مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات عسل عمده ایران به ارمنستان + قیمت روز عسل

آنچه در این مقاله می خوانید ...

چرا عسل ایرانی محبوب است؟شناسایی عسل خالص با چشممیزان تقاضا برای خرید عسل با مومقیمت عسل صادراتی به ارمنستان
صادرات عسل عمده ایران به ارمنستان

صادرات عسل عمده ایران به ارمنستان از لحاظ اقتصادی بسیار مهم است و از آنجا که خریداران این محصول در کشور ارمنستان اشتیاق فراوانی برای دریافت عسل ایرانی دارند می توان گفت تجارت پرسودی در این زمینه شکل گرفته است.

صنعت کشاورزی کشور ما که شامل زنبورداری نیز می شود همواره درصدد است تا بتواند محصولات تولید شده توسط زنبورداران را به خارج از مرزهای ایران صادر کند و از این طریق ارزآوری قابل توجهی را رقم بزند.

بنابراین زنبورداران و تولید کنندگان عسل با داشتن پشوانه ای قوی می توانند به این تجارت بپردازند و با صادر کردن محصولات خود باعث افزایش شهرت عسل ایرانی در بازارهای جهانی گردند.

کشور ایران به عنوان یکی از تولید کنندگان و صادرکنندگان قدرتمند عسل طبیعی محسوب می شود که این کالا را به کشورهای همسایه مانند افغانستان و عراق و همچنین ارمنستان صادر می کند.

بازار گسترده و مطلوبی که برای صادرات عسل عمده ایران به ارمنستان به وجود آمده است بستر مناسبی برای افزایش و توسعه همکاری میان دو کشور محسوب می شود. فروشندگان و خریداران که در این زمینه فعالیت می کنند به مرور ارتباطات قوی تری با یکدیگر برقرار کرده و به انجام معاملات سنگین تر و بزرگتر خواهند پرداخت.

در صورتی که برای خواندن این مطلب تا انتها با ما همراه شوید به اطلاعات مفیدی دست پیدا خواهید کرد که کمک موثری برای انتخاب محصولی مناسب جهت صادرات به شما خواهد.

صادرات عسل عمده ایران به ارمنستان

صادرات عسل عمده ایران به ارمنستان

چرا عسل ایرانی محبوب است؟

یکی از مهمترین علت های گسترش صادرات عسل عمده ایران به ارمنستان محبوبیت فوق العاده این محصول در میان خریداران ارمنستانی است. سالانه مقادیر زیادی از عسل های تولید شده در ایران به عنوان محصولات صادراتی به کشور ارمنستان فرستاده می شوند. مشتریانی که این محصول را دریافت می کنند نیز رضایت کامل را از خرید خود دارد و این محبوبیت به دلایل مختلفی شکل گرفته است که عبارتند از:

  • قیمت مقرون به صرفه: قیمت عسل های با کیفیت و مرغوب ایرانی نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه است و به همین دلیل است که مشتریان خارجی برای خرید این عسل ها به صورت عمده اقدام می کنند.
  • تنوع: کشور ایران تنوع آب و هوایی گسترده ای دارد و به همین دلیل محصولات مختلفی اعم از عسل گون و آویشن و دیگر عسل هایی که برای درمان کاربرد دارند در این کشور تولید می شوند. همین تنوع و گوناگونی سبب شده است توجه بسیاری از خریداران در کشورهای دیگر به عسل های ایرانی جلب شود.
  • پرخاصیت بودن: خواص موجود در این محصولات علت اصلی صادرات عسل عمده ایران و ارمنستان محسوب می شود و این ماده غنی و پر ارزش به عنوان یک داروی همه کاره بهره گیری می گردد.
  • عدم وجود ناخالصی: زنبورداران ایرانی تعهد پایداری به تولید محصولات ارگانیک دارند و بهترین عسل های تولید شده را در بخش صادرات ارائه می دهند. این محصولات عاری از وجود هرگونه ناخالصی و مواد افزودنی هستند و بلافاصله بعد از برداشت از داخل بسته بندی قرار می گیرند و بدون ایجاد هیچگونه تغییری به دست مشتری می رسد.

 

خواص عسل ایرانی برای پوست صورت

خواص عسل ایرانی برای پوست صورت

شناسایی عسل خالص با چشم

راه های زیادی برای تشخیص عسل وجود دارد که مطمئن ترین آنها ارائه عسل به آزمایشگاه است. اما یک راه ساده نیز وجود دارد که خریداران می توانند از طریق به کارگیری آن تا حد زیادی از خلوص عسل مطمئن شوند و آن هم بررسی عسل با نگاه کردن است.

عسل های خالص معمولاً شفاف هستند و رنگی روشن دارند و این موضوع کاملا بستگی به نوع عسل دارد بنابراین اگر اطلاعات کافی در مورد ساختار هر یک از عسل ها داشته باشید می توانید به راحتی درصد خلوص آنها را با نگاه کردن بسنجید.

ممکن است بعضی از عسل ها به دلیل ساختار مربوطه شفافیت آنچنانی نداشته باشند و این موضوع نمی تواند دلیلی بر رد خالص بودن محصول به شمار بیاید. عسل هایی که در مناطق جنوبی کشور ایران تولید شده باشند غلظت زیادی دارند پس شما می توانید با استفاده از یک خلال دندان و فرو بردن آن در عسل میزان غلظت آن را تست کنید.

اگر در ظرف عسل حباب های درشتی را دیدید به احتمال زیاد دارای ناخالصی است زیرا عسل های طبیعی و ارگانیک حباب های ریزی درون خود دارند. البته باید توجه داشته باشید که حباب های بزرگ نیز ممکن است به دلیل وجود جابجایی و ضربات ناشی از مسیر انتقال به وجود آمده باشند پس باید تمام شرایط را در حالت طبیعی بررسی کنید.

عسل مرغوب و خوشبوی ایرانی

عسل مرغوب و خوشبوی ایرانی

میزان تقاضا برای خرید عسل با موم

میزان تقاضای مشتریان برای خرید عسل به همراه موم تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است و امروزه صادرات عسل عمده ایران به ارمنستان به همراه موم انجام می گردد. خریدارانی که برای دریافت این محصول ثبت سفارش می کنند تمایل دارند عسل را با موم تهیه کنند تا علاوه بر دریافت اطمینان از خالص بودن محصول از خواص موم موجود در آن نیز بهره ببرند.

همانطور که می دانید عسلی که به همراه موم فروخته می شود طول عمر بالاتری داشته و خواص آن برای مدت زمان بیشتری حفظ می گردند.

با توجه به اینکه تقاضای خرید برای عسل های ایرانی از سوی کشور ارمنستان افزایش پیدا کرده است تجارت برای صادرات عمده این محصول بسیار پرسود خواهد بود. زنبورداران و تولید کنندگان بزرگ عسل ایرانی بسته بندی های مطلوبی را برای قرار دادن عسل به همراه موم در نظر گرفته اند تا علاوه بر جذب مشتری بیشتر بتوانند محصول را در سلامت کامل به دست خریدار برسانند.آزمایشگاه تشخیص خلوص عسل

آزمایشگاه تشخیص درجه خلوص عسل

قیمت عسل صادراتی به ارمنستان

صادرات عسل عمده ایران به ارمنستان با قیمت های گوناگونی انجام می شود و هر چقدر محصول کیفیت بالاتری داشته باشد شامل ارزش گذاری بیشتری نیز خواهد شد. قیمت عسل های مختلف با توجه به غلظت عسل و همچنین نوع منطقه آب و هوایی پرورش زنبورها معین می گردد.

زنبورداران با توجه به هزینه هایی که برای تولید عسل صرف کرده اند بهای محصول تولید شده را اعلام می کنند و بر اساس آن قیمت گذاری نهایی را انجام می دهند. در حال حاضر با کیفیت ترین و مرغوب ترین عسل ایرانی در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان فروخته می شود که این محدوده قیمتی بر اساس کیفیت عسل متغیر است.

شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده است با ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت راهنمایی های مفید از جدیدترین قیمت ها آگاه شوید.

4.3/5 - (6 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *