مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

طعم خوش عسل بومی صادراتی ایران + خرید

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مزایای عسل برای دخترانمزایای مصرف بیسکویت های عسلیساخت محصولات آرایشی طبیعی با عسلقیمت عسل بومی صادراتی ایران
عسل بومی صادراتی ایران

عسل بومی صادراتی ایران در شرایط مخصوص و مطلوبی تولید می شود و زنبوررداران حرفه ای با به کارگیری تمام تجربه کاری خود توانسته اند محصولی را تولید کنند که از همه لحاظ رضایت خریداران را جلب نموده است.

تولید کنندگان عسل صادراتی خانه های زنبور عسل را از انواع آسیب ها دور نگه می دارند رسیدگی های کامل را برای حفاظت از آنها به عمل می آورند. همچنین حمل و نقل این کندوها به گونه ای صورت می پذیرد که کمترین آسیبی به ساختار عسل و سلامت زنبورها و نوزادان آنها وارد نیاید.

عسل هایی که در مناطق مختلف کشور ایران تولید می شوند حداکثر کیفیت را دارند و در میان محصولات مشابه موجود در بازارهای جهانی حرف اول را می زنند و به همین دلیل است که به عنوان اولین اولویت در ذهن مشتریان خارجی قرار گرفته اند.

تولید کنندگان پرسابقه عسل های با کیفیت زمان دقیق برداشت عسل را می دانند و بر همین اساس قادر هستند محصولی را تولید کنند که بیشترین ارزش غذایی را داشته برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. انواع عسل های ایرانی مانند عسل آویشن، کنار، بهار نارنج، گون و چند گیاه از پرطرفدارترین نمونه های عسل محسوب می شوند که کاربردهای درمانی داشته و برای رشد بهتر کودکان کارایی دارند.

عسل بومی صادراتی ایران با غلظت مناسبی که دارد تاثیر دهی سریعی را به همراه داشته و به کمک این ویژگی می تواند برای درمان انواع بیماری ها به کار گرفته شود.

عسل بومی صادراتی ایران

عسل بومی صادراتی ایران

مزایای عسل برای دختران

عسل بومی صادراتی ایران فواید زیادی برای دختران و زنان به همراه دارد که باعث شده است این محصول به عنوان یک داروی طبیعی و تقویت کننده ای کامل برای تمام گروه های سنی محسوب شود. از جمله مزایای مصرف عسل توسط بانوان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رفع کم خونی: دختران و بانوان به علت شرایطی که به صورت ماهیانه در آن قرار می گیرند دچار کم خونی می شوند که با استفاده از عسل می توانند بر مشکلات احتمالی غلبه کنند.
  • پوست شاداب تر: داشتن پوست جوان و شاداب یکی از مهمترین ایده آل های هر بانویی به شمار آمده و مصرف عسل برای رسیدن به این هدف کمک موثری محسوب می شود و کسانی که مکررا از این ماده غذایی مصرف می کنند پوستی جوان تر نسبت به همسن و سالان خود دارند.
  • تامین انرژی: عسل به عنوان ماده ای پر انرژی تلقی می شود که برای می تواند انرژی مورد نیاز بدن را برای ساعاتی طولانی تامین نموده و بدین ترتیب فرد استفاده کننده قادر خواهد بود فعالیت های روزانه خود را بدون افت قند انجام دهد.
  • کاهش التهابات قاعدگی: وجود تغییرات هورمونی که در دوران قاعدگی برای بانوان رخ می دهد باعث افزایش التهابات شده و مصرف مداوم عسل می تواند از بالا رفتن دمای بدن در این دوره جلوگیری نماید.

عسل مخصوص جوانسازی پوست

عسل مخصوص جوانسازی پوست بدن

مزایای مصرف بیسکویت های عسلی

یکی از راه های موثر برای مصرف روزانه عسل این است که آن را در مواد غذایی قرارداد که استفاده آسان تری دارند و بهره گیری از آنها در هر شرایطی ممکن است. همانطور که می دانید خوردن عسل در شرایطی که زمان کافی نداشته باشید ممکن است کمی سخت باشد و در صورتی که لوازم مورد نیاز را در اختیار نداشته باشید باعث برهم ریختگی و کثیف شدن اطراف می شود.

بیسکویت های عسلی که از عسل بومی صادراتی ایران تولید شده اند از لحاظ سلامتی در سطوح بالاتری نسبت به تنقلات معمولی قرار دارند و تمام فواید و خصوصیات عسل طبیعی را در خود جای داده اند و با مصرف آنها می توانید از این ویژگی های مفید بهره ببرید.

افرادی که ساعات زیادی از روز را به فعالیت مشغول هستند و فرصت کافی برای صرف صبحانه یا میان وعده ندارند می توانند با مصرف این بیسکویت ها علاوه بر رفع احساس گرسنگی انرژی مورد نیاز خود را برای کل روز به دست بیاورند.

همچنین کسانی که فعالیت های مغزی زیادی انجام می دهند و مصرف این بیسکویت ها می توانند تصمیم گیری های دقیق تری انجام دهند و نتایج کامل تری را از محاسبات و برنامه ریزی ها به دست بیاورند. بسیاری از خریداران خارجی سالانه برای ثبت سفارش عسل های بومی ایرانی اقدام می کنند و از این محصول پرفایده برای تهیه این بیسکویت ها بهره می برند.

تولید مواد غذایی با عسل مرغوب

تولید مواد غذایی با عسل مرغوب

ساخت محصولات آرایشی طبیعی با عسل

عسل بومی صادراتی ایران برای تهیه و لوازم آرایشی نیز به کار گرفته می شود و از آنجا که این محصول انعطاف پذیری بالایی برای ترکیب شدن با دیگر مواد دارد می توان از آن برای تهیه انواع مایحتاج محصولات آرایشی بهره برد.

انواع ماسک های صورت عسلی که در جهت جوانسازی پوست تاثیر بالایی دارند با استفاده از این عسل تهیه می شوند و نتایج مطلوب و چشمگیری را برای فرد مصرف کننده به همراه خواهند داشت. لوسیون های مرطوب کننده نیست که با استفاده از این ماده مغذی ساخته می شوند جذب رطوبت توسط پوست صورت و بدن را به حداکثر رسانده و بدین ترتیب سرزندگی را در تمام سلول های پوستی برقرار می سازند.

امروزه انواع اسکراب های بدن که با استفاده از عسل طبیعی ایرانی تولید شده اند در بازار وجود دارند که مصرف آنها موجب می شود لطافت لازم برای پوست به ارمغان بیاید و پس از استحمام احساس خشکی بر روی پوست خود نداشته باشید.

ترکیب عسل با روغن نارگیل و عصاره های گیاهی روشی موثر برای تولید بالم لب شناخته شده است که موجب می شود باشه موجود در لب ها همیشه تازه سرزنده بمانند و افراد دچار ترک و شقاق در این ناحیه نگردند.

زمان برداشت عسل بهاره

زمان برداشت عسل بهاره

قیمت عسل بومی صادراتی ایران

قیمت عسل بومی صادراتی ایران برای کشورهای خارج از این مرزها بسیار مقرون به صرفه است و از آنجا که کیفیت محصولات ایرانی برای خریداران خارجی شناخته شده است مشتریان این محصول علاقه زیادی به تهیه عسل های ایرانی دارند.

کشور ایران خاکی غنی دارد و گیاهان ارزشمندی در سرتاسر این سرزمین می رویند و در نتیجه عسل های تولید شده در این کشور حداکثر کیفیت را دارا هستند. مرغوب ترین و با کیفیت ترین عسل درجه یک ایرانی در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان خرید و فروش می شود که بر اساس کیفیت عسل ممکن است تغییر کند.

شما عزیزان می توانید قیمت های جدید را از طریق تماس با کارشناسان ما دریافت نمایید راهنمایی های لازم را در جهت انتخاب بهترین عسل دریافت کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *