مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کاربرد عسل صادراتی ایران ضد سرطان روده برای تولید دارو

آنچه در این مقاله می خوانید ...

نقش عسل ایرانی در عفونت زداییجدیدترین داروهای گیاهی ساخته شده از عسل ایرانیقیمت عسل صادراتی ایران ضد سرطان روده
عسل صادراتی ایران ضد سرطان روده

عسل صادراتی ایران ضد سرطان روده یک محصول ارگانیک است که برای تولید انواع داروهای مختلف که در جهت جلوگیری از سرطان موثر هستند به کار گرفته می شود. سرطان روده یکی از شایع ترین انواع سرطان شناخته شده است که افراد زیادی را در سال های اخیر درگیر نموده و باعث ایجاد رنج و ناراحتی بسیار زیادی برای آنها شده است.

بهره گیری از روش های شیمیایی و غیر طبیعی سبب می شود افراد در بازه های زمانی کوتاه مدت به بهبودی های موقتی دست پیدا کنند اما عوارض ناشی از این درمان ها تا سالیان سال ممکن است گریبان فرد بیمار را بگیرد.

عسل ایرانی که دارای مواد معدنی و انواع آنتی اکسیدان ها است یک راه حل موثر در جهت تولید انواع داروهای مختلف جهت جلوگیری یا درمان سرطان به شمار می آید. امروزه دانشمندان در حال انجام آزمایش های متعددی برای کشف هرچه بیشتر این محصول و کاربردهای آن هستند و به نتایج شگفت انگیزی دست پیدا کرده اند.

عسل های تولید شده در کشور ایران بیشترین خاصیت را در جهت درمان یا پیشگیری از ابتلا به سرطان از خود نشان داده اند و استفاده از این محصول و ترکیب آن با دیگر گیاه های مفید برای جلوگیری از سرطان سبب شده است این ماده پر ارزش بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

شناخت خصوصیات و کاربردهای این عسل باعث شده است سبک زندگی مردم به کلی تغییر کند و به سمت مصرف محصولات طبیعی و ارگانیک روی بیاورند تا بتوانند زندگی سالم تری را تجربه کنند.

امروز صادرات عسل ایرانی به بازارهای جهانی به شدت افزایش پیدا کرده است زیرا افراد به دنبال انجام روش های درمانی بدون استفاده از داروهای شیمیایی هستند و تمایل دارند تمام روند درمان خود را از طریق طبیعی انجام دهند تا از بروز عوارض مختلف ناشی از مصرف قرص های صنعتی در امان بمانند.

عسل صادراتی ایران ضد سرطان روده

عسل صادراتی ایران ضد سرطان روده

نقش عسل ایرانی در عفونت زدایی

عسل صادراتی ایران ضد سرطان روده برای ساخت داروهای موثر جهت عفونت زدایی از بدن به کار گرفته می شود و از آنجا که این عسل خواص درمانی شگفت انگیزی دارد می تواند برای درمان بیماران مثمر ثمر واقع شود. از جمله مزایای مصرف این عسل ایرانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ضد باکتری: عسل هایی که در ایران تولید می شوند دارای ترکیباتی هستند که در آنها مقادیری از هیدروژن و پروکسید و همچنین فلاونوئیدها وجود دارد که تمام این ترکیبات و عناصر نقش اصلی را در مبارزه با انواع باکتری ایفا می کنند. عسل هایی که به صورت طبیعی تولید شده باشند می تواند در این زمینه موفق تر عمل نمایند.
  • آنتی اکسیدان ایمن ساز: وجود آنتی اکسیدان های ایمنی بخش در عسل ایرانی سبب می شود بدن بتواند در مقابل عوامل آسیب زا مقاومت کند و توانایی خود را در مواجهه با عفونت بالا برود و موفق به بیرون راندن آنها شود.
  • حذف التهاب: همانطور که می دانید وجود عفونت همیشه باعث التهاب می گردد و از آنجا که مولکول ها و سلول های بدن قصد بیرون راندن این عفونت را دارند در محل مورد نظر التهاب به وجود می آید که با مصرف عسل می توان این التهاب را به حداقل ممکن کاهش داد. همچنین خوردن عسل برای کاهش التهاب و از بین بردن عفونت های گلودرد نیز بسیار مثمر ثمر است.
  • بلع راحت: همانطور که می دانید عسل ماده شیرین است اما برخلاف مزه بسیار شیرینی که دارد باعث ایجاد ناراحتی و سوزش در گلو نمی شود و فرد بیمار می تواند به راحتی نسبت به بلع این ماده اقدام نموده و از طریق مخلوط کردن آن با انواع دمنوش های درمانی روند بهبود را تسریع بخشد.

تولید عسل به روش طبیعیتولید عسل به روش طبیعی

 

جدیدترین داروهای گیاهی ساخته شده از عسل ایرانی

پیشرفت علم پزشکی گیاهی سبب شده است افراد بتوانند به تولید داروهای گیاهی با استفاده از ترکیبات مختلف و مخلوط آنها با عسل اقدام کنند. این روش تولید دارو از سالیان گذشته در کشور ایران مرسوم بوده است و از این طریق داروهای مختلفی در کشور ما تولید می شوند که تنوع گسترده ای را در بر گرفته اند.

عسل صادراتی ایران ضد سرطان روده به راحتی با انواع گیاهان دارویی ترکیب می شوند و به دلیل اثربخشی سریع و موثری که دارند برای درمان بسیاری از بیماری ها به کار گرفته شوند. به عنوان مثال ترکیب عسل و زنجبیل برای افزایش سطح انرژی در افرادی که دچار افت قوت شده اند راه حلی کارآمد به شمار می آید.

همچنین تهیه قرص های آویشن برای جلوگیری از سرماخوردگی و از بین رفتن آن تاثیر بسیار زیادی دارند و این روش توسط بسیاری از پزشکان طب سنتی توصیه شده است. برخی از تولید کنندگان در کشورهای خارجی با ترکیب عسل به مواد گیاهی توانسته اند محلول هایی را تهیه کنند که پایه ضدعفونی کننده دارند و برای ترمیم هرچه سریع تر و بهتر زخم ها نیز موثرند.

ترکیب عسل با انواع روغن های گیاهی نیز روشی موثر برای تولید ماسک های صورت و بدن است که امروز علاقه مندان زیادی را به خود جذب نموده و میزان فروش بالایی دارد.

عسل تولید شده در موم با کیفیت

عسل تولید شده در موم با کیفیت

قیمت عسل صادراتی ایران ضد سرطان روده

قیمت عسل صادراتی ایران ضد سرطان روده با در نظر گرفتن عوامل متعددی معین می شود که از آن جمله می توان به فصل برداشت اشاره کرد. مثل هایی که در فصل بهار برداشت می شوند معمولاً قیمت بالاتری دارند زیرا گل هایی که در فصل بهار می رویند تنوع بیشتری داشته و خواص متنوع تری دارند.

موقعیت جغرافیایی و محل تولید عسل نیز می تواند بر قیمت آن اثر بگذارد. همچنین هزینه های حمل و نقل که در محاسبه قیمت نهایی عسل لحاظ می شوند به عنوان فاکتورهای معین کننده قیمت عسل شمرده می شوند.

یک نکته قابل توجه برای عسل های صادراتی این است که رعایت تمام استانداردها به صورت کامل و پیروی از شیوه نامه های صادرات محصول باعث می شود فروشنده بتواند محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به فروش برساند و خریدارانی که اهمیت بیشتری برای کیفیت قائل هستند نیز حاضرند بهای مناسبی برای خرید این محصولات بپردازند.

در حال حاضر با کیفیت ترین عسل های ایرانی دارای قیمتی در حدود ۳۰۰ هزار تومان به بالا هستند که افزایش این قیمت تنها با افزایش کیفیت عسل انجام می پذیرد. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت قیمت های جدید از راهنمایی های کارشناسان بهره ببرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *