مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عسل بهاره نیم کیلویی صادراتی + قیمت جدید

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مزایای بسته بندی نیم کیلویی عسلچرا عسل بهاره گران تر است؟عسل ایرانی به چه کشورهایی صادر می شود؟قیمت عسل بهاره نیم کیلویی صادراتی
عسل بهاره نیم کیلویی صادراتی

عسل بهاره نیم کیلویی صادراتی یکی از لاکچری ترین و با کیفیت ترین مدل های عسل است که در بازارهای بین المللی مشتریان زیادی دارد و روز به روز بر تعداد مشتریان آن افزوده می شود. کیفیت این عسل از چهره ظاهری آن نیز به خوبی مشخص است و خریدار می تواند اصل بودن آن را با یک نگاه تشخیص بدهد.

عسل های بهاره بافت منسجم و یکنواختی دارند و از گیاهان غنی و پرخاصیت تولید می شوند. این عسل تنها در فصل بهار و در زمان معینی برداشت می شود. در واقع زنبورداران سختی فراوانی برای تولید این عسل می کشند زیرا مجبورند برای گردش زنبورها بر روی گل های بهاره دائماً مکان کندوها را عوض کنند و برای به دست آوردن عسلی طبیعی و پرخاصیت مکان های صعب العبور را طی کنند.

با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت که قیمت عسل بهاره نسبت به عسل هایی که در فصول دیگر برداشت می شوند مقداری بیشتر است و به همان نسبت این عسل خاصیت و خواص بیشتری را نیز داراست. بسیاری از افراد سودجو با سوء استفاده از بازار خرید و فروش عسل بهاره اقدام به ارائه محصولات بی کیفیت و دارای ناخالصی می نمایند تا سود بیشتری به دست بیاورند.

ما در این مقاله مطالبی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید عسل بهاره نیم کیلویی صادراتی را با مناسب ترین قیمت و از نماینده فروش اصلی دریافت کنید تا خرید رضایت بخش را تجربه کنید.

عسل بهاره نیم کیلویی صادراتی

عسل بهاره نیم کیلویی صادراتی

مزایای بسته بندی نیم کیلویی عسل

عسل بهاره نیم کیلویی صادراتی محصولی است که خواص بی شماری دارد و ارزشمندی آن به حدی زیاد است که در بسته های کوچک نیز فروخته می شود تا تمام افراد بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند. یکی از پرفروش ترین وزن های این عسل بسته بندی نیم کیلویی است که محبوبیت زیادی دارد و خریداران زیادی برای سفارش آن اقدام می کنند.

از جمله مزایای قرار دادن عسل در بسته بندی نیم کیلویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • احتمال فاسد نشدن: هنگامی که از ظرف های کوچک برای بسته بندی عسل استفاده می شود احتمال فاسد شدن کل عسل که در شرایط نامطلوب نگهداری می شود پایین تر آمده و تنها ظرفی که در شرایط نامطلوبی وجود داشته است فاسد خواهد گشت و بقیه عسل ها در امان می مانند.
  • هدیه دادن: بسته بندی های نیم کیلویی بهترین گزینه برای هدیه دادن محسوب می شوند و بدین ترتیب می توانید یک هدیه شیک و جذاب را به فرد مورد نظر اهدا کنید.
  • خرید متنوع: افرادی که قصد دارند خرید متنوعی از عسل بهاره را انجام دهند می توانند هر کدام از طعم ها را در بسته بندی های نیم کیلویی انتخاب کنند تا از خواص همه آنها به طور یکسان بهره ببرند.
  • کاهش احتمال اتلاف: ظرف نیم کیلویی عسل استفاده راحت تری را در پی خواهد داشت و بدین ترتیب از اتلاف و ریختن عسل جلوگیری می شود و فرد استفاده کننده می تواند به راحتی هر مقدار اثر که خواسته باشد از درون ظرف بردارد.

عسل صادراتی درجه 1

عسل صادراتی درجه 1

چرا عسل بهاره گران تر است؟

عسل بهاره نیم کیلویی صادراتی تنها در بازه سه ماهه بهار قابل برداشت است و برای تولید آن نیاز به صرف تجهیزات و استفاده از نیروی انسانی فراوانی احساس می شود. ترکیبات طبیعی و شیمیایی موجود در این عسل خارق العاده هستند و تفاوت محسوسی با عسل های تولید شده در زمان های دیگر طول سال دارند. به همین دلیل است که میزان تقاضا برای دریافت عسل بهاره از عسل های دیگر بیشتر است و طبیعتاً این موضوع سبب افزایش قیمت این محصول نیز شده است.

یکی دیگر از دلایل گران بودن عسل های بهاره این است که زنبورها در این فصل تنها از شهد ناچیز گل ها تغذیه می شوند و مجبورند با زحمت فراوان مقدار کمی عسل خالص تهیه کنند. همین پروسه زمانبر موجب می شود میزان عسل به دست آمده در مقابل زحمت فراوانی که کشیده می شود ناچیز باشد و قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

عسل های بهاره درمانگری سریع تر و اثرردهی بالاتری دارند و برای درمان بسیاری از بیماری ها نسبت به دیگر عسل ها کارآمدتر هستند. پزشکان طب سنتی نیز برای اینکه بتوانند بیماری های مختلف را درمان کنند و دوره درمان را به حداقل برسانند افراد را به خوردن عسل بهاره توصیه می نمایند.

عسل بهاره مخصوص صادرات

عسل بهاره مخصوص صادرات

عسل ایرانی به چه کشورهایی صادر می شود؟

عسل بهاره نیم کیلویی صادراتی شهرت و آوازه فراوانی در میان کشورهای همسایه و غیر همسایه به دست آورده است. این محبوبیت به دلیل وجود خواص منحصر به فرد و بی نظیری است که در این محصول قرار دارد. کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان و ترکیه از جمله خریداران ثابت و عمده محصول عسل بهاره ایرانی هستند.

همچنین کشورهای خارج از منطقه مانند آفریقا و کشورهای اروپایی نیز علاقمند به مصرف عسل بهاره نیم کیلویی صادراتی تولید شده در ایران هستند. خریداران خارجی به خواص موجود در عسل های ایرانی پی برده اند و از آنجا که نتایج مطلوبی از مصرف این عسل دریافت کرده اند مایلند برای همیشه آن را سفارش دهند.

فروشندگان پرسابقه ایرانی و نمایندگان اصلی فروش همواره استانداردهای لازم را در زمینه صادرات عسل رعایت نموده اند و از این طریق توانسته اند رضایت کامل مشتریان خارجی را جذب نمایند. این تعامل دو طرفه موجب می شود صادرات عسل رونق بیشتری پیدا کرده و بدین ترتیب گام های موثری در جهت خودکفایی برای کشور برداشته شود.

ایران یک منطقه ۴ فصل است و در تمام فصول سال انواع عسل های با کیفیت و طبیعی را تولید می کند. به همین دلیل است که اکثر کشورهای خارجی برای دریافت عسل های با کیفیت و قیمت مناسب کشور ما اقدام به ثبت سفارش به صورت کلی می نمایند.

عسل با کیفیت ایرانی

عسل با کیفیت ایرانی

قیمت عسل بهاره نیم کیلویی صادراتی

قیمت عسل بهاره نیم کیلویی صادراتی نسبت به کیفیتی که ارائه می دهد منصفانه بوده و به همین دلیل است که این عسل طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. در حال حاضر بهترین و با کیفیت ترین عسل درجه یک صادراتی در بازه قیمتی 600 تا 1.800 هزار تومان فروخته می شود که بسته به کیفیت عسل تعیین می گردد.

شما عزیزان می توانید از طریق مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان ما اطلاعات کامل تری در مورد نوع محصولات موجود و همچنین قیمت جدید هر کدام از آنها به دست بیاورید و سفارش خود را ثبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *