مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده عسل صادراتی خوشبو ایرانی ارگانیک + قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

فروش عمده عسل موم دار ایرانیسود آوری صادرات عسل پت بیشتر است یا کیلویی؟شناخت بازار هدف برای صادرات عمده عسلقیمت عسل صادراتی خوشبو ایرانی ارگانیک
عسل صادراتی خوشبو ایرانی ارگانیک

عسل صادراتی خوشبو ایرانی ارگانیک از آن جمله محصولاتی است که اولویت اول برای صادرات محسوب می شود و سودآوری قابل ملاحظه ای برای نمایندگان فروش به همراه خواهد داشت. عسل های ایرانی خواص فراوان درمانی و غذایی دارند و به علت وجود اقلیم خاص و تنوع گیاهی موجود در کشور ایران این عسل ها بسیار غنی هستند.

این عسل ها انواع ویتامین ها و مواد معدنی مفید را در خود جای داده اند و با انتقال آنها به بدن انسان روند درمان بسیاری از بیماری ها را تسریع می بخشند. کشور ایران به عنوان قطب اصلی صادر کننده عسل طبیعی و ارگانیک در کشورهای آسیایی می درخشد و صادرات این محصول به کشورهای دیگر و حضور آن در بازارهای بین المللی بسیار پررنگ است.

عسل زعفرانی، آویشن،  گشنیز و گون از جمله معروف ترین محصولات عسل ارگانیک ایرانی هستند که مشتریان فراوانی در خارج از مرزها را به خود اختصاص داده اند. خریداران ثابت که در بازه های زمانی مشخص و مرتب نسبت به سفارش عسل ایرانی اقدام می کنند این محصول را در ابعاد گسترده و به صورت عمده خریداری می نمایند.

بسیاری از مردم ساکن در کشورهای خارج از مرزهای ایران علاقمند به دریافت عسل های ایرانی هستند و بر این عقیده پایدارند که این محصولات اثربخشی مثبتی بر حفظ سلامت بدن آنها داشته و می تواند در جلوگیری از ابتلا به امراض مختلف تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

عسل صادراتی خوشبو ایرانی ارگانیک

عسل صادراتی خوشبو ایرانی ارگانیک

فروش عمده عسل موم دار ایرانی

عسل صادراتی خوشبو ایرانی ارگانیک به صورت مومدار یا بدون موم تولید می شود و در معرض فروش قرار می گیرد. متقاضیان خرید این محصول جهت ثبت سفارش هر دو نوع عسل اقدام می کنند اما میزان تقاضا برای دریافت عسل مومدار بسیار بالاتر است.

وجود موم سبب می شود اعتماد مشتری به محصول خریداری شده افزایش پیدا کند و رضایتمندی بالاتری از عسل تهیه شده داشته باشد. همچنین مومی که در عسل موجود است خواص فراوانی برای دستگاه گوارش دارد و باعث می شود انگیزه افراد برای تهیه عسل ممدار افزایش پیدا کند.

فروش عمده عسل های موم دار ایرانی در بازارهای جهانی رونق فراوانی پیدا کرده است و از آنجا که ارتباطات میان نمایندگان فروش داخل کشور با خریداران خارجی در حال گسترش است معاملات بزرگی در این زمینه نیز شکل گرفته است.

بنابراین می توان گفت افرادی که قصد دارند تجارت پرسودی را شروع کنند می توانند به راحتی وارد بحث خرید و صادرات عسل مومدار ایرانی شوند و بدین ترتیب سود زیادی را به دست بیاورند.

خوشبوترین عسل صادراتی ایران

خوشبوترین عسل صادراتی ایران

سود آوری صادرات عسل پت بیشتر است یا کیلویی؟

عسل صادراتی خوشبو ایرانی ارگانیک در بسته بندی های گوناگونی عرضه می شود و خریداران با توجه به شرایطی که دارند نسبت به انتخاب مناسب ترین محصول اقدام می نمایند. اما عسل هایی که به صورت پت یا کیلویی بسته بندی می شوند در میان بسته بندی های دیگر از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. در ادامه مقایسه ای مختصر در میان این دو نوع بسته بندی انجام خواهیم داد تا شما عزیزان بتوانید بر اساس نیاز خود محصول مناسب را برگزینید:

  • عسل های پت برای مصارف خانگی یا تک نفره مورد استفاده قرار می گیرند و با استفاده از این محصول برهم ریختگی کمتری به وجود خواهد آمد و نیازی به استفاده از بشقاب و قاشق نیز نخواهد بود. اما عسل های کیلویی برای مصارف گسترده تر به کارگیری می شوند و برای استفاده از آنها نیاز به قاشق یا تجهیزات مشابه خواهید داشت.
  • نگهداری عسل پت بسیار راحت تر از عسل های کیلویی است زیرا این عسل ها حجم کمتری را اشغال می کنند و در ظروفی قرار داده می شوند که کمترین احتمال بیرون ریختن را دارند اما عسل های کیلویی نیاز به دقت بیشتری برای نگهداری خواهند داشت و در صورتی که کوچکترین رطوبتی به داخل ظرف عسل وارد شود ممکن است تمام محتویات آن را تحت تاثیر قرار دهد.
  • از لحاظ قیمتی عسل پت به علت بسته بندی کوچکتر از عسل های کیلویی کمی گرانتر است و خریدار بایستی این نکته را مدنظر قرار دهد.

مرغوب‌ترین عسل آویشن ایرانی

مرغوب‌ترین  عسل آویشن ایرانی

شناخت بازار هدف برای صادرات عمده عسل

عسل صادراتی خوشبو ایرانی ارگانیک توسط کشورهای مختلفی درخواست می شود و میزان تقاضا از سوی فرا مرزهای ایران برای تهیه این محصول بسیار زیاد است. عطر خوش این عسل به قدری است که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب می نماید و فروشندگان این عسل نیازی به انجام زحمت زیادی برای فروش محصول خود نخواهند داشت.

اما با این وجود مهمترین نکته ای که برای صادرات عسل های خوشبو و با کیفیت ایرانی باید مد نظر داشته باشید این است که بازار هدف را شناسایی کنید. داشتن اطلاعات و شناخت کافی از خریداران عسل ایرانی در کشورهای مختلف سبب می شود بتوانید محصولاتی را به مشتریان خود معرفی کنید که حداکثر هماهنگی را با شرایط آنها داشته باشند و بتوانند احتیاجات آنها را برطرف کنند.

بنابراین افراد فروشنده بایستی اطلاعاتی نیز در زمینه ساختار عسل های مختلف تولید شده در ایران به دست بیاورند تا بتوانند بر اساس آنها محصولاتی را به مشتریان خود ارائه دهند که بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.

افرادی که تجربه ای در این زمینه ندارند می توانند از طریق مراجعه به متخصصین و کسانی که سابقه طولانی در زمینه صادرات عسل دارند به اطلاعات کلیدی دست پیدا کنند و بتوانند تجارت کم ریسک و پرسودی را بیافرینند.

عسل خوش رنگ صادراتی ایران

عسل خوش رنگ صادراتی ایران

قیمت عسل صادراتی خوشبو ایرانی ارگانیک

قیمت عسل صادراتی خوشبو ایرانی ارگانیک بر اساس در نظر گرفتن فاکتورهای گوناگونی تعیین می شود که از آن جمله می توان به میزان تقاضای خریداران در خارج از کشور اشاره کرد. قیمت محصول عسل ایرانی با توجه به کیفیت آن معین می گردد و معمولا عسل هایی که به صورت ارگانیک تهیه می شوند و از طریق نشستن زنبورها بر روی گل های طبیعی به وجود آمده اند ارزش بالاتری دارند.

در حال حاضر بهترین عسل در کشور ایران در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان موجود است که در دسترس خریداران قرار گرفته است و افراد می توانند از طریق مراجعه غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنند. یکی از راه های ارتباط با کارشناسان فروش استفاده از شماره تلفن های قرار داده شده در سایت است که می توانید از این طریق به قیمت های جدید محصولات دست پیدا کنید و همچنین از راهنمایی های کارشناسان با تجربه و حرفه ای بهره ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *