مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

هزینه مورد نیاز برای صادرات عسل لاکچری ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

منبع لاکچری ترین عسل های ایرانی کجاست؟کدام عسل گیاهی خوشبوتر است؟قیمت صادرات عسل لاکچری ایرانی
صادرات عسل لاکچری ایرانی

ایران یکی از کشورهای صادر کننده عسل است که محصولات خود را در جایگاه مناسبی در بازارهای جهانی قرار داده است. صادرات عسل لاکچری ایرانی با استقبال عجیب و سنگین خریداران در خارج از مرزها مواجه شده است و به همین دلیل افراد زیادی برای انجام عملیات خرید و فروش عسل در بازارهای برون مرزی اقدام می کنند.

محصول عسل ایرانی نه تنها طعم شیرین و دلپذیری دارد بلکه ویژگی های درمانی فوق العاده ارائه می دهد که حتی می توان از این ماده برای تولید داروهای گیاهی مختلف نیز استفاده کرد. با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت که صادرات عسل های ایرانی تجارت پرسودی به شمار آمده و ریسک بسیار کمی دارد.

کسانی که قصد ورود به عرضه تجارت عسل ایرانی را دارند باید آگاهی لازم را نسبت به جدیدترین قیمت این محصول و همچنین هزینه های لازم برای صادرات آن را داشته باشند تا بتوانند برنامه ریزی های دقیقی را رقم بزنند و از چالش های گوناگون به سلامت عبور کنند.

بررسی دقیق هزینه ها و مبالغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری از جمله مواردی هستند که بایستی در نظر گرفته شوند. هزینه های مورد نیاز در درجه اول بستگی به تامین کننده کالا دارد که هر چقدر این تامین کننده معتبرتر و پرسابقه تر باشد کمک بهتری برای شما به حساب می آید.

همچنین برای تعیین میزان دقیق تر هزینه های لازم بهتر است مبالغ مورد نیاز برای تامین مواد اولیه و همچنین نگهداری از زنبورها یا هزینه های مربوط به برداشت عسل را نیز در برنامه ریزی خود قید کنید.

قیمت انواع بسته بندی و هزینه های مربوط به حمل و نقل نیز تاثیر خود را در برآورد هزینه ها خواهند گذاشت که با انجام یک مدیریت صحیح و همه جانبه می توانید تمام این هزینه ها را مدیریت نموده و تجارت خود را آغاز نمایید.

صادرات عسل لاکچری ایرانی

صادرات عسل لاکچری ایرانی

منبع لاکچری ترین عسل های ایرانی کجاست؟

کشور ایران به عنوان مهد تولید عسل شناخته می شود و صادرات عسل لاکچری ایرانی به سرتاسر جهان انجام می گردد تا کیفیت و طعم بی نظیر این محصول پر ارزش برای تمام افراد در سرتاسر دنیا قابل لمس باشد.

جغرافیای پهناور و متنوع ایران شرایط مساعدی را برای تولید انواع عسل های مرغوب فراهم کرده است. از جمله برجسته ترین بخش های حاصلخیز کشور ایران که گیاهان مرغوبی برای تهیه عسل در آنها می روید عبارتند از:

  • خراسان: تولید عسل زعفرانی در این نواحی بسیار مرسوم است و از آنجا که بهترین زعفران جهان در منطقه خراسان می روید می توان گفت این محصول خوشبو و خوش رنگ دارای کیفیت مطلوبی است که مانند آن در سرتاسر دنیا یافت نمی شود و به همین دلیل به عنوان محصولی پر ارزش در بازارهای جهانی فروخته می شود.
  • فارس: مناطق کوهستانی استان فارس بهترین شرایط را برای تولید عسل دارند و از آنجا که گیاهان دارویی در این منطقه ها رشد فراوانی دارند می توان گفت عسل های دارویی و درمانی تولید شده در استان فارس اثربخشی قوی و عمیقی دارند و می توانند در بهبود سریع وضعیت بیماران کمک کننده باشند.
  • بوشهر: جنوب کشور ایران و منطقه بوشهر مخصوص تولید عسل های گرمسیر هستند و گیاهانی که در این منطقه می رویند برای درمان دردهای عضلانی و از بین رفتن سودا تاثیر بسیار زیادی دارند. بنابراین عسل هایی که در این منطقه تولید می شوند جهت درمان بیماری های مختلف مانند ام اس یا روماتیسم اثرگذار خواهند بود.
  • آذربایجان: عسل آذربایجان ویتامین ها و مواد معدنی زیادی را در خود نهفته دارد. گیاهان کوهستانی که در منطقه آذربایجان می رویند حاوی مواد معدنی کمیابی هستند که در دل کوه وجود دارد و استفاده از این عسل دسترس پذیری به این مواد معدنی را میسر ساخته است.

از موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت که داشتن اطلاعات کافی درباره خصوصیات هر نوع عسل سبب می شود بتوانید انتخاب دقیق تری انجام دهید و محصولی را برگزینید که بیشترین سازگاری را با کاربرد مد نظر شما داشته باشد.

تهیه داروی گیاهی با عسل ایرانی

تهیه داروی گیاهی با عسل ایرانی

کدام عسل گیاهی خوشبوتر است؟

خوشبو بودن عسل بستگی به ذائقه و سلیقه افراد دارد و از آنجا که عسل های ایرانی بسیار متنوع هستند و از گیاهان و گل های گوناگونی به وجود می آیند می تواند در بازار جهانی و داخلی نظر مشتریان مختلف را به خود جلب کنند.

صادرات عسل لاکچری ایرانی به کشورهای مختلف جذابیت فراوانی به همراه دارد زیرا شما می توانید اقلام مختلف عسل با عطرهای گوناگون را به مشتریان معرفی نموده و فردی باقی نخواهد ماند که دست خالی از مغازه شما بیرون برود.

فروش عسل معطر ایرانی به صورت عمده مشتریان خارجی نیز می تواند به گونه ای صورت بگیرد که شامل تنوع گسترده ای از مدل های مختلف عسل باشد و بدین ترتیب مشتریان نیز احساس رضایت بیشتری خواهند داشت.

یک عصرانه عسلی جذاب

یک عصرانه عسلی جذاب

قیمت صادرات عسل لاکچری ایرانی

همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان شد مراجعه به منابع معتبر جهت تامین عسل برای صادرات عسل لاکچری ایرانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و چنانچه بتوانید با تولید کنندگان اصلی و یا نماینده های آنها در ارتباط باشید گام بزرگ و ابتدایی را برداشته اید.

نمایندگان فروش معتبر می توانند پایین ترین قیمت ها را به شما ارائه دهند و کمک موثری در جهت خرید عسل با قیمت مناسب به شمار بیایند. علاوه بر این، خرید عسل از نمایندگان اصلی فروش باعث می شود به اجناس مرغوب دست پیدا کنید و بتوانید رضایت مشتریان را در داخل یا خارج از کشور جلب نمایید.

برای برنده شدن در عرصه رقابت جهانی عسل لازم است در درجه اول کیفیت محصولی را تامین کنید و سپس بهترین قیمت را ارائه دهید. در حال حاضر مرغوب ترین و بهترین عسل ایران در حدود ۳۰۰ هزار تومان برای هر کیلو قیمت گذاری می شود که این قیمت با توجه به کیفیت عسل متغیر است.

شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید و در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، پرسش های خود را مطرح نموده و پاسخ های کامل و جامع دریافت کنید.

همچنین کارشناسان با تجربه و حرفه ای ما تمام تجربیات خود را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید در امر صادرات موفق عمل کنید و در هنگام مواجهه با مشکل به راحتی از آن بگذرید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *