مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صفر تا صد صادرات عمده عسل جنوبی پر چگالی از ایران

آنچه در این مقاله می خوانید ...

فروش عسل غلیظ پر سود تر است یا شفاف؟نکاتی که تاجران عسل باید بدانندنحوه قیمت گذاری عسل برای صادراتقیمت و هزینه لازم برای صادرات عمده عسل جنوبی پر چگالی
صادرات عمده عسل جنوبی پر چگالی

عسل های ایرانی که برای صادرات انتخاب می شوند از میان بهترین محصولات تولید شده هستند که بیشترین کیفیت را دارند. صادرات عمده عسل جنوبی پر چگالی امروزه رونق فراوانی یافته است و از آنجا که مناطق جنوب کشور استعداد فراوانی برای کشت محصولات غنی دارند می توان گفت شرایط مساعدی برای تولید عسل طبیعی و ناب به وجود آمده است.

زمان های عسل با استفاده از این گیاهان می توانند محصولی ارگانیک و درجه یک را تولید کنند که توجه خریداران داخلی و خارج از کشور را به خود جلب می نمایند. این عسل ها دارای چگالی زیادی هستند و سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشند.

استفاده از عسل به عنوان یک خوراکی مغذی در وعده های صبحانه یا میان وعده رواج بسیاری پیدا کرده است و مردم از قدیم الایام به خوردن این ماده غذایی پرخاصیت عادت دارند. ورود به تجارت عسل و صادرات عمده عسل جنوبی پر چگالی به خارج از کشور معاملات پرسودی را به دنبال خواهد داشت.

بسیاری از مشتریان ثابت عسل های ایرانی در خارج از کشور به دنبال تهیه این محصولات هستند و تاکید دارند که عسل های تولید شده در جنوب کشور را خریداری کنند. این خریداران به خوبی به خواص عسل تولید شده در کشور ایران اشراف داشته و علاقه زیادی به طعم و مزه آن نشان می دهند.

صادرات عمده عسل جنوبی پر چگالی

صادرات عمده عسل جنوبی پر چگالی

فروش عسل غلیظ پر سود تر است یا شفاف؟

صادرات عمده عسل جنوبی پر چگالی بر اساس میزان تقاضا در بازارهای هدف شکل می گیرد و فروشندگان این محصول بر اساس سنجش هایی که انجام می دهند و همچنین تجربه هایی که به دست آورده اند معاملات خود را آغاز می کنند.

نمایندگان اصلی فروش عسل که خرید و فروش عمده این محصول را انجام می دهند و با زنبورداران به طور مستقیم در ارتباط هستند معمولا بهترین و با کیفیت ترین نوع عسل را برای صادرات انتخاب می کنند. ممکن است خریداران در کشور مقصد علاقمند به خرید عسل هایی باشند که غلیظ تر بوده و چگالی بیشتری دارند.

اما در بعضی از کشورها نیز مصرف عسل های رقیق که غلظت زیادی ندارند رواج بیشتری دارد. خریدارانی که در این کشورها هستند برای تهیه عسل های رقیق درخواست می دهند. بنابراین نمی توان به طور قطع گفت که کدام نوع عسل سود بیشتری دارد و این موضوع تنها بستگی به نوع بازار هدف خواهد داشت.

اما به طور کلی می توان گفت که عسل های ایرانی چه غلیظ باشند و چه رقیق دارای خواص فراوانی بوده و برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ عسل های مختلف با چگالی های متفاوت نیز همچنان زیبا و درخشنده است.

تاثیر درمانی عسل بر سلامت ریه ها

تاثیر درمانی عسل بر سلامت ریه ها

نکاتی که تاجران عسل باید بدانند

صادرات عمده عسل جنوبی پر چگالی پروسه حساس و پیچیده است که ممکن است به نظر بسیاری از تاجرانی که به تازگی وارد این شغل شده اند دشوار بیاید اما باید بگوییم هر کاری که در همان ابتدا به نظر سخت است با رعایت برخی نکات آسان می شود. رعایت مواردی که در ادامه بیان می شود باعث می گردد بتوانید تجارت پرسود و کم ریسک را داشته باشید و برای ادامه راه در سطوح گسترده تر آماده شوید:

  • دریافت اطلاعات کافی: شروع هر عملیاتی اعم از اقتصادی یا غیر اقتصادی بایستی با داشتن اطلاعات لازم انجام گردد و صادرات عمده عسل نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود و شما می توانید با در دست داشتن آگاهی های لازم و کافی احتمال خسارت را به حداقل ممکن کاهش دهید.
  • آشنایی با نحوه تولید عسل: تجاری که برای انجام عملیات صادرات محصولی اقدام می کنند بایستی با نحوه تولید آن و فرایند آماده سازی آشنایی داشته باشند تا بتوانند گام های بعدی را استوارتر بردارند.
  • دانستن زمان مناسب برای خرید: یکی از مهمترین نکاتی که برای تجارت عسل بایستی بدانید این است که زمان مناسب برای خرید را بدانید. دانستن این موضوع سبب می شود بتوانید عسل های تازه و خوش طعم تر را روانه بازار کنید و بدین ترتیب برگ برنده را در میان محصولات مشابه موجود در دست داشته باشید.
  • دریافت مجوزهای لازم: مجوزهایی که برای انجام صادرات عمده نیاز است را دریافت کنید و سرتاسر عملیات خود را به صورت قانونی پیش ببرید تا در میانه راه به مشکل بر نخورید.
  • جستجو برای یافتن بازار هدف: مهمترین و اصلی ترین نکته در صادرات عمده عسل جنوبی پر چگالی این است که بازار هدف را بیابید و با دانستن اینکه کدام مشتری چه محصولی را می پسندد مستقیماً به سراغ خریدار رفته و صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمان خود داشته باشید.

صبحانه کامل با عسل طبیعی

صبحانه کامل با عسل طبیعی

نحوه قیمت گذاری عسل برای صادرات

صادرات عمده عسل جنوبی پر چگالی بر پایه نظام اقتصادی دقیق و بررسی های همه جانبی مالی استوار است و در صورتی که بتوانید برنامه ای مدون و پایدار برای صورت های مالی و خرج و مخارج داشته باشید خواهید توانست تجارت پرسود و طولانی مدتی را تجربه کنید.

یکی از مواردی که در زمینه برنامه ریزی مالی بایستی مورد توجه قرار بگیرد بحث مهم قیمت گذاری است. نحوه قیمت گذاری باید به گونه ای باشد که هم فروشنده و هم خریدار رضایت کامل را از قیمت اعلام شده داشته باشند.

افرادی که با خرید محصولات با کیفیت و دارای قیمت مناسب پایین ترین بها را برای محصول خود در نظر می گیرند می توانند جذب مشتری بیشتری داشته باشند و بدین ترتیب شهرت بسیاری کسب کنند.

مشورت با افراد خبره و حرفه ای باعث می شود در این زمینه پیشرفت های زیادی داشته باشید و از مشکلات کوچک و بزرگ به آسانی گذر کنید  زیرا این افراد تجربه های ارزشمندی دارند و گاهی اوقات برای آنها بهای زیادی پرداخته اند.

عسل بهاره صادراتی ایرانی

عسل بهاره صادراتی ایرانی

قیمت و هزینه لازم برای صادرات عمده عسل جنوبی پر چگالی

هزینه ای که برای انجام عملیات صادرات عمده عسل جنوبی پر چگالی در نظر گرفته می شود بسته به گستردگی معاملات تخمین زده خواهد شد. همچنین در نظر گرفتن قیمت عسل های صادراتی که از نقاط مختلف ایران برداشت می شوند نیز می تواند در میزان این سرمایه گذاری موثر باشد.

همانطور که می دانید قیمت عسل در کشور ما نسبت به کیفیت محصول متفاوت است. در حال حاضر بهترین و با کیفیت ترین نوع عسل در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان تعیین می شود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های مفید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *