مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات عسل دلپذیر ایرانی + قیمت جهانی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

آیا می توان از عسل به عنوان مکمل غذایی استفاده کرد؟عسل ایرانی؛ شیرین کننده طبیعیقیمت بهترین عسل دلپذیر ایرانی
صادرات عسل دلپذیر ایرانی

عسل به عنوان نمادی از فرهنگ و تغذیه ایرانی در بازارهای بین المللی به شمار آمده و صادرات عسل دلپذیر ایرانی سالیان سال است که توسط تجارت کنندگان معتبر انجام می گردد. تلاش روز افزون زنبوراران ایرانی برای تولید عسل های با کیفیت     بدون وقفه ادامه دارد و این عزیزان نقش موثری در شناساندن محصولات اصیل ایرانی در بازارهای جهانی ایفا می نماید.

خواص بی نظیر و عطر دل انگیز عسل های تولید شده در کشور ایران به قدری معروف است که خریداران این محصول در کشورهای خارجی به عنوان مشتریان ثابت این عسل ها محصولات کشورهای دیگر را سفارش نمی دهند و تنها علاقه به خریداری عسل ایرانی دارند.

زنبوراران ایرانی تجربیات فراوانی در زمینه پرورش زنبور عسل دارند و از این طریق توانستند کیفیت تولیدات خود را تا حد بسیار بالایی افزایش دهند. تولید کنندگان به خوبی با شرایط جغرافیایی و اقلیمی کشور ایران آشنایی دارند و به خوبی می دانند که در کدام منطقه چه نوع عسلی را تولید کنند که بهترین بازدهی را داشته باشد.

عسل های ایرانی علاوه بر خوشمزگی و عطر دلپذیری که دارند می توانند برای درمان بیماری ها نیز مورد استفاده قرار بگیرند. خواص درمانی عسل در کتاب های تاریخی و کهن نوشته شده است و پزشکانی که در دوران قدیم زندگی می کرده اند نیز بر این موضوع تاکید داشته اند و آثاری که از خود بر جای گذاشته اند سندی بر صحت این گفتار است.

صادرات عسل دلپذیر ایرانی نقش موثری در ترویج فرهنگ صحیح تغذیه ایران ایفا نموده است و این ماده پر ارزش به عنوان یک شیرین کننده طبیعی مورد استفاده قرار گرفته جایگزین مناسبی برای شکر و شیرین کننده های مصنوعی به شمار می آید. اطلاعات مفیدی که در این مطلب وجود دارند می توانند کمک موثری برای انجام انتخاب مناسب ترین محصول به شمار آمده و از این طریق بتوانید صادرات محصول عسل ایرانی را آغاز کنید.

صادرات عسل دلپذیر ایرانی

صادرات عسل دلپذیر ایرانی

آیا می توان از عسل به عنوان مکمل غذایی استفاده کرد؟

استفاده از عسل به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی در کشورهای خارجی رواج فراوانی دارد و به همین دلیل صادرات عسل دلپذیر ایرانی به علت غنی بودن این محصول به شدت مورد توجه قرار گرفته است. از جمله مزایای استفاده از این عسل مرغوب به عنوان یک مکمل طبیعی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • منبع انرژی: عسل های ایرانی منابع ایده آل انرژی به شمار می آیند و از آنجا که خاک ایران سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است عسل های تولید شده توسط زنبورداران ایرانی حاوی مقادیر زیادی از گلوکز و فراکتوز طبیعی هستند که می توانند برای مدت زمان زیادی انرژی مورد نیاز بدن افراد را تامین کنند. بسیاری از ورزشکاران در داخل یا خارج از کشور از عسل های ایرانی به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی استفاده می کنند.
  • آنتی اکسیدان قوی: آنتی اکسیدان ها برای جلوگیری از ابتلا به سرطان نقش موثری ایفا می کنند و وجود این ماده در عسل ایرانی امری غیر قابل انکار است و به همین دلیل می توان با استفاده از این محصول نه تنها انرژی مورد نیاز بدن را تامین کرد بلکه به حفظ سلامت افراد نیز کمک نمود.
  • سیستم ایمنی: تقویت سیستم های ایمنی بدن و جلوگیری از ضعف گلبول های سفید از جمله ویژگی های عسل مرغوب ایرانی است که آن را به یک مکمل ایده آل و همه چیز تمام تبدیل کرده است.
  • گوارش: همانطور که می دانید مصرف مکمل بایستی بهبود اوضاع سیستم ها و دستگاه های مختلف بدن را به همراه داشته باشد و عسل طبیعی ایرانی دقیقاً این خصوصیات را داراست و از جمله مهمترین ویژگی های آن بهبود عملکرد دستگاه گوارش است.

نوشیدنی عسل آبلیموی ایرانی

نوشیدنی عسل آبلیموی ایرانی

عسل ایرانی؛ شیرین کننده طبیعی

عسل های تولید شده توسط تولید کنندگان ایرانی دارای شیرینی مطبوعی هستند و از آنجا که این شیرینی به صورت طبیعی به دست آمده است تقریبا برای بدن انسان بی ضرر است. همانطور که می دانید شیرین کننده های مصنوعی مانند شکر ضررهای فراوانی برای بدن دارند و احتمال ایجاد سرطان را به میزان زیادی افزایش می دهند.

اما عسل طبیعی ایران دارای ترکیبات بی ضرر بوده و می توان از این ماده برای شیرین کردن سایر مواد غذایی استفاده کرد. اما بهتر است توجه داشته باشید که مصرف بیش از حد عسل نیز ممکن است صدماتی را برای سلامتی فرد به همراه داشته باشد.

همچنین افرادی که به بیماری های زمینه ای مانند دیابت مبتلا هستند بایستی محدودیت های لازم را در مصرف این ماده طبیعی اعمال کنند تا به سلامتی خود آسیب نرسانند. در صورتی که این موارد را رعایت کنید می توانید از طعم شیرین و دلچسب عسل ایرانی حداکثر استفاده و لذت را ببرید.

کیفیت عسل صادر شده از ایران

کیفیت عسل صادر شده از ایران

قیمت بهترین عسل دلپذیر ایرانی

صادرات عسل دلپذیر ایرانی یکی از علاقمندی های بسیاری از تجارت کنندگان به شمار می آید زیرا این محصول مشتریان زیادی در خارج از مرزها دارد و از طریق خرید و فروش آن می توان به سود قابل توجهی دست پیدا کرد.

افرادی که در زمینه صادرات این عسل فعالیت می کنند به دنبال یافتن قیمت های جدید و به روز شده آن هستند و تنها از این طریق است که می توانند برنامه ریزی های مالی خود را انجام دهند. قیمت عسل درجه یک ایرانی از ۳۰۰ هزار تومان شروع شده و بسته به کیفیت عسل متغیر است افزایش پیدا می کند.

عسل های خالص تر و با کیفیت تر بهای بیشتری دارند و برای تهیه آنها هزینه های بیشتری صرف شده است. همچنین عسل هایی که با قیمت پایین و کیفیت نامناسب در بازار عرضه می شوند ارزش خرید و فروش ندارند و ممکن است اعتبار فرد را به خطر بیندازند.

بهترین راه برای دریافت قیمت های جدید و واقعی این است که از طریق شماره تلفن های قرارداده شده در سایت با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید و هرگونه سوالی در مورد کیفیت انواع عسل های موجود و خواص آنها دارید بپرسید و پاسخ های منطقی و دقیق دریافت کنید.

همچنین شما می توانید قیمت های جدید و به روز شده را نیز از همین طریق دریافت نموده و بر همین اساس تجارت خود را ادامه دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *