مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده عسل یک کیلویی صادراتی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مزایای بسته بندی عسل در ظرف 1 کیلوییحضور جدی ایران در بازار جهانی عسلقیمت عسل یک کیلویی صادراتی ایرانی
عسل یک کیلویی صادراتی ایرانی

عسل یک ماده ارگانیک و غیر مصنوعی است که مصرف آن باعث حفظ سلامتی و درمان بسیاری از بیماری ها می شود. عسل یک کیلویی صادراتی ایرانی یکی از محصولات جدید با بسته بندی متفاوت است که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب نموده است.

قرار دادن عسل ایرانی در بسته بندی های مطمئن و زیبا سبب شده است خریداران بسیاری نسبت به ثبت سفارش این محصول اقدام کنند و آن را به صورت سالم و بدون نقص تحویل بگیرند. بسیاری از مشتریان خارجی از عسل های ایرانی رضایت کامل دارند و نتایج مثبتی را در خریدهای قبلی خود به دست آورده اند. به همین علت است که این خریداران به عنوان مشتریان ثابت عسل ایرانی شناخته می شوند.

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان عسل در خاورمیانه شناخته می شود و در همین راستا رضایت مشتری را در اولویت امور خود قرار داده است. تولید عسل با کیفیت نیز مشتری مداری زنبورداران ایرانی را به اثبات می رساند و نشان دهنده این است که تولید کنندگان ایرانی تعهد لازم را در ارائه محصولات با کیفیت برای مشتریان خود به کار بسته اند.

تنوع موجود در محصولات ایرانی باعث می شود خریداران با هر سلیقه ای که دارند بتوانند محصول مورد نظر خود را در میان گزینه های موجود بیابند و نسبت به ثبت سفارش آنها اقدام کنند. چنانچه ادامه این مطلب را مطالعه کنید آگاهی بیشتری در مورد این عسل ایرانی به دست خواهید آورد و از قیمت های جدید نیز آگاه خواهید شد.

عسل یک کیلویی صادراتی ایرانی

عسل یک کیلویی صادراتی ایرانی

مزایای بسته بندی عسل در ظرف 1 کیلویی

عسل هایی که در کشور ایران تولید می شوند در ظروف مختلف بسته بندی شده و برای عرضه در بازارهای جهانی صادر می گردند. عسل یک کیلویی صادراتی ایرانی یکی از همین محصولات است که در بسته بندی های مطمئن و زیبا قرار داده می شود و با اندازه مناسبی که دارد به راحتی در دسترس قرار گرفته و مورد استفاده قرار می گیرد.

بسته بندی های یک کیلویی عسل مزایای فراوانی را به دنبال دارند که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده راحت: استفاده از عسل هایی که در ظروف یک کیلویی قرار داده شده اند بسیار راحت تر از عسل هایی است که در ظروف بزرگتر قرار دارند و ممکن است مشکلات متعددی را در هنگام مصرف به همراه داشته باشند.
  • حجم کمتر: حجم این ظروف پر از عسل به اندازه ای است که می توان آنها را در قسمت های مختلف آشپزخانه به راحتی جای داد و نگرانی از بابت یافتن مکان مناسب برای نگهداری این محصول وجود ندارد.
  • تولید زباله کمتر: تولید زباله از طریق مصرف عسل های یک نفره یا کوچک بسیار بیشتر از میزان تولید ضایعات در اثر استفاده از عسل یک کیلویی است و همچنین ظرف عسل های یک کیلویی می تواند دوباره مورد استفاده قرار بگیرد و کمک موثری به حفظ سلامت محیط زیست خواهد بود.
  • قیمت مناسب تر: قیمت عسل یک کیلویی مناسب تر از عسل های یک نفره بوده و شما می توانید همان مقدار عسل را با قیمت ارزان تر خریداری کنید.
  • سهولت بیشتر در توزیع: توزیع و پخش عسل های موجود در بسته بندی های یک کیلویی بسیار آسان تر از توزیع عسل های کوچک یا بزرگ است.

زنبورداری سنتی

زنبورداری سنتی

حضور جدی ایران در بازار جهانی عسل

کشور ایران در بخش صادرات غیر نفتی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است و یکی از محورهای اصلی این پیشرفت صادرات عسل به کشورهای دیگر است. عسل یک کیلویی صادراتی ایرانی یک محصول پرطرفدار است که پتانسیل بالایی برای جلوگیری از خروج ارز از کشور را دارد و از آنجا که طرفداران این محصول بسیار زیاد هستند می توان با انگیزه بیشتری به سراغ این تجارت رفت.

کشور ایران در بازارهای جهانی فعالیت های صادراتی گسترده ای را در جهت فروش محصولات غذایی انجام می دهد و از این طریق توانسته است سودآوری قابل ملاحظه ای برای کشور داشته باشد.

زنبورداران ایرانی با تولید محصولات با کیفیت توانسته اند اعتماد و رضایت مشتریان خارجی را جلب نموده و رتبه قابل ملاحظه و جایگاه ویژه ای در میان رقبا به دست بیاورند. تهیه و تامین عسل از تولید کنندگان اصلی که همان زنبورداران می باشند به عنوان یکی از کلیدی ترین اصول صادرات عسل ایرانی به شمار می آید که باعث می شود پله های صعود در زمینه تجارت عسل را یکی پس از دیگری طی کنید.

عسل های ایرانی که به روش سنتی تولید می شوند طرفداران بیشتری داشته و دارای درجه خلوص بیشتری نیز هستند. بنابراین بازار عسل های سنتی و طبیعی ایرانی که در بسته بندی های مختلف تولید می شود نیز بسیار داغ است و کشورهای زیادی جهت تامین کالای مورد نیاز خود نسبت به سفارش این محصول اقدام می کنند.

با توجه به موارد گفته شده می توان به حضور پررنگ ایران در بازارهای جهانی پی برد و پیشنهاد می شود چنانچه قصد انجام یک تجارت پرسود را دارید به سراغ تامین کالای خود از میان نمایندگان اصلی فروش بروید تا بتوانید صادرات عسل را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

خوراکی عسلی مقوی

خوراکی عسلی مقوی

قیمت عسل یک کیلویی صادراتی ایرانی

قیمت عسل یک کیلویی صادراتی ایرانی در بازارهای مختلف متفاوت است و بسته به اینکه این عسل از چه نوع گیاهی تهیه شده باشد تعیین می گردد. معمولاً عسل هایی که در فصل بهار تولید می شوند کیفیت و خلوص بالاتری داشته و به همین نسبت شامل قیمت بیشتری هستند.

خریداران زیادی برای تهیه عسل های بهاره ایرانی منتظر می مانند و در زمان برداشت این محصول نسبت به خرید آن اقدام می کنند و عسل های ایرانی را در بسته های یک کیلویی یا بیشتر سفارش می دهند.

قیمت بهترین عسل ایرانی در حال حاضر حدود 600 تا 1.800 هزار تومان معین می شود که وابسته به کیفیت موجود در عسل است. نوسانات قیمتی موجود در بازار داخلی یا بین المللی عسل سبب شده است که قیمت ثابتی برای این محصول وجود نداشته باشد.

بنابراین کسانی که قصد خرید عمده عسل ایرانی را دارند لازم است قیمت های جدید و به روز را داشته باشند. یک راه کوتاه و بی دردسر برای رسیدن به این هدف تماس با نمایندگان فروش معتبر است. این نمایندگان فروش می توانند به راحتی قیمت های جدید را در اختیار شما قرار دهند و اعتمادسازی قابل قبولی را به وجود بیاورند.

شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید و علاوه بر اخذ قیمت های جدید راهنمایی های کلیدی را نیز از کارشناسان کسب کنید.

3/5 - (2 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *