مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عسل کنار مغذی؛ کمک به جذب امگا-3 + قیمت جدید هر کیلو

آنچه در این مقاله می خوانید ...

آیا عسل کنار امگا3 دارد؟تاثیرات مثبت امگا 3 بر بدنتعیین میزان تاثیر دهی عسل توسط آزمایشقیمت عسل کنار مغذی
عسل کنار مغذی

عسل کنار مغذی دارای ترکیبات مختلفی است که تحقیقات مختلفی بر روی ساختار آنها انجام شده است و دانشمندان بر اساس آنها به این نتیجه رسیده اند که انواع عسل کنار می توانند در جذب بهتر امگا ۳ توسط بدن کمک کننده باشند. همچنین محققان در کشورهای مختلف با انجام پژوهش های تخصصی به نتایج جالب تری نیز دست یافته اند که بر اساس آنها می توان ادعا کرد که ترکیبات عسل خود شامل مقادیری امگا ۳ هستند که برای بدن بسیار ضروری محسوب می شود.

این خوراکی لذیذ و شیرین به عنوان یک مکمل کاربرد دارد و از آنجا که اثربخشی زیادی در جذب بهتره انواع ویتامین ها به ارمغان می آورد می توان از آن در تایم بعد یا قبل از ورزش استفاده نمود. همانطور که می دانید مکمل ها وظیفه تعادل متابولیسم بدن و همچنین جذب بهتر انواع ویتامین ها و پروتئین ها را بر عهده دارند. این عسل مرغوب توانایی چشمگیری در جذب امگا ۳ توسط اندام ها دارد و بدین ترتیب بسیاری از نیازهای ضروری بدن را رفع می کند.

ماده امگا ۳ در افزایش بهره وری مغزی موثر بوده و در صورتی که کودکان با استفاده از این ماده تغذیه شوند یادگیری بالاتر و حافظه قوی تری خواهند داشت. خانواده هایی که مصرف عسل را به عنوان یک اولویت در نظر می گیرند از سلامت بیشتری برخوردارند و تمام زندگی خود را در آرامش سپری خواهند کرد. چنانچه مایلید در مورد عسل کنار مغذی اطلاعات مفیدتری به دست بیاورید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

ویتامین مورد نیاز پوست در عسل

ویتامین مورد نیاز پوست در عسل

آیا عسل کنار امگا3 دارد؟

عسل کنار مغذی دارای مقداری امگا ۳ است که با توجه به نوع عسل میزان آن متفاوت است. وجود عنصر امگا ۳ در ساختار عسل بر اساس تحقیقات انجام شده تایید شده است و محققان در این زمینه به نتایج روشنی دست یافته اند.

مطالعاتی که در سال ۲۰۱۹ در مجله Molecules منتشر گردیده است نشان می دهد که مقادیری از اسید آلفا لینولنیک در عسل موجود است که یک نوع اسید چرب از نوع امگا ۳ بوده و در حدود ۱۰ تا ۶۰ میلی گرم در هر کیلوگرم از عسل وجود دارد.

این مطالعات نشان می دهند که ماده عسل کنار مغذی یک منبع پر تنوع از انواع ویتامین ها، پروتئین ها، آنزیم ها و اسیدهای چرب مفید است که به عنوان یک داروخانه و تامین کننده سلامت بدن شناخته می شود.

تعدادی از پژوهشگران بر اساس پژوهش هایی که در سال ۲۰۱۸ انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که عسل دارای مقادیری از امگا ۳ بوده که این اطلاعات نیز در مجله Food Chemistry به چاپ رسیده است و این نظریه را تایید می کند.

اسید چرب امگا ۳ دارای ترکیبات شیمیایی مفیدی است که باعث می شود التهاب موجود در سیستم های گوارشی و عصبی کاهش پیدا کرده و بدین ترتیب سلامت بدن تضمین گردد و عملیات هضم و جذب با آرامش و کیفیت بالاتری انجام شود. مصرف عسل کنار در کنار خوردنی هایی که امگا ۳ دارند نیز باعث جذب بهتر آنها و دریافت میزان بیشتری از این اسید چرب مفید توسط بدن خواهد شد.

عسل کنار مغذی

عسل کنار مغذی

تاثیرات مثبت امگا 3 بر بدن

عسل کنار مغذی که باعث می شود سلول های بدن انسان از امگا ۳ مصرف شده برای بیشتری ببرند باعث به وجود آمدن تاثیرات مثبتی در بدن می شود که در ادامه به معرفی مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد و توضیح کوتاهی در رابطه با هر یک ارائه خواهیم داد:

  • سلامت قلب و عروق: قلب سالم تر با مصرف مواد طبیعی و مغذی به دست می آید و کسانی که به سلامت خود اهمیت می دهند همیشه به دنبال تهیه این محصولات هستند. عسل کنار شما را در رسیدن به این هدف یاری نموده و باعث می شود بدن از طریق جذب امگا ۳ بیشتر قلبی سالم تر داشته باشد.
  • تنظیم فشار خون: تنظیم فشار خون یکی از وظایف ماده امگا ۳ محسوب می شود و از طریق خوردن عسل کنار می توان به این هدف دست پیدا کرد.
  • افزایش تراکم مغز استخوان: یکی از نیازهای ضروری استخوان برای تولید بیشتر و مفیدتر مغز استخوان ماده امگا ۳ است که در مواد غذایی گوناگون موجود است. اما از آنجا که عسل کنار باعث می شود جذب این ماده در بدن افزایش پیدا کند می توانید با خوردن آن به بیشتر شدن چگالی مغز استخوان کمک کنید و دچار پوکی استخوان نشوید.
  • اعصاب آرام تر: با مصرف عسل کنار و جذب امگا ۳ بیشتر اعصابی آرام تر داشته باشید و تعادل انتقال پیام های عصبی در میان سلول ها و نورون ها را افزایش دهید.
  • افزایش قدرت بینایی: اسید چرب امگا ۳ در افزایش قدرت بینایی تاثیر فراوانی دارد و از طریق جذب بیشتر آن می توانید بهتر ببینید.
  • پوست درخشان تر: ماده موثر امگا ۳ در داشتن پوستی درخشان و شاداب نیز نقش ضروری ایفا می کند.

 

مصرمصرف عسل مغذی پوست ف عسل مغذی پوست

تعیین میزان تاثیر دهی عسل توسط آزمایش

عسل کنار مغذی توسط آزمایش های مختلف تعیین ارزش و قیمت گذاری می شود. همانطور که گفته شد عسل حاوی مقداری امگا است که این میزان توسط انجام آزمایش های مخصوص سنجیده می گردد و در هنگام خرید به مشتری اعلام می شود.

مطالعات آزمایشگاهی که در آزمایشگاه های مربوطه انجام می شوند به روز هستند و متخصصین امر همواره درصدد به روز رسانی اطلاعات خود بوده تا بتوانند محصول عسل به دست آمده را به طور کامل و بدون خطا تحت بررسی قرار دهند.

نمایندگان فروش معتبر و اصلی که در ارتباط مستقیم با زنبوردار هستند از طریق ارائه عسل به دست آمده به آزمایشگاه های تخصصی میزان مواد مفید و ترکیبات مختلف موجود در این ماده را میسنجند و بر اساس آن قیمتی را تعیین نموده و به مشتریان عزیز اعلام می دارند. شما عزیزان می توانید برای دریافت عسل مرغوب و اصل به این نمایندگان معتبر مراجعه کنید.

جذب بهتر امگا3 با مصرف عسل

جذب بهتر امگا3 با مصرف عسل

قیمت عسل کنار مغذی

قیمت عسل کنار مغذی که بر اساس کیفیت عسل سنجیده می شود در بازه های متعددی اعلام می گردد. شما عزیزان می توانید بر اساس بودجه ای که در نظر دارید محصول مناسب را انتخاب نموده و خریداری کنید. در حال حاضر بهترین عسل کنار بین 600 تا 1.800 هزار تومان خرید و فروش می شود که این ارزش گذاری بر حسب کیفیت متغیر است. برقراری تماس با کارشناسان منجر به دریافت راهنمایی های مفید و جدیدترین قیمت ها است که بهترین روش جهت انجام خریدی به صرفه و منصفانه به شمار می آید.

3/5 - (2 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *