مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

رازهای تولید عسل صادراتی ایرانی عطر دار و خوشمزه

آنچه در این مقاله می خوانید ...

عسل ایرانی؛ لذتی بی نظیر برای هر ذائقهمنبعی از آنتی اکسیدان  و ویتامین  در هر قاشققیمت عسل صادراتی ایرانی عطر دار و خوشمزه
عسل صادراتی ایرانی عطر دار و خوشمزه

تولید عسل صادراتی ایرانی عطر دار و خوشمزه در کشور ایران با موفقیت های گسترده ای همراه بوده است زیرا زنبورداران و تولید کنندگان این محصول بازار هدف گسترده ای در خارج از مرزها دارند. مشتریان خارجی علاقه فراوانی به خرید عسل ایرانی دارند و از این ماده برای تامین انرژی مورد نیاز بدن و همچنین تولید انواع داروهای گیاهی استفاده می کنند.

آشپزی کردن تهیه انواع دسر با استفاده از عسل های ایرانی نتایج مطلوب و شگفت انگیزی به همراه دارد و از آنجا که تنوع گیاهی گسترده ای در ایران وجود دارد می توان انواع عسل های پر ارزش و پرخاصیت را در میان محصولات ایرانی یافت.

پرفروش بودن محصول عسل ایرانی تنها بستگی به کیفیت مطلوب این محصول ندارد بلکه استفاده از روش های استاندارد و اصولی و همچنین رعایت بهداشت در روند تولید این عسل ها سبب شده است خریداران عسل صادراتی ایرانی عطر دار و خوشمزه علاقه زیادی به مصرف این ماده داشته باشند و خرید آن را به آشنایان خود پیشنهاد بدهند.

زنبوردارانی که در کشور ایران اقدام به تولید عسل عطر دار می کنند بهترین مکان ها و پرخاصیت ترین گیاهان را برای انجام این عملیات انتخاب می نمایند. مناطق جنوبی کشور ایران به عنوان منابعی غنی از انواع گیاهان دارویی و مقوی به شمار می آید که شرایط مطلوبی برای تولید عسل خالص و طبیعی به وجود آورده است.

تولید کنندگان این محصول با انتخاب دقیق گیاهان پر بازده انواع عسل هایی را تولید می کنند که از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار داشته و می توانند برای کاربردهای درمانی و دارویی نیز مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین به کارگیری زنبورهای مرغوب که دارای ژنتیک خوبی هستند نیز در تهیه عسل با کیفیت تاثیر بسیار زیادی دارد.

عسل صادراتی ایرانی عطر دار و خوشمزه

عسل صادراتی ایرانی عطر دار و خوشمزه

عسل ایرانی؛ لذتی بی نظیر برای هر ذائقه

عسل های ایرانی دارای خواص دارویی زیادی هستند و بسته به اینکه از چه گیاهی تولید شده باشند برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اما علاوه بر این مورد، عسل صادراتی ایرانی عطر دار و خوشمزه هر ذائقه ای را برمی انگیزد و مورد پسند سلایق مختلف قرار گرفته است.

از جمله ویژگی های این عسل که باعث می شود مورد پسند بیشتر خریداران قرار داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عطر ماندگار و عمیق: عطر عسل ایرانی در میان خریداران داخل و خارج کشور شهرت بسیاری پیدا کرده است و این عسل حاصل دسترنج و فعالیت های بی وقفه زنبوران و زنبورداران است که از طریق فرآوری های انجام شده بر روی شهد گل های پرخاصیت و خوشبو به دست می آید.
  • کیفیت حداکثری: کیفیت مطلوب و بافت منحصر به فرد عسل ایرانی به وضوح قابل مشاهده است و این محصول در بازارهای جهانی بسیار کمیاب و مورد توجه است و به همین دلیل صادرکنندگان این کالا می توانند در مدت زمان کمی آن را به فروش برسانند.
  • کمک به سلامت روحی و جسمی: عسل های خوشمزه و خوشبوی ایرانی علاوه بر اینکه مصرف لذت بخشی دارند به سلامت روحی و جسمی افراد نیز کمک می کنند و می توانند بسیاری از بیماری ها را درمان نمایند.
  • طبیعی بودن: هنگامی که عسل های طبیعی ایرانی را مصرف می کنید در واقع حس حضور در طبیعت را به دست خواهید آورد و پس از تنها یک بار استفاده علاقمند به مصرف این محصول به صورت مداوم و روزانه خواهید شد و هر روز از مصرف این ماده لذت خواهید برد.

مصرف عسل با صبحانه

مصرف عسل با صبحانه

منبعی از آنتی اکسیدان  و ویتامین  در هر قاشق

عسل صادراتی ایرانی عطر دار و خوشمزه با دارا بودن ویتامین ها و مواد ضروری مورد نیاز سلول های بدن قادر است با رادیکال های آزاد موجود در نقاط مختلف بدن ما مبارزه کند و بدین ترتیب ابتلا به سرطان را به حداقل ممکن کاهش دهد.

ویتامین های از قبیل ویتامین c و ب۶ و ب۲ از جمله عناصری هستند که به شدت مورد نیاز بدن بوده و تنها با مصرف عسل می توانید به همه آنها به صورت یکجا دسترسی پیدا کنید. از آنجا که عسل های ایرانی به راحتی جذب می شوند و برای نفوذ آنها به داخل سلول ها محدودیت خاصی وجود ندارد می توان گفت تاثیردهی این عسل دارای سرعت زیادی است و عمیقاً انجام می گردد.

بنابراین این محصول به عنوان یک داروخانه کامل به شمار می آید که می تواند علاوه بر درمان انواع بیماری ها به حفظ سلامت شما نیز کمک کند.

فواید مخلوط دانه ها و عسل

فواید مخلوط دانه ها و عسل

قیمت عسل صادراتی ایرانی عطر دار و خوشمزه

عسل های خوشبوی ایرانی به عنوان یک منبع درآمد بزرگ برای کشاورزان و زنبورداران به شمار می آیند زیرا فروش عسل صادراتی ایرانی عطر دار و خوشمزه در بازارهای داخل و خارج از کشور به راحتی صورت می پذیرد و ارزآوری فراوانی برای کشور به همراه خواهد داشت.

پیشینه استفاده از عسل در کشور ایران به قرون گذشته برمی گردد و تولید کنندگان این محصول تجربه های زیادی را در این مدت کسب نموده اند و آنها را به دست های بعدی منتقل کرده اند. تولید عسل به روش سنتی و صنعتی در ایران صورت می پذیرد و هر کدام از این انواع عسل دارای قیمت های منحصر به فردی هستند.

هرچند تولید عسل نیازمند صرف وقت و انرژی زیاد است و زنبورداران زحمت های فراوانی را برای تولید این ماده متحمل می شوند اما قیمت عسل ایرانی همچنان در بازه منصفانه ای قرار دارد. استفاده از تکنیک های مدرن و پیشرفته در زنبورداری سبب شده است قیمت عسل ایرانی بسیار مقرون به صرفه باشد و به همین دلیل است که تعداد زیادی از تجارت کنندگان این محصول را برای تجارت با کشورهای خارجی انتخاب می کنند.

اولین و مهم ترین اصلی که در تعیین قیمت عسل خوشبوی ایرانی کیفیت آن است و هر کدام از این عسل ها دارای کیفیت های متفاوتی هستند که بر همین اساس قیمت گذاری می شوند. در حال حاضر مرغوب ترین عسل هایی که از کشور ایران صادر می شوند قیمتی در حدود ۳۰۰ هزار تومان به بالا دارند.

شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت راهنمایی های مفید از قیمت های جدید نیز آگاه شوید.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *