مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

علت گسترش صنعت زنبورداری عسل صارداتی ایران

آنچه در این مقاله می خوانید ...

کاربرد عسل طبیعی برای دانشجویانسالمندی بدون بیماری داشته باشیدعلت تاثیر کوتاه مدت داروهای شیمیاییقیمت عسل ایرانی صادراتی
صنعت زنبورداری عسل صارداتی ایران

صنعت زنبورداری عسل صارداتی ایران به پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه دست پیدا کرده است و از آنجا که تولید عسل در کشور ما سابقه دیرینه ای دارد تجربه های مفیدی برای زنبورداران و تولید کنندگان به دست آمده است.

کشور ایران به عنوان مهد تولید عسل در آسیا و خاورمیانه شناخته شده است و مرغوب ترین عسل را می توانید در این سرزمین بیابید. بهترین عسل های ایرانی در مناطق کوهستانی و جغرافیای ییلاقی به ثمر می رسند و بیشترین خواص دارویی و درمانی را در خود محفوظ دارند.

زنبوردارانی که در کشور ما مشغول به فعالیت و تولید عسل هستند طی چندین سال سابقه درخشانی که در این زمینه دارند تجربه های زیادی را کسب نموده اند و بر اساس رفع عیوب و نواقص موفق به تولید محصولی گشته اند که هر لحاظ می تواند رضایت مشتری را برآورده سازد.

تحقیقات انجام شده بر روی قسمت های مختلف جغرافیایی ایران نشان می دهد که این سرزمین پهناور و قوی استعداد فراوانی برای تولید عسل داشته و امکان بهره برداری این محصول در سرتاسر نقاط کشور ایران وجود دارد.

عسل های صادراتی نسبت به محصولات معمولی کیفیت بالاتری دارند و به همین دلیل است که برای صادرات انتخاب می شوند و توجه مشتریان خارجی را برمی انگیزند. این عسل ها قیمت به نسبت بالاتری نسبت به نمونه های مشابه دارند و امکان خرید آنها در داخل کشور نیز میسر است.

صنعت زنبورداری عسل صارداتی ایران

صنعت زنبورداری عسل صارداتی ایران

کاربرد عسل طبیعی برای دانشجویان

صنعت زنبورداری عسل صارداتی ایران به علت کیفیت بالایی که این محصول دارد مورد توجه قرار گرفته است و به همین دلیل علاقمندان زیادی برای تولید عسل های با کیفیت تر و انجام فرایندهای تخصصی تولید پای در این حرفه نهاده اند.

یکی از ویژگی های مهم عسل های طبیعی که باعث شده است تا این حد مد نظر خریداران قرار داشته باشند کاربرد گسترده آنها برای دانشجویان و دانش آموزان است. همانطور که می دانید افراد دانشجو و دانش آموز فرصت چندانی برای نشستن سر میز یک صبحانه مفصل را ندارند و مجبورند مقدار زیادی از وقت خود را صرف درس خواندن کنند.

علاوه بر آن تغذیه مغز با یک ماده شیرین و طبیعی به عنوان یک اصل جدا نشدنی از مطالعه و یادگیری تلقی می شود. بهترین ماده ای که می تواند این نیاز را در افراد عسل طبیعی است. خوردن عسل طبیعی توسط دانشجویان موجب می شود آمادگی لازم را برای سپری کردن کلاس ها و یادگیری دروس داشته باشند.

همانطور که می دانید خوردن عسل در محیط بیرون از خانه ممکن است کمی سخت به نظر برسد اما امروزه با به وجود آمدن عسل های بسته بندی یک نفره این مشکل برطرف شده و می توانید به راحتی از این محصول استفاده کنید.

درجه یک ترین عسل طبیعی

درجه یک ترین عسل طبیعی

سالمندی بدون بیماری داشته باشید

صنعت زنبورداری عسل صارداتی ایران برای سالمندان عزیز نیز فواید زیادی را به همراه داشته است و مصرف عسل توسط این بزرگواران سبب می شود دوران سالمندی را با لذت سپری کنند و از ابتلا به امراض مختلف در امان باشند. از جمله مزایای مصرف عسل در دوران سالمندی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش ایمنی: همانطور که می دانید بدن انسان در دوران سالمندی و پیری ایمنی ضعیف تری داشته و در مقابل باکتری ها و ویروس ها مقاومت چندانی نشان نمی دهد. مصرف مداوم عسل موجب می شود سطح ایمنی افراد سالمند افزایش پیدا کرده و بدین ترتیب تا حد زیادی محافظت از بدن به عمل بیاید.
  • جلوگیری از پوکی استخوان: بسیاری از سالمندان که در دوران نسبت به مصرف مواد مغذی اقدام نکرده اند و استخوان های سستی دارند در معرض پوکی استخوان هستند. مصرف عسل می تواند این روند را متوقف کرده یا به تاخیر بیندازد.
  • جلوگیری از آلزایمر: عسل طبیعی اصلی ترین ماده ارگانیک برای جلوگیری از آلزایمر است و تاثیر مستقیم بر سلول های عصبی و دستگاه عصبی مرکزی دارد و بدین ترتیب نقش موثری در جلوگیری از ابتلا به بیماری آلزایمر خواهد داشت.
  • بهبود گوارش: مصرف عسل موجب می شود قدرت سیستم گوارشی افراد دارای سن بالا افزایش پیدا کند و بدین ترتیب دچار مشکلات متداول مربوط به این دوره از زندگی نگردند.
  • خواب عمیق تر: از آنجا که افراد در سنین بالا نمی توانند فعالیت های زیادی در طول روز داشته باشند معمولا با خوابیدن در شب هنگام نیز مشکل پیدا کرده و با چالش های متعددی روبرو می شوند. خوردن عسل سبب می شود تایم خواب به خوبی تنظیم گشته و این مشکلات از سر راه برداشته شوند.

عسل طبیعی بدون آب شکر

عسل طبیعی بدون آب شکر

علت تاثیر کوتاه مدت داروهای شیمیایی

صنعت زنبورداری عسل صارداتی ایران در جهت کاهش استفاده از دارای شیمیایی و مواد صنعتی نیز نقش موثر ایفا نموده و امروزه افراد به دنبال استفاده از عسل های ارگانیک جهت رفع بیماری خود یا کاهش علائم آن هستند.

اما علت افزایش تمایل مردم به استفاده از محصولات طبیعی مانند عسل چیست؟ همانطور که می دانید داروهای صنعتی که از مواد شیمیایی تولید می شوند قادرند در مدت زمان کوتاهی نسبت به رفع بیماری یا کاهش علائم ظاهری آن موثر واقع شوند.

این تاثیر کوتاه مدت به علت وجود همان ترکیبات شیمیایی موجود در دارو اتفاق می افتد. استفاده مکرر از این داروها سبب می شود اعتیاد نسبت به آنها رخ داده و بدن نسبت به درمان های طبیعی واکنش منفی نشان دهد.

اما افرادی که همیشه راه حل های طبیعی را انتخاب می کنند و صبوری پیشه می ورزند می توانند نتایج مثبت طولانی مدت تری را نیز اخذ کنند. استفاده مداوم از عسل یکی از همین راهکارها است که باعث می شود نیاز شما به مصرف داروهای شیمیایی در تمام طول عمر برطرف شده یا کاهش پیدا کند.

کیفیت عسل صادراتی

کاربرد عسل صادراتی برای دمنوش

قیمت عسل ایرانی صادراتی

قیمت عسل های طبیعی و اصل که در جهت تقویت جسم و رفع بیماری به کار گرفته می شوند نسبت به فوایدی که ارائه می دهد بسیار منطقی و مقرون به صرفه است. صنعت زنبورداری عسل صارداتی ایران گامی بلند و موثر در جهت حذف هزینه های مربوط به درمان های صنعتی و شیمیایی  به شمار آمده است.

بهتر است بدانید که مرغوب ترین و درجه یک ترین عسل طبیعی بدون آب شکر در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان ارزش گذاری شده است که با توجه به کیفیت عسل شامل تغییراتی می شود. برای آنکه از جدیدترین قیمت ها آگاه شوید می توانید از طریق شماره تلفن های قرارداد شده در سایت با ما تماس بگیرید.

 

3.7/5 - (3 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *