مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مناسب ترین قیمت عسل صادراتی ایرانی چقدر است؟

آنچه در این مقاله می خوانید ...

چرا عسل ایرانی مرغوب و ارزان است؟آیا عسل ایرانی پاسخگوی نیاز بازار جهانی است؟در بازار امروز قیمت عسل صادراتی ایرانی چقدر است
قیمت عسل صادراتی ایرانی چقدر است

قیمت عسل صادراتی ایرانی چقدر است؟ عسل های مختلف که در ایران تولید می شوند با توجه به مبنایی که دارند قیمت های متفاوتی را شامل خواهند شد. هر کدام از این عسل ها در مناطق مختلفی از کشور ایران تولید می شوند و از آنجا که تولید عسل در مناطق صعب العبور که دارای آب و هوای متعادلی نیستند دشواری زیادی به همراه دارد قیمت عسل تولید شده نیز بالاتر خواهد بود.

در میان عسل های موجود در بازار یافتن عسل مرغوب با پایین ترین قیمت امکان پذیر است اما برای اینکه بتوانید به این هدف دست پیدا کنید لازم است جستجوی دقیقی در میان تولید کنندگان و فروشندگان انجام دهید و محصول مورد نیاز خود را از میان فروشندگان معتبر تهیه کنید.

عسل های طبیعی که بدون مواد افزودنی تولید می شوند قیمت بالاتری نسبت به عسل های نامعتبر و غیر اصل دارند ولی کیفیتی که از عسل های طبیعی دریافت می شود تا چندین برابر بیشتر از محصولات بی کیفیت است.

قیمتی که برای هر کیلو عسل در نظر گرفته می شود با توجه به فاکتورهای گوناگون انجام می شود که از آنجا می توان به وجود رقابت در بازار اشاره کرد. صادرکنندگان محصول عسل ایرانی با حضور در بازار پرفروش جهانی توانسته اند جایگاه مناسبی برای این محصول در نظر بگیرند و از طریق گسترش صادرات سودآوری قابل ملاحظه برای کشور داشته باشد.

تعیین دقیق قیمت عسل با توجه به وجود نوسانات مختلف بازار و همچنین تغییرات به وجود آمده در قیمت خدمات حمل و نقل و تامین لوازم بسته بندی و همچنین هزینه های مربوط به تولید عسل سبب شده است برای این محصول قیمت ثابتی وجود نداشته باشد. برای اینکه بتوانید از قیمت های جدید و به روز شده محصول عسل ایرانی آگاهی پیدا کنید تا آخر این مطلب با ما باشید.

قیمت عسل صادراتی ایرانی چقدر است

قیمت عسل صادراتی ایرانی چقدر است

چرا عسل ایرانی مرغوب و ارزان است؟

تجارت کنندگان عسل معمولاً یک موضوع اساسی و اولیه را در ذهن خود می پرورانند و به آن فکر می کنند و آن هم این سوال است: قیمت عسل صادراتی ایرانی چقدر است؟ این افراد در صورتی که بتوانند پاسخی قطعی و قابل اطمینان برای این سوال پیدا کنند تجارت پرسودی را تجربه خواهند کرد.

اما افرادی که تجربه کافی در زمینه صادرات عسل ندارند ممکن است محصولی را انتخاب کنند که نه تنها کیفیت مناسبی ندارد بلکه با قیمت های بالا و غیر واقعی عرضه می شود. عسل های تولید شده توسط پرورش دهندگان زنبور در ایران با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می شوند. علت ارزان بودن و مرغوب بودن عسل ایرانی به یکی از دلایل زیر برمی گردد:

  • فراوانی گیاه: فراوان بودن انواع گیاهانی که با استفاده از آنها می توان عسل مرغوب تهیه کرد سبب شده است عسل های ایرانی قیمت منصفانه ای داشته باشند و امکان خرید آنها برای افراد مختلف فراهم گردد.
  • غنی بودن زمین: خاک ایران سرشار از انواع مواد مدنی و مفید است که شرایط مساعدی را برای رویش گیاهان درمانی و مغذی فراهم نموده است که این شرایط برای تولید عسل بسیار ضروری هستند.
  • اقلیم مناسب: اقلیم کشور ایران بسیار متنوع و بی عیب و نقص است و به همین دلیل مشکل خاصی از بابت رویش گیاهان مختلف که در سایر نقاط جهان کمیاب هستند وجود ندارد.
  • مهارت زنبوردار: زنبورداران ایرانی طی سال ها تجربه ای که به دست آورده اند موفق به تولید انواع عسل مرغوب شده اند که در بازارهای جهانی به عنوان با کیفیت ترین عسل ها شناخته می شوند.
  • ترکیب روش های سنتی و صنعتی: امروز روش های مختلف سنتی و صنعتی جدید شده اند و از طریق ترکیب این روش ها نتایج خارق العاده ای برای تولید عسل های با کیفیت به وجود آمده است.
  • افزایش میزان تقاضا: از آنجا که کیفیت عسل ایرانی بسیار زیاد است میزان متقاضیان این محصول در داخل یا خارج از کشور نیز به همان نسبت بالا رفته است و به همین دلیل این محصول با قیمت های پایین تر نیز عرضه می شود.

بهترین و ارزان ترین عسل ایرانی

بهترین و ارزان ترین عسل ایرانی

آیا عسل ایرانی پاسخگوی نیاز بازار جهانی است؟

سالانه زنبورداران زیادی برای تولید عسل ایرانی اقدام می کنند و از آنجا که این کشور وسیع اقلیم و جغرافیای متنوعی دارد انواع گیاهان دارویی و مغذی در آن رشد می کنند. شکوفه های گیاهان و همچنین گل های دارویی که در این کشور پرورانده می شوند منابع اصلی تولید عسل محسوب شده و به همین دلیل است که کشور ایران پتانسیل بالایی برای تولید عسل به مقدار انبوه دارد.

قیمت عسل صادراتی ایرانی چقدر است؟ یکی از مهمترین عوامل ایجاد انگیزه برای زنبورداران قیمت عسل است. از آنجا که عسل ایرانی کیفیت زیادی دارد در بازارهای جهانی با قیمت خوبی به فروش می رسد و تجارت کنندگان می توانند از این طریق انگیزه لازم را برای ادامه فعالیت های خود به دست بیاورند.

بستر گیاهی مناسب در ایران نخستین علت برای تولید عسل به میزان زیاد است و نکته قابل توجه این است که این بستر گیاهی در قسمت های مختلف متنوع است و به عبارت دیگر می توان گفت ایران یک کشور چهار فصل است که تولید عسل تازه در تمام ایام سال در این کشور میسر می باشد.

بنابراین این کشور با توجه به منابعی که دارد می تواند به راحتی پاسخگوی نیاز بازار بین المللی برای تامین عسل مورد نیاز باشد.

تولید عسل بصورت طبیعی

تولید عسل بصورت طبیعی

در بازار امروز قیمت عسل صادراتی ایرانی چقدر است

قیمت عسل های ایرانی که برای صادرات به کشورهای دیگر فرستاده می شوند تحت تاثیر میزان عرضه و تقاضا و همچنین رقابت موجود در بازارهای بین المللی و از همه مهم تر کیفیت عسل قرار می گیرند. چنانچه با این سوال مواجه هستید که قیمت عسل صادراتی ایرانی چقدر است؟ بهتر است تحقیقات لازم در رابطه با کیفیت عسل را انجام دهید تا به پاسخ مناسب دست پیدا کنید.

ظاهر انواع عسل ها تقریباً شبیه یکدیگر است اما کیفیت هر یک از آنها تا حد زیادی با یکدیگر تفاوت دارند. عسل های آب شکری و نامرغوب که توسط فروشندگان نامعتبر ارائه می شود معمولا قیمت پایینی دارند و ارزش خرید نخواهند داشت و با خرید آنها نه تنها به سلامت دست پیدا می کنید بلکه ممکن است مشکلات متعددی را برای بدن خود به وجود بیاورید.

وضعیت بازار جهانی و میزان عرضه و تقاضا نیز تاثیر مستقیم بر بهای تمام شده عسل دارد اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که عسل های ایرانی همیشه مشتری خود را در بازارهای بین المللی دارند و افراد تجارت کننده می توانند با خیال راحت این محصول را خریداری کنند و برای صادرات آماده شوند.

در حال حاضر بهترین عسل ایرانی از قیمت ۳۰۰ هزار تومان ارزش گذاری می شود و این قیمت با توجه به کیفیت عسل افزایش پیدا می کند. شما عزیزان می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما قیمت های جدید را دریافت کنید و راهنماهای لازم را به دست بیاورید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *