مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

رونق صادرات عسل از ایران به امارات + قیمت جدید عسل ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

معرفی طعم طبیعت ایران به دنیاچرا عسل ایرانی انتخاب مشتریان بین المللی است قیمت عسل صادراتی ایرانی
صادرات عسل از ایران به امارات

صادرات عسل از ایران به امارات یک پروسه پررونق است که سالیان سال است تاجران و صادرکنندگان عسل به انجام آن مشغول هستند. کشورهای زیادی در طول تاریخ به دنبال تهیه طبیعی ترین عسل ها بوده اند و هم اکنون نیز بسیاری از خریداران این ماده طبیعی و پر ارزش در کشورهای مختلف علاقمند به خرید انواع عسل طبیعی حتی از کشورهای خارجی هستند.

اقلیم گیاهی غنی موجود در کشور ایران باعث شده است شغل زنبورداری و تولید عسل رواج فراوانی پیدا کند و فرصت های شغلی زیادی در این رابطه به وجود بیاید. کشور ایران تولید عسل را به طور جدی پیگیری می کند و از طریق صادر کردن این محصول به کشورهای همسایه و غیر همسایه سودآوری قابل توجهی را تجربه نموده است.

کیفیت عسل ایرانی تنها علت پرطرفدار بودن این محصول در بازارهای جهانی محسوب نمی شود بلکه سالم و طبیعی بودن آن نیز مورد توجه بسیاری از افراد قرار داشته و روز به روز بر تعداد مشتریان این محصول می افزاید.

گیاهانی که در مناطق مختلف ایران می رویند دارای خواص درمانی شگفت انگیزی هستند که تولید عسل از این گیاهان باعث می شود این خواص درمانی به عسل تولید شده منتقل گردد و هنگامی که فرد مصرف کننده از این عسل استفاده می کند تمام آن خواص را دریافت خواهد کرد.

. تولید کنندگان لوازم آرایشی و داروهای گیاهی و همچنین دارندگان کافی شاپ ها یا صنایع مختلف غذایی که در خارج از مرزهای ایران و به خصوص کشور امارات فعالیت می کنند علاقه فراوانی به خرید عسل ایرانی دارند و به همین علت صادرات عسل از ایران به امارات مدت زمان زیادی است که رونق دارد.

صادرات عسل از ایران به امارات

صادرات عسل از ایران به امارات

معرفی طعم طبیعت ایران به دنیا

کیفیت موجود در عسل های ایرانی مهمترین عامل در جهت شناساندن طبیعت بی نظیر ایران به کشورهای دیگر است. صادرات عسل از ایران به امارات از دیرباز انجام می شود و خریداران این محصول علاقه زیادی به تهیه عسل ایرانی دارند.

بسیاری از کشورها دارای کشتزارهای غنی و طبیعت حاصل خیزی نیستند و به همین علت تولید عسل در این کشورها بسیار کمتر صورت می پذیرد و کیفیت عسل تولید شده نیز در حد قابل قبولی نیست.

به همین علت است که مشتریان عسل ایرانی در بازارهای جهانی به تعداد زیادی وجود دارند و هر چقدر صادرات این محصول افزایش پیدا کند این نوع عسل ها بیشتر در میان ساکنان کشورهای خارجی شهرت پیدا می کنند.

وجود تنوع در میان محصولات ایرانی نشان دهنده این است که در این کشور تنوع گیاهی خارق العاده ای وجود دارد و به همین علت انواع عسل های مختلف از جمله عسل زعفرانی، گون، کنار و همچنین عسل آویشن در کشور ما ایران تولید می شود.

زنبوردارانی که در کشور ایران فعالیت می کنند آشنایی کامل در مورد تمام گیاهان پیدا کرده اند و به خوبی می دانند که با پرورش زنبورهای عسل در هر منطقه آب و هوایی چه نوع عسلی تولید می شود. بنابراین می توان گفت این زنبورداران به عنوان متخصصین گیاه شناسی و تولید عسل های درمانی مشغول فعالیت هستند.

درخشندگی عسل ایرانی

درخشندگی عسل ایرانی

چرا عسل ایرانی انتخاب مشتریان بین المللی است

عسل های ایرانی دارای ویژگی های مطلوب و جذابی هستند که باعث می شوند این محصول به عنوان یک عنصر متمایز در بازارهای جهانی وجود داشته باشد و صادرات عسل از ایران به امارات روز به روز افزایش پیدا کند. از جمله مشخصات مربوط به این عسل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید به روش ارگانیک: تولید عسل در کشور ایران به روش کاملا ارگانیک صورت پذیرفته و تولید کنندگان این محصول هیچگونه مواد افزودنی را به این عسل خالص اضافه نمی کنند و عسل های تولید شده را بلافاصله پس از برداشت به بازار جهانی منتقل می نمایند تا مصرف کنندگان بتوانند از طعم واقعی و طبیعی عسل لذت ببرند و روند درمانی سریع‌ تری را تجربه کنند..
  • تقویت قوای بدن: عسل به عنوان ماده ای معجزه آسا در تقویت قوای بدن به شمار آمده و بسیاری از ورزشکاران و افرادی که نیاز به بدنی دارند از این محصول استفاده می کنند تا بتوانند برای مدت زمان زیادی فعالیت های سنگین خود را ادامه دهند.
  • استانداردسازی: میزان ترکیبات و عناصر و همچنین مواد معدنی یا ویتامین های موجود در عسل های تولید شده در ایران به اندازه استاندارد است و این موضوع نشان دهنده کیفیت بالا و مرغوب بودن این محصول است.
  • دانش تولید: همانطور که گفته شد زنبورداران فعال در کشور ایران تحقیقات بسیاری در رابطه با بهترین و مفیدترین گیاهان برای تولید عسل انجام داده اند و به نتایج مطلوبی دست یافته اند تا بتوانند بهترین و مرغوب ترین نوع عسل های درمانی را برداشت کنند. کسب این سطح از اطلاعات باعث شده است عسل ایرانی از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد.

ظرافت ساختار عسل با کیفیت

ظرافت ساختار عسل با کیفیت

 قیمت عسل صادراتی ایرانی

قیمت گذاری در روند صادرات عسل از ایران به امارات بستگی به عوامل و فاکتورهای گوناگونی دارد که از آن جمله می توان به توافقات تجاری میان دو کشور و همچنین سیاست گذاری های اعمال شده اشاره کرد.

وجود نوسانات در قیمت ارز و همچنین تغییراتی که در روندهای قانونی ایجاد می شود تاثیر خود را بر قیمت نهایی عسل خواهد گذاشت و به همین دلیل است که نمی توان یک قیمت ثابت را برای محصول عسل ایرانی عنوان کرد.

بسیاری از افراد و صادرکنندگان عسل به دنبال دریافت قیمت های جدید این محصول هستند و تنها از این طریق می توانند برنامه ریزی های مالی خود را انجام دهند و تجارتی پرسود را تجربه کنند. در حال حاضر بهترین و مرغوب ترین عسل درجه یک ایرانی در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان فروخته می شود که قیمت هر کیلو عسل بر اساس کیفیت آن تعیین می گردد.

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال دریافت اطلاعات مفید درباره عسل های ایرانی هستید می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید. کارشناسان با تجربه و حرفه ای ما می توانند مفیدترین اطلاعات و راهنمایی ها را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید بهترین و دقیق ترین خرید را انجام دهید و شرایط لازم برای انجام صادرات عسل را به وجود بیاورید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *