مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عسل صادراتی دارویی ایرانی مشتری پسند + قیمت جدید

آنچه در این مقاله می خوانید ...

طعم دلپذیر و خواص بی نظیر عسل ایرانیعسل صادراتی بهترین هدیه برای عزیزان شماقیمت عسل صادراتی دارویی ایرانی مشتری پسند
عسل صادراتی دارویی ایرانی مشتری پسند

عسل صادراتی دارویی ایرانی مشتری پسند دارای رنگ و ظاهر جذابی است و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. علاوه بر داشتن ظاهر جذاب این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و برای درمان بسیاری از بیماری ها به کار گرفته می شود.

مصرف این عسل تولید شده توسط زنبورداران ایرانی باعث می شود بتوانید انرژی زیادی به دست بیاورید و در طول روز بدون افت قند و فشار خون به فعالیت بپردازید. تولید این عسل به دو روش سنتی و مدرن انجام می گردد که در هر دوی آنها میزان خلوص عسل حداکثر است.

عسل های ایرانی که از طریق انجام فراوری زنبور عسل بر روی شهد گیاهان و گل های خاص و کمیاب انجام می شود در بازارهای بین المللی طرفداران زیادی دارند. هر ساله مقدار زیادی از عسل ایرانی به بازارهای جهانی عرضه می گردد و میزان فروش این محصول در خارج از مرزهای ایران بسیار بالا است و به همین دلیل کسانی که قدم در عرصه تجارت عسل ایرانی می گذارند با سودآوری قابل توجهی روبرو می گردند.

قیمت های ارائه شده برای عسل های ایرانی نیز قابل مقایسه با قیمت عسل های گران قیمت موجود در بازار نبوده و در واقع می توان گفت عسل ایرانی دارای قیمت منصفانه ای است و تمام اقشار جامعه می توانند این محصول را تهیه کنند و از فواید آن لذت ببرند.

چنانچه به دنبال تامین عسل مورد نیاز خود برای انجام صادرات این محصول هستید این مطلب را تا انتها دنبال کنید و علاوه بر دریافت اطلاعات مفید موجود در آن از قیمت های جدید و به روز شده نیز آگاه شوید.

عسل صادراتی دارویی ایرانی مشتری پسند

عسل صادراتی دارویی ایرانی مشتری پسند

طعم دلپذیر و خواص بی نظیر عسل ایرانی

یکی از جذاب ترین و خوش طعم ترین انواع عسل که در سطح جهان شهرت زیادی به دست آورده است عسل صادراتی دارویی ایرانی مشتری پسند می باشد. این محصول خواص بی نظیری دارد و به دلیل اینکه از گیاهان مرغوب موجود در ایران به وجود آمده است بسیار خوش عطر و خوش طعم است و توسط افراد سخت پسند نیز انتخاب می شود.

از جمله ویژگی های این عسل که باعث شده است تا این حد طرفدار داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع مزه: زنبوردارانی که در کشور ایران مشغول فعالیت هستند عسل های متنوعی را با استفاده از گیاهان مختلف تولید می کنند و همین متنوع بودن گیاهان سبب شده است تا انواع عسل های مختلف تولید گردد و هر کدام از آنها مزه مخصوص و کارایی منحصر به فرد داشته باشند.
  • شیرینی غیر مصنوعی: هنگامی که عسل ایرانی را درون دهان می گذارید متوجه طعم طبیعی و غیر مصنوعی آن خواهید شد. در واقع این طعم آشنا شما را به طبیعت بکر و غنی غرافیای ایران می برد و حس و حال دلپذیری را برای فرد مصرف کننده به ارمغان می آورد. شیرینی موجود در عسل های طبیعی نه تنها مضر نیست بلکه باعث می شود متابولیسم بدن و همچنین عملکرد دستگاه عصبی بهبود پیدا کرده و فرد بتواند انرژی لازم و تمرکز کافی در حین انجام فعالیت های خود داشته باشد.
  • عطر خاص و جذاب: عطر عسل ایرانی و به خصوص عسل هایی که در فصل بهار برداشت می شوند مشخص کننده میزان مرغوبیت و با کیفیت بودن این محصول است و همانطور که می دانید عسل های ایرانی دارای عطری به شدت جذاب هستند.معجزه عسل آبلیمو در درمان سرماخوردگی

معجزه عسل آبلیمو در درمان سرماخوردگی

عسل صادراتی بهترین هدیه برای عزیزان شما

اگر به دنبال تهیه یک هدیه جذاب و خوشمزه برای عزیزان خود هستید به شما خرید عسل صادراتی دارویی ایرانی مشتری پسند را پیشنهاد می دهیم زیرا این محصول ایده خلاقانه برای هدیه دادن است. شیرینی و مزه طبیعی این عسل ایرانی حس خوبی را در دریافت کننده هدیه به وجود می آورد و باعث ایجاد شادمانی و کاهش افسردگی خواهد شد.

ایجاد رغبت برای استفاده مداوم از عسل نیز از مزایای هدیه دادن این محصول به افرادی است که توجه خاصی به مصرف مرتب عسل ندارند. همچنین اهدا این محصول به افرادی که دارای بیماری خاصی هستند و ممکن است از طریق خوردن عسل ایرانی تا حد زیادی علائم بیماری خود را کاهش دهند کمک کننده خواهد بود و آنها را از خوردن داروهای شیمیایی باز خواهد داشت.

بسته بندی های شکیل و لاکچری عسل ایرانی در بازارهای جهانی و داخلی نیز یکی دیگر از علت های انتخاب این محصول به عنوان یک هدیه جذاب به شمار می آید. بنابراین با توجه به موارد بیان شده می‌توان نتیجه گرفت که عسل‌های ایرانی به عنوان یک هدیه یا سوغاتی مناسب در نظر گرفته می‌شوند و می‌تواند به عنوان یک هدیه غافلگیر کننده جذابیت دلنشینی داشته باشند.

چایی عسلی خوش عطر

چایی عسلی خوش عطر

قیمت عسل صادراتی دارویی ایرانی مشتری پسند

وجود رقابت در بازار جهانی و داخلی عسل ایرانی سبب ایجاد تغییرات در قیمت این محصول می گردد. هر چقدر میزان تقاضا برای دریافت عسل افزایش پیدا کند در مقابل بهای این کالا نیز بالاتر خواهد رفت.

بررسی و شناسایی دقیق قیمت های موجود در بازار باعث می شود بتوانید صحیح ترین و سالم ترین قیمت را داشته باشید و بر همین اساس برنامه ریزی های اقتصادی خود را انجام دهید. قیمت عسل صادراتی دارویی ایرانی مشتری پسند بر اساس کیفیت این محصول تعیین شده و ارزش گذاری این عسل بر حسب میزان غلظت و همچنین عطر و طعم آن انجام می گردد.

بسته بندی مناسب و قوی و همچنین میزان شفافیت و درجه خلوص عسل از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت این محصول تاثیر مستقیم دارند. چنانچه تولید کنندگان عسل ایرانی موفق به اخذ مجوزهای مورد نیاز جهت صادر کردن آن به کشورهای خارجی شده باشند ممکن است محصول ارائه شده دارای قیمت بیشتری باشد.

با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت که دریافت قیمت های واقعی و منصفانه مستلزم انجام پرس و جو و جستجوهای دقیق است. در حال حاضر انواع عسل مرغوب ایرانی در حدود ۳۰۰ هزار تومان به بالا برای هر کیلو قیمت گذاری می شود که بر حسب کیفیت کالا قابل تغییر است.

شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت راهنمایی های لازم جهت ورود به خرید و فروش و صادرات عسل، به روزترین قیمت ها را نیز دریافت کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *