مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بهترین عسل گل صادراتی ایران + خرید آسان

آنچه در این مقاله می خوانید ...

تاثیر عسل گل بر قسمت های مختلف بدنمقایسه عسل طبیعی و آب شکریعوامل تعیین کننده کیفیت عسل گل قیمت بهترین عسل گل صادراتی ایران
بهترین عسل گل صادراتی ایران

بهترین عسل گل صادراتی ایران به دلیل اینکه در شرایط آب و هوایی مطلوب تولید می شود و زنبورها برای تهیه آن از گل های پرخاصیات استفاده می کنند طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. کشور ما ایران مهد پرورش گل های بهاری محسوب شده و استان هایی از قبیل آذربایجان و فارس و همچنین کرمان یا نواحی کوهستانی به عنوان مهم ترین نقاط پرورش عسل در این کشور به حساب می آیند.

عسل ایرانی شهرت فراوانی در میان خریداران خارج از کشور نیز پیدا کرده است و علت به دست آوردن این محبوبیت در کیفیت این محصول نهفته است. عسل های بهاری که از شکوفه ها و گل های درختان میوه به دست می آیند هر کدام دارای عطر و بو و همچنین خواص متفاوتی هستند که مصرف کننده بر اساس سلیقه یا نیاز درمانی که دارد هر کدام از آنها را که بیشترین هماهنگی با کاربرد مد نظر داشته باشند انتخاب خواهد کرد.

شهر شیراز در استان فارس و نواحی اطراف آن متنوع ترین و پرخاصیت ترین گل ها را در سطح کشور به خود اختصاص داده اند و به همین دلیل است که زنبورداران زیادی در این مناطق اقدام به تولید عسل می نمایند.

بهترین عسل گل صادراتی ایران آوازه فراوانی در بازارهای جهانی دارد و بسیاری از مشتریان این محصول در کشورهای خارج از مرزهای ایران سفارش خود را ثبت می کنند. اطلاعات مفیدی که در این مطلب موجود هستند به شما کمک می کنند تا بتوانید انتخاب عسل را با دیدی بازتر انجام دهید و محصولی اقتصادی و با کیفیت را دریافت کنید.

بهترین عسل گل صادراتی ایران

بهترین عسل گل صادراتی ایران

تاثیر عسل گل بر قسمت های مختلف بدن

بهترین عسل گل صادراتی ایران خاصیت های فراوانی برای بدن دارد و تاثیر آن بر سیستم های مختلف و بخش های گوناگون باعث شده است از آن به عنوان یک داروی پرفایده و یک خوردنی مغذی یاد شود. از جمله مهمترین تاثیراتی که عسل بر روی بدن می گذارد و باعث می شود به سلامتی دست پیدا کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عملکرد عصبی: تاثیر عسل بر دستگاه عصبی موضوعی غیر قابل انکار است و از آنجا که این ماده دارای ترکیبات مفیدی برای سلول های مغزی است می توان آن را به عنوان یک داروی مقوی برای تقویت مغز برشمرد و کسانی که از این محصول به صورت مداوم استفاده می کنند می توانند تصمیم گیری های بهتری داشته باشند و کمتر دچار سردرد بشوند.
  • استخوان سازی: استحکام استخوان ها با مصرف عسل بیشتر می شود و می توان از این ماده برای بهبود رشد استخوان ها در بچه ها و حتی بزرگسالان نیز بهره گیری نمود.
  • پوست: پوست شاداب همواره با مصرف مواد مفیدی مانند عسل به دست می آید و حفظ تراکم آن نیز توسط این محصول انجام می گردد بدین ترتیب پوست کمتر دچار پیری شده و عمر جوانی آن افزایش پیدا می کند. استفاده از این روش برای پوست های آسیب دیده نیز مثمر ثمر واقع شده و می تواند شادابی را به آنها برگرداند.
  • قلب: ترکیبات موجود در عسل تقویت قلب را نیز موجب می شوند و پزشکان طب سنتی برای افزایش قدرت پمپاژ قلب و همچنین عملکرد بهتر آن مصرف عسل را توصیه می کنند.
  • خون: ترکیب مولکول های عسل با پلاکت های خونی و اثربخشی بر آنها باعث می شود اکسیژن رسانی به سلول ها و در نتیجه بافت ها بهتر انجام شده و بدین ترتیب سلامت این بخش نیز تامین گردد.

عسل گل طبیعی

عسل گل طبیعی

مقایسه عسل طبیعی و آب شکری

بهترین عسل گل صادراتی ایران به صورت کاملاً طبیعی تولید می شود و زنبورها تنها از شهد گل ها تغذیه می کنند. این روند نتیجه جز تولید عسل های با کیفیت به همراه نخواهد داشت. عسل هایی که برای تهیه آنها از آب شکر به عنوان تغذیه زنبورها استفاده شده است تفاوت چندانی با یک آب قند معمولی غلیظ شده ندارند و نمی توان گفت این محصول خواص درمانی به همراه دارد.

این عسل ها تنها نقش شیرین کنندگی دارند و افرادی که از آنها استفاده می کنند نمی تواند از خواص موجود در گیاهان وحشی طبیعی بهره ببرند. اما عسل های ارگانیک که محصول مناطق کوهستانی و بکر هستند نه تنها اعتماد مشتری را جلب می کنند بلکه تمام خواص موجود در خاک و مواد معدنی زمین را دارا هستند  می توانند به عنوان یک ماده موثره در بهبود سلامتی نقش داشته باشند.

شکر خود یک محصول مصنوعی و ترکیبی شیمیایی است که نظرات فراوانی برای بدن دارد. زنبورهایی که از طریق شکر تغذیه می شوند ممکن است مضرات آن را به عسل انتقال داده و بازخوردهای نه چندان مناسبی برای فرد مصرف کننده به همراه داشته باشند.

از آنجا که امروزه بازار خرید و فروش بهترین عسل گل صادراتی ایران بسیار پرآوازه و پررونق شده است افراد سودجو نیز جهت کسب سود بیشتر عسل های نامرغوب و آب شکری خود را در بازار به فروش می رسانند. بنابراین در هنگام خرید این محصول لازم است دقت کافی داشته باشید تا در دام این اشخاص قرار نگیرید.

عسل صادراتی درجه 1

عسل صادراتی درجه 1

عوامل تعیین کننده کیفیت عسل گل

بهترین عسل گل صادراتی ایران تحت تاثیر عوامل گوناگونی تعیین کیفیت می شود و بر اساس کیفیتی که دارد قیمت گذاری بر روی آن انجام خواهد شد. منشا گیاهی یکی از همین فاکتورها است که به عنوان مهمترین شاخص تشخیص کیفیت عسل نیز شناخته می شود.

قطعاً محصولی که در مناطق دارای خاک غنی تولید می شود قیمتی بالاتر از محصولاتی دارد که در زمین های کشاورزی و کشت های مصنوعی آماده می گردند. از دیگر عواملی که در رسیدن به این هدف نقش دارند شرایط آب و هوایی است. میزان فعالیت مفید زنبورها با توجه به نوع آب و هوا تغییر می کند و این موضوع بر روی کیفیت اثر نیز تاثیرگذار خواهد بود.

اما گاهی اوقات با وجود شرایط آب و هوایی و منطقه ای مطلوب، کیفیت عسل به علت ناآگاهی زنبوردار در روش درست برداشت و تعیین زمان دقیق پایین آمده و محصول به دست آمده بازدهی مناسب را نخواهد داشت. پیشنهاد می شود برای اینکه بتوانید به بهترین عسل گل صادراتی ایران دست پیدا کنید به سراغ نمایندگان فروش اصلی و پرسابقه بروید.

عسل مقوی و باکیفیت

عسل مقوی و باکیفیت

 قیمت بهترین عسل گل صادراتی ایران

قیمت بهترین عسل گل صادراتی ایران در حال حاضر حدوداً 600 تا 1.800  ۱۰۰۰ تومان تعیین شده است که از طریق تشخیص کیفیت آن در بازه های مختلف قرار می گیرد. یک راه مناسب و موثر برای انجام یک خرید مطمئن و دریافت عسل با قیمت مناسب این است که به نماینده فروش اصلی مراجعه کنید.

شماره تلفن های قرار داده شده در وب سایت به شما کمک می کند تا بتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و علاوه بر دریافت راهنمایی های دقیق محصول مورد نظر را ثبت سفارش کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *