مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عسل ایرانی صادراتی گیاهی خوش بو + قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

عسل های خوش بو از چه گیاهای تشیل می شوند؟چرا عسل ایرانی خوش طعم است؟قیمت عسل ایرانی صادراتی گیاهی خوش بو
عسل ایرانی صادراتی گیاهی خوش بو

عسل ایرانی صادراتی گیاهی خوش بو از سایر محصولات موجود در بازارهای جهانی متمایز شده است و این متمایز شدن به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فرد در این محصول است. کشور ایران از تنوع منابع گیاهی بهره می برد و در مناطق جغرافیایی مختلف این کشور شرایط لازم برای پرورش زنبورهای عسل وجود دارد. بنابراین دور از انتظار نیست که عسل های ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند و بتوانند توجه خریداران خارجی را جلب کنند.

دسترسی به منابع غنی و متنوع در ایران سبب شده است عسل های تولید شده توسط زنبورداران ایرانی بسیار خالص و متفاوت باشند. این زنبورداران از روش های مختلف سنتی و مدرن استفاده می کنند تا بتوانند حداکثر کیفیت را برای محصولات خود به ارمغان بیاورند.

تولید کنندگان عسل طبیعی ایرانی دائماً در حال تغییر مکان زنبورها هستند تا بتوانند از هر منطقه ای بهترین گیاهان را در دسترس زنبورها قرار داده و بدین ترتیب عسل های متنوع و با کیفیت را تولید کنند. افرادی که در خارج از مرزهای ایران زندگی می کنند علاقه زیادی به مصرف عسل ایرانی دارند و از این طریق می توانند به خواص گیاهانی که در کشور ما می رویند دست بیابند.

فرایند تولید عسل در ایران به شدت پیرو بهداشت است و استانداردهای روز و مدرن در تولید آنها رعایت می گردد. این محصول تحت آزمایش های مختلف قرار گرفته و بازرسی های متعدد بر روی آن انجام می شود تا در صورت وجود هرگونه عیب و نقصی پاکسازی شده و از رده خارج گردد.

خریداران خارجی به خوبی این مسائل و موارد را می دانند و به همین دلیل است که در هنگام خرید ذوب عسل های ایرانی شده و این محصولات را برای تکمیل سبد غذایی خانوار انتخاب می کنند.

عسل ایرانی صادراتی گیاهی خوش بو

عسل ایرانی صادراتی گیاهی خوش بو

عسل های خوش بو از چه گیاهای تشیل می شوند؟

عطر گل های ایرانی که در عسل های تولید شده در مناطق مختلف این کشور وجود دارد هوش و حواس را از سر هر مصرف کننده می برد و علاقه و اشتیاق افراد را برای مصرف این محصول تا چندین برابر افزایش می دهد.

کشور ایران در فصول مختلف سال رشد گیاهان و گل های معطری را تجربه می کند که بهترین خواص و کیفیت را برای تولید عسل دارا هستند و به دلیل داشتن عطر دلنشین می توان از آنها عسل هایی را تهیه کرد که مورد توجه کشورهای خارجی قرار دارند.

شهد گل های بهاره که در نقاط مختلف کشور ما پرورش یافته اند باعث جذب زنبورهای عسل می شود و این زنبورها از طریق فعالیت ها و فراوری های مختلفی که برای این شهد انجام می دهند می توانند محصولی مرغوب و خالص به نام عسل ایرانی صادراتی گیاهی خوش بو تولید کنند.

این محصول آوازه و شهرت فراوانی در بازارهای جهانی دارد و سالانه خریداران زیادی برای تهیه کردن آن اقدام می کنند. عسل های تهیه شده از گل های وحشی و طبیعی ایرانی عطر خاص و بی نظیری دارند که به محبوبیت آنها می افزاید.

معمولا این عسل ها در نواحی جنوب ایران برداشت می شوند و نتیجه فعالیت زنبورهای عسل بر روی گیاهان گرمسیری و گل های مخصوص همین مناطق است. گیاهانی مانند مریم گلی و بادرنجویه و همچنین گل های طبیعی مانند گل نرگس از جمله گیاهانی هستند که برای تولید عسل های معطر انتخاب می شوند.

آبمیوه های عسلی با عسل ایرانی

آبمیوه های عسلی با عسل ایرانی

چرا عسل ایرانی خوش طعم است؟

عسل ایرانی صادراتی گیاهی خوش بو دارای طعم دلنشین و کمیابی است که خریداران خارجی که این محصول را امتحان کرده اند علاقه بیشتری برای خرید آن دارند و معمولا به سراغ محصولات دیگر نمی روند. تنوع گیاهی موجود در کشور ایران باعث شده است عسل های تولید شده در این کشور طعم خوبی داشته باشند و میزان غلظت متعادل آنها نیز بر خوش طعم شدنشان می افزاید.

از جمله ویژگی های این عسل که تاثیر مستقیم در بهبود طعم آن دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اقلیم مناسب: عسل های تهیه شده در جنوب کشور دارای کیفیت بالایی هستند طعم آنها توجه خریداران بسیاری را به خود جلب نموده است.
  • روش زنبورداری: استفاده از روش های مدرن و استاندارد می تواند تاثیر مستقیم در خوش طعم شدن عسل داشته باشد و این موضوع از نظر زنبورداران ایرانی حائز اهمیت فراوانی است.
  • تنوع گیاهان: بسیاری از پرورش دهندگان زنبور عسل برای اینکه بتوانند طعم غنی را در عسل ایرانی صادراتی گیاهی خش بو به وجود بیاورند خانه های زنبور عسل را در فواصل زمانی متعدد جابجا نموده و مکان هایی را برای برداشت عسل انتخاب می کنند که دارای گیاهان معطر و پرخاصیت باشد.
  • فصل برداشت: بهترین فصل برای برداشت عسل فصل بهار است و عسل های بهاره ایرانی طعم دلنشین و خاطره انگیزی دارند که تا مدت زمان زیادی در ذهن فرد مصرف کننده باقی می ماند.
  • طعم شهد: گل هایی که دارای شهد غنی و سنگین هستند عسل های با کیفیت تر و خوش طعم تری خواهند داشت و به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد گیاهان مختلف و همچنین نوع شهد موجود در آنها سبب می شود بتوانید در حرفه زنبورداری موفق بوده و محصولات لذیذی را به بازار عرضه کنید.غلظت و کیفیت عسل ایرانغلظت و کیفیت عسل ایران

قیمت عسل ایرانی صادراتی گیاهی خوش بو

قیمت عسل ایرانی صادراتی گیاهی خوش بو با در نظر گرفتن اولویت های مختلف که در راس آنها کیفیت عسل قرار دارد سنجیده می شود. بنابراین یک ارتباط تنگاتنگ و استوار میانه قیمت عسل و کیفیت آن وجود دارد که منطقی به نظر می رسد و کاملاً عادلانه است.

قطعاً برای تولید عسل های با کیفیت و مرغوب زحمت های فراوانی کشیده شده است و زنبورداران همیشه در حال انجام کار بوده اند تا بتوانند بهترین محصول را تولید کنند. بنابراین وجود تفاوت در قیمت عسل های معمولی و عسل های مرغوب و درجه یک یک موضوع طبیعی است و خریداران برای اینکه بتوانند از عسل های با کیفیت تر استفاده کنند هزینه بیشتری را می پردازند.

در حال حاضر مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع عسل ایرانی در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان خرید و فروش می شود که این رنج قیمتی با توجه به کیفیت عسل تعیین شده است. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن هایی که در سایت قرار داده شده اند تماس حاصل فرمایید و ارتباط خود را با کارشناسان حرفه ای و با تجربه ما آغاز کنید.

این متخصصین حرفه ای می توانند بهترین راهنمایی ها را برای خرید عمده عسل به شما ارائه داده و در جهت انجام صادرات این محصول به شما کمک کنند. همچنین امکان دریافت قیمت های جدید نیز از همین طریق میسر است.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *