مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عسل شفاف صادارتی ایرانی + قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

روند تولید عسل خالص در ایرانمناطق بکر برای تولید عسل ایرانیقیمت عسل شفاف صادارتی ایرانی
عسل شفاف صادارتی ایرانی

عسل شفاف صادارتی ایرانی بر اثر تلاش های فراوان و فعالیت زنبورهای عسل که دارای ژنتیک قوی هستند تولید می شود. گیاهان آوند داری که در مناطق مختلف ایران می رویند مواد معدنی و طبیعی را در خود نگهداری می کنند که هیچگونه ناخالصی در آنها وجود ندارد.

در کشور ایران مناطق بکر زیادی وجود دارد که دور از دسترس انسان ها بوده است و زمین های این نواحی دارای مواد معدنی غنی هستند که برای سلامت انسان ضروری به نظر می رسند. تولید عسل با استفاده از این گیاهان نتایج مثبت فراوانی به همراه دارد و از این طریق می توان نسبت به بهره گیری از این منابع طبیعی پرخاصیت اقدام نمود.

ویژگی های منحصر به فرد موجود در عسل شفاف ایرانی این معجون را به یک اکسیر جوانساز تبدیل نموده است که از پیر شدن سلول ها جلوگیری می کند و در سلامت آنها نقش بسزایی دارد. زنبورداران ایرانی استانداردهای جهانی را در روند تولید عسل در نظر می گیرند و به همین دلیل محصولاتی که تولید می کنند تمام شرایط لازم را برای حضور در بازارهای جهانی دارند.

حمل و نقل عسل شفاف صادارتی ایرانی برای خارج شدن از مرزها در مطمئن ترین حالت ممکن شکل می گیرد تا محصول عسل به صورت کاملاً سالم به دست مشتری برسد. استفاده از ماشین آلات و وسایل حمل و نقل پیشرفته سبب شده است تا صادرات این محصول به راحتی شکل گرفته و تجارت کنندگان بتوانند با اطمینان کامل خرید و فروش خود را انجام دهند.

چنان جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد صادرات عسل ایرانی به خارج از مرزها را دارند باید این نکته را در نظر بگیرید که شناسایی بازار هدف مهم ترین اصل در تجارت خارجی است و در صورتی که به درستی انجام گردد با نتایج مثبت فراوانی همراه خواهد بود.

عسل شفاف صادارتی ایرانی

عسل شفاف صادارتی ایرانی

روند تولید عسل خالص در ایران

تولید عسل در هر منطقه از ایران روش منحصر به فردی دارد و زنبوردارانی که در مناطق مختلف مشغول فعالیت هستند بهترین روش را برای تولید عسل انتخاب می کنند تا بتوانند با کیفیت ترین عسل شفاف صادارتی ایرانی را تولید کنند.

مراحلی که برای تولید عسل در کشور ایران طی می شود عبارتند از:

  • انتخاب بهترین مکان: انتخاب مکان بکر و غنی که خاک پرباری داشته باشد مهمترین بخش تولید عسل است و باعث می شود بتوانید مرغوب ترین عسل را تولید کنید. همیشه مناطق بکر یا کوهستانی و همچنین مناطق گرمسیر در ایران بهترین مکان ها برای برداشت عسل به شمار می آیند زیرا گیاهانی که در این مناطق می رویند حداکثر بازدهی و تاثیر دهی را برای فرد مصرف کننده به ارمغان می آورند.
  • تهیه مکان مناسب برای نگهداری زنبور: کندوهای زنبور عسل در ابعاد مختلف و کیفیت های گوناگون موجود هستند که برای تولید یک عسل مرغوب بایستی بهترین مکان را برای زندگی فعالیت زنبورها آماده نمود.
  • انتخاب زنبور با نژاد عالی: تهیه زنبور با نژاد برتر سبب می شود عسل بیشتر با کیفیت بالاتر داشته باشید و مرغوب ترین عسل را برای صادر کردن به کشورهای خارجی تولید نمایید.
  • جمع آوری استاندارد عسل: عملیات جمع آوری شهد و برداشت عسل بایستی با نهایت دقت انجام شود تا صدمه ای به موم وارد نگردد و حالت فیزیکی و استایل اولیه عسل حفظ شود.
  • بسته بندی مطمئن: قرار دادن عسل در بسته بندی های مطمئن که دارای ظاهر زیبایی باشند نیز تشکیل دهنده آخرین مرحله از مراحل تولید عسل است.

کشدار بودن عسل صادراتی

کشدار بودن عسل صادراتی

مناطق بکر برای تولید عسل ایرانی

همانطور که گفته شد زمین های بکر که دارای گیاهان وحشی هستند طبیعتی خارق العاده را شامل می شوند که ایده آل ترین شرایط را برای برداشت عسل به وجود آورده است. عسل شفاف صادارتی ایرانی از چنین مناطقی تولید می شود و با نشستن زنبورها بر روی گل ها و گیاهان طبیعی و خود رو به دست می آید.

مناطق جنوبی کشور ایران و همچنین سواحل دریایی مازندران یا کوهستان های غرب کشور و همچنین مناطق خوش آب و هوا در استان فارس از جمله مکان هایی هستند که پرورش زنبور عسل در این مناطق انجام می شود و بهترین و مرغوب ترین نوع عسل برداشت می گردد.

گیاهان دارویی که در استان مازندران می رویند برای تولید عسل های درمانی مناسب هستند و محصولاتی که از این نواحی به دست می آیند به شدت مورد توجه خریداران خارجی قرار گرفته اند.

عسل هایی با طعم های خاص و عطر بی نظیر که در استان های کوهستانی مانند چهارمحال و بختیاری تولید می شوند برای صرف صبحانه یا میان وعده گزینه مناسبی محسوب می شوند و فروش آنها در بازارهای جهانی به شدت زیاد است.

عسل طبیعی کوهستان های ایران

عسل طبیعی کوهستان های ایران

قیمت عسل شفاف صادارتی ایرانی

قیمت عسل شفاف صادارتی ایرانی بر اساس عوامل متعدد و فاکتورهای گوناگون معین می شود که از آن جمله می توان به میزان رعایت استاندارد در روند تولید محصول اشاره کرد. محصولاتی که برای صادرات انتخاب می شوند بایستی با دقت فراوان و در نظر گرفتن قوانین متعدد تولید شوند.

زنبورداران ایرانی نیز به این موضوع واقف هستند و دقیقاً می دانند که رعایت اصول برداشت عسل می تواند در کیفیت آن نقش موثری داشته باشد و قیمت عسل را افزایش دهد. فصل برداشت یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت عسل است و معمولاً عسل هایی که در فصل بهار برداشت می شوند نسبت به دیگر عسل ها قیمت بیشتری دارند.

علت بالاتر بودن قیمت عسل بهاره بالاتر بودن خواص مفید این محصول و همچنین میزان خلوص آن است. در حال حاضر بهترین عسل های تولید شده توسط زنبورداران ایرانی در حدود ۳۰۰ هزار تومان معین می شود که بسته به کیفیت عسل افزایش پیدا می کند.

چنانچه نیاز به دریافت قیمت های جدید دارید و قصد دارید برنامه ریزی های مالی خود را قبل از انجام خرید صورت بدهید می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید و با کارشناسان فروش صحبت کنید.

همچنین کارشناسان با تجربه و حرفه ای ما می توانند اطلاعات لازم در مورد هر نوع عسل را در اختیار شما قرار دهند و در مورد ساختار و کیفیت آنها و همچنین منطقه برداشت شان اطلاعات مفیدی ارائه دهند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *