مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مبارزه با بلغم با عسل کنار کندوی طبیعی + قیمت تازه

آنچه در این مقاله می خوانید ...

کمک به خروج راحت تر بلغمتحریک ترشح موکوس با عسلبهبود عملکرد مژک های مژکیقیمت عسل کنار کندوی طبیعی
عسل کنار کندوی طبیعی

عسل کنار کندوی طبیعی برای درمان بیماری بلغم گزینه مناسبی به شمار آمده و در جهت کاهش التهابات مربوطه موثر است. این محصول پرخاصیت قادر است راه های تنفسی و هوایی را در بدن ما ضدعفونی نموده و بدین ترتیب از ایجاد خلط و عفونت قرارها جلوگیری کند.

همانطور که می دانید یکی از مهمترین پیامدهای مزاج بلغم اخلاط ناراحت کننده ای است که فرد با آنها درگیر می شود و در هنگام حضور در مکان های مختلف با مشکلات متعددی مواجه خواهد شد. افراد دارای مزاج بلغم معمولا مجاز به خوردن بسیاری از خوراکی ها نبوده و مجبورم برای طی کردن روند درمان از داروهای مختلف استفاده کنند.

شاید خیلی از این بیماران ندانند که عسل کنار کندوی طبیعی اکسیر شفابخشی است که در جهت درمان این مشکل به کار گرفته می شود. افرادی که همیشه در سبد غذایی خود از عسل بهره برداری می کنند معمولاً دارای مزاجی متعادل هستند و طبع بدن آنها نه زیاد گرم است و نه سرد. ماده عسل عملیات کنترل و حفظ تعادل مزاج و همچنین دمای بدن را به راحتی و دقیق انجام می دهد.

خواص این محصول به حدی اثرگذار هستند که می توان از آن به عنوان یک داروی موثر و کارآمد استفاده کرد. برخلاف تصور عده ای که گمان می کنند خوردن عسل موجب چاقی می شود باید گفت استفاده از عسل کنار که به صورت طبیعی تولید شده باشد موجب می شود هضم غذا راحت تر انجام شده و مواد غذایی غیر لازم جذب بدن نگردد و به همین ترتیب فرد روز به روز به تعادل وزن دلخواه نزدیک تر شود.

 

کمک به خروج راحت تر بلغم

عسل کنار کندوی طبیعی موجب می شود رطوبت در دستگاه تنفسی و دیگر قسمت های بدن تامین شده و بدین ترتیب خروج بلغم راحت تر صورت بپذیرد. نرم شدن ریه از طریق رطوبت پذیری که بر اثر مصرف عسل به وجود آمده است باعث رفع انواع بیماری های مختلف ریوی شده و اکسیژن رسانی به خون را با کیفیت بالاتری به سرانجام خواهد رساند.

این عسل مرغوب از بروز التهابات مختلف در قسمت ریه یا دستگاه تنفسی نیز جلوگیری کرده و بدین ترتیب از انسداد مسیر تنفس و همچنین ایجاد مشکل در این سیستم حیاتی پیشگیری می کند. یکی از عوامل مهم در ایجاد اختلال برای قسمت های مختلف ریه و دستگاه تنفسی وجود میکروب و ویروس است. عسل کنار کندوی طبیعی با بالا بردن ایمنی بدن می تواند با این عوامل بیماری زا مبارزه کرده و سلامتی را به ارمغان بیاورد.

بنابراین میزان فعالیت گلبول های سفید کاهش پیدا کرده و بدین ترتیب تولید بلغم نیز به حداقل خواهد رسید. مصرف مداوم عسل موجب می شود از ایجاد خلط بیش از حد جلوگیری شده و بیماری با سرعت بیشتری بهبود پیدا کند.

عسل کنار کندوی طبیعی

عسل کنار کندوی طبیعی

تحریک ترشح موکوس با عسل

عسل کنار کندوی طبیعی و مصرف آن به صورت های مختلف می تواند باعث ترشح موکوس شده و بدین ترتیب ویروس ها محدودیت بیشتری برای فعالیت پیدا می کنند و در مبارزه با بخش ایمنی بدن شکست خواهند خورد. از جمله روش هایی که می توان با استفاده از آنها عسل کنار را مصرف کرد تا بهترین بازدهی را در ترشح موکوس داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلع عسل خالص: خوردن عسل به صورت خواب و بدون ترکیب با مواد دیگر یکی از ساده ترین و اثربخش ترین راه ها برای استفاده از خواص این ماده پر ارزش است و نه تنها زمان زیادی برای آماده کردن نیاز ندارد بلکه می توان در هر جایی و در هر زمانی نسبت به استفاده از آن اقدام کرد. شما می توانید تنها با قرار دادن مقداری عسل بر روی زبان خود آن را به تدریج با بزاق دهان ترکیب نموده و مورد استفاده قرار دهید.
  • به همراه آب گرم: ریختن عسل کنار کندوی طبیعی در آبگرم یکی از روش های متداول برای بلع راحت تر این ماده به حساب می آید و معمولا برای نرم و گرم شدن گلو در فصل زمستان کاربرد دارد.
  • ترکیب با چای یا دمنوش: مخلوط کردن عسل با انواع دمنوش ها نیز رواج بسیاری در میان مردم دارد و پزشکان طب سنتی معمولاً مصرف دمنوش ها را به همراه عسل توصیه می کنند تا اثربخشی آنها را به حداکثر برسانند.
  • ماسک عسل: ماسک عسل نیز یک راه منطقی و علمی برای جذب خواص عسل از طریق پوست است و شما می توانید با قرار دادن این ماده بر روی پوست صورت و قسمت های کنار لب یا بینی اثرات آن را بر سلامت خود ببینید.

تهیه ماسک عسل

تهیه ماسک عسل

بهبود عملکرد مژک های مژکی

عسل کنار کندوی طبیعی باعث می شود حرکت مژک های قرار گرفته شده در مسیر تنفسی در حالت تعادل قرار داشته باشد. خیلی وقت ها حرکت نامنظم و بیش از اندازه این مژک ها باعث می شود حساسیت های مختلف برای افراد به وجود بیاید. حساسیت هایی که در فصل های بهار یا پاییز شیوع بیشتری پیدا می کنند از این نوع هستند و احساس ناخوشایندی را برای افراد به وجود می آورند.

انتخاب راه درمانی مصرف داروهای شیمیایی ممکن است عوارضی به مراتب خطرناک تر و دردسرسازتر از خود بیماری داشته باشد. اما شما می توانید به راحتی با مصرف عسل کنار کندوی طبیعی تا حد زیادی این حساسیت ها را کاهش داده و حرکت مژک ها را به حالت تعادل در بیاورید.

این ماده پر ارزش موجب می شود التهابات به حداقل ممکن رسیده و بدین ترتیب اندام های تحریک پذیر سیستم تنفسی مباحث تعادل به کار خود ادامه دهند. معمولا کسانی که مصرف عسل را در برنامه غذایی خود قرار داده اند بسیار کمتر از دیگران دچار حساسیت های مختلف شده و تمام سال را با آرامش و بدون نیاز به تحمل آبریزش بینی یا خارش در قسمت گلو سپری خواهند کرد.

یک راه موثر برای استفاده حداکثر از خواص عسل در جهت متعادل سازی حرکت مژک ها این است که عسل را در آب گرم یا جوش قرار داده و بخار آن را استنشاق کنید و بدین ترتیب اثربخشی آن را نیز افزایش دهید.

ترکیب دمنوش و عسل

ترکیب دمنوش و عسل

قیمت عسل کنار کندوی طبیعی

قیمت عسل کنار کندوی طبیعی که در حال حاضر در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان در نظر گرفته می شود با توجه به کیفیت عسل متغیر بوده و هر چقدر محصول غنی تر بوده و دارای خواص بالاتری باشد قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

ناحیه جغرافیایی مربوط به تولید عسل نیز یکی از عوامل تعیین کننده بهای آن محسوب شده و نمایندگان فروش اصلی این محصول بر اساس این فاکتور مهم قیمت گذاری را انجام می دهند. شما عزیزان می توانید از طریق تماس با کارشناسان قیمت های جدید را دریافت کنید و راهنمایی های مفیدی را به دست بیاورید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *