مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

رونق تجارت بین المللی عسل ایران در خاورمیانه

آنچه در این مقاله می خوانید ...

عسل ایرانی بهترین درمان خواب نا آرامساخت صابون با عسلنحوه خوراندن عسل به کودکقیمت عسل مخصوص صادرات
تجارت بین المللی عسل ایران

کشور ایران به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگان عسل مرغوب و طبیعی در منطقه خاورمیانه شناخته می شود و شغل زنبورداری در این کشور به علت وجود شرایط مساعد رو به گسترش است. تجارت بین المللی عسل ایران نیز با توجه به موارد گفته شده به عنوان یک فعالیت سودآور تلقی می گردد و باعث می شود صادرات غیر نفتی تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

گوناگونی منشا تولید عسل در ایران باعث شده است محصولات متنوعی که برای کاربردهای مختلف درمان امراض کوتاه مدت و بلند مدت در بازارهای جهانی مشتریان زیادی داشته باشند. همانطور که می دانید کشور ایران دارای جغرافیای منحصر به فردی است و در هر زمان از سال می توان چهار فصل را در نقاط مختلف آن تجربه کرد.

همین جغرافیای طبیعی و غنی سبب شده است شرایط و بستر مساعدی برای تولید عسل های مرغوب به وجود بیاید و به همین خاطر افراد زیادی در کشورهای خارجی اعم از همسایگان یا کشورهای اروپایی برای ثبت سفارش خرید عسل از کشور ما اقدام نمایند.

سابقه تجارت بین المللی عسل ایران بسیار زیاد است و خریداران ثابت این محصول از طریق اعتماد به اعتبار فروشندگان ایرانی خرید خود را به صورت کلی انجام می دهند. کارشناسان با تجربه و حرفه ای نیز که در این زمینه فعالیت می کنند با ارائه اطلاعات درست و مفید به مشتریان خارجی باعث می شوند آنها با دید بازتری خرید خود را انجام داده و رضایت کامل را داشته باشند.

تجارت بین المللی عسل ایران

تجارت بین المللی عسل ایران

عسل ایرانی بهترین درمان خواب نا آرام

همانطور که گفته شد عسل ایرانی دوای درد بسیاری از بیماری ها و مریضی ها به شمار آمده و خرید آن توسط افراد داخل یا خارج از کشور صورت می پذیرد. یکی از رایج ترین کاربردهای عسل ایرانی رفع ناآرامی های احتمالی موجود در خواب است.

افراد زیادی هستند که نمی توانند به راحتی به خواب فرو رفته و احتمالاً در طول زمان استراحت با بیدار شدن های مکرر روبرو می شوند. چنین استراحتی نه تنها نمی تواند خستگی را از تن بزداید بلکه موجب می شود فرد با احساس خستگی بیشتر از خواب برخیزد.

پژوهش ها و تحقیقات مختلفی که بر روی ساختار عسل صورت گرفته است و تاثیر مصرف این ماده بر داشتن خوابی آرام را بررسی نموده است نشان می دهد خوردن عسل به صورت روزانه و مداوم باعث می شود سیستم عصبی به آرامش مطلوبی دست پیدا کرده و بدین ترتیب خوابی عمیق و طبیعی برای فرد به وجود بیاید.

اشخاصی که در طول شبانه روز نسبت به خوردن شربت عسل اقدام می کنند و سپس به رختخواب می روند در واقع قدرت مغز را برای تمیز دادن زمان ها بالا برده اند و بدین وسیله می توانند زمان دقیق خواب را به سیستم عصبی مرکزی خود بشناسانند.

عسل با کیفیت ساخت ایران

عسل با کیفیت ساخت ایران

ساخت صابون با عسل

تجارت بین المللی عسل ایران برای ساخت صابون های عسلی بسیار پررونق شده است و استقبال فراوانی از این ماده توسط مشتریان خارجی صورت می پذیرد. زبان های ساخته شده بر پایه عسل ایرانی قابلیت جوانسازی پوست را به همراه داشته و می توانند با اثرگذاری مطلوب بر روی سلول ها باعث رشد بهتر آنها شده و تولید مجدد سلول های جوان را به حداکثر می رسانند.

صابون های عسلی محیط اسیدی کنترل شده ای دارند و وجود عسل ایرانی در ساختار آنها سبب می شود پوست به حالت سفتی نزدیک تر شده و جوان تر بماند. تولید عسل در کشور ما تنها به چند کاربرد مختصر ختم نمی شود و بسیاری از کشورهای همجوار و غیر همجوار برای تولید تنوع گسترده ای از محصولات آرایشی ارگانیک از آن استفاده می کنند.

این تولید کنندگان محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی می فرستند و بدین ترتیب سود زیادی برای خود به ارمغان می آورد. تولید کرم های عسلی و لوازم آرایشی در کشور ما نیز رونق فراوانی داشته و بسیاری از شرکت های معتبر و بزرگ برای تهیه لوازم آرایشی از عسل مرغوب ایرانی استفاده می کنند.

یکی از مهمترین ویژگی های عسل که باعث می شود به عنوان بهترین گزینه جهت ساخت لوازم آرایش به کار گرفته شود وجود آنتی اکسیدان در این ماده غذایی است. همانطور که می دانید بیشترین نگرانی افراد از مصرف لوازم آرایشی صنعتی سرطان زا بودن آنها است. وجود آنتی اکسیدان در عسل سبب رفع این نگرانی شده و علاوه بر آن کرم های تولید شده از عسل پیشگیری از ایجاد سرطان را نیز به همراه خواهند داشت.

عسل مرغوب با بافت عالی

عسل مرغوب با بافت عالی

نحوه خوراندن عسل به کودک

مزایای عسل و مصرف آن کوچک و بزرگ نمی شناسد و تمام اقشار جامعه در هر رده سنی که باشند می توانند از این ماده پر ارزش و نعمت خدادادی استفاده کنند. تجارت بین المللی عسل ایران در زمینه تولید مواد غذایی مربوط به کودکان نیز با توجه به بالا رفتن سطح دانش مادران در حال پیشرفت است و روز به روز بر مشتریان این مواد غذایی افزوده می شود. اما در ادامه راهکارهایی را بیان کرده ایم که در جهت خوراندن عسل به کودکان موثر تلقی می گردد:

  • شیر عسل: این خوراکی معمولا مورد پسند بچه ها و بزرگترها قرار دارد در صورتی که در روزهای سرد به صورت گرم مصرف شود دلچسب تر نیز خواهد شد.
  • کیک عسلی: کیک هایی که به جای شکر از عسل در آنها استفاده شده است علاوه بر اینکه انسجام مطلوب تری دارند و خوشمزه تر هستند فواید بیشماری نیز به همراه خواهند داشت و کودک می تواند به راحتی عسل را از این طریق مصرف کند.
  • غذاهای شیرین: فرنی و انواع دسرهای شیرین شده با عسل نیز گزینه های مطلوب دیگری هستند که از طریق آنها می توانید نیاز کودکان به عسل را برطرف نمایید.
  • طعم دار کردن عسل: گاهی اوقات اضافه کردن چند قطره آبلیمو به شربت عسل یا انواع اسانس های طبیعی به آن می تواند به خوش خور شدن این ماده مغذی کمک کند.

عسل کش دار صادراتی

عسل کش دار صادراتی

قیمت عسل مخصوص صادرات

تجارت بین المللی عسل ایران با توجه به قیمت مناسب این محصول سودآوری قابل توجهی برای خریداران و فروشندگان به همراه خواهد داشت. در حال حاضر بهترین نوع عسل تولید شده توسط زنبورداران ایرانی در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان برآورد شده است که با توجه به سطح کیفیت محصول تغییر می کند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت قیمت های جدید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در مورد انتخاب بهترین راهنمایی های لازم را از آنها داشته باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *