اولیه خود را حفظ نموده و حس مطلوبی را به فرد مصرف کننده منتقل کند.

عسل خالص و با کیفیت

عسل خالص و با کیفیت

برندسازی در بازار بین المللی با عسل طبیعی

برندسازی مهمترین عامل در پیشرفت تجارت است و در صورتی که افراد تاجر بتوانند از طریق صادرات عمده عسل معتدل ایرانی برندسازی خود را انجام دهند به پیشرفت های قابل توجه و چشمگیری دست پیدا خواهند کرد.

ایجاد یک برند قوی و تاثیرگذار که با کیفیت محصولات همراه باشد می تواند سودآوری قابل توجهی داشته باشد. اولین گام در انجام برندسازی این است که با ساختار محصول و عسل تولید شده به طور کامل آشنایی پیدا کنید و همچنین نسبت به شناخت بازار هدف نیز اقدام نمایید.

استفاده از بازاریابی اینترنتی نقش موثر و فزاینده ای در سرعت گیری برندسازی ایفا نموده و از این طریق می توانید محصولات خود را به جهانیان بشناسانید. ایجاد ارتباط قوی با خریداران قبلی و همچنین مشتریان جدید باعث می شود بتوانید اعتمادسازی مطلوبی به وجود آورده و از این طریق یک بازاریابی شبکه ای داشته باشید.

عسل خوش عطر و طعم

عسل خوش عطر و طعم

 قیمت عسل های صادراتی ایران

تعیین قیمت صادرات عمده عسل معتدل ایرانی با چالش های گوناگونی همراه است و تولید کنندگان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بتوانند پایین ترین قیمت را به بازار ارائه کنند و از این طریق ارتباط با مشتریان وفادار و دائمی خود را نگه دارند.

وجود نوسانات در قیمت ابزار آلات مورد نیاز برای زنبورداران و همچنین هزینه های مربوط به جابجایی از جمله عواملی هستند که در تعیین قیمت و بهای عسل طبیعی ایرانی تاثیرگذار خواهند بود. در حال حاضر مرغوب ترین و با کیفیت ترین عسل ایرانی در حدود 600 تا 1.800 تومان فروخته می شود که این قیمت بر اساس کیفیت عسل متغیر است.

طبیعتاً هر چقدر عسل دارای کیفیت بالاتری باشد شامل قیمت بیشتری نیز خواهد شد و مشتریان نیز برای اینکه بتوانند به کیفیت مطلوب تری دست پیدا کنند لازم است هزینه بالاتری بپردازند. اما نکته قابل ذکر این است که تمام عسل های صادر شده از کشور ایران کیفیت مطلوب و منحصر به فرد دارند و به صورت طبیعی تولید و برداشت می شوند.

شما عزیزان می توانید از طریق مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان ما تمام راهنمایی های لازم در جهت انتخاب مناسب ترین عسل را دریافت نموده و جدیدترین قیمت ها را نیز داشته باشید.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *