مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چگونگی صادرات عسل درمانی و مقوی به اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید ...

قوانین مربوط به صادرات عسلاشتباهات رایج در صادرات عسل درمانی و مقوی به اروپاقیمت بهترین عسل ایرانی
صادرات عسل درمانی و مقوی به اروپا

صادرات عسل درمانی و مقوی به اروپا نیازمند انجام برنامه ریزی های دقیق و به دست آوردن شناخت عمقی از بازار هدف است. مصرف کنندگان اروپایی ترجیح می دهند عسل های ایرانی را خرید کنند زیرا این عسل ها دارای مواد معدنی و ویتامین های کمیابی هستند که از دل طبیعت ایران به دست آمده اند.

تمایل مصرف کنندگان اروپایی برای خرید عسل ایرانی به حدی زیاد شده است که این محصول به عنوان یکی از اصلی ترین منابع تامین عسل در بازارهای خارجی به شمار می آید. محصولات سالم و ارگانیک که از کشور ایران به بازارهای جهانی صادر می شوند فرصت های مهم تجاری را برای صادرکنندگان عسل فراهم نموده اند و این افراد می توانند با اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات خود برای خریداران صحبت کنند.

هر کدام از کشورهای خارجی با توجه به شرایطی که دارند نیاز به دریافت محصولات متناسب داشته و تنها صادرکنندگانی که بتوانند سلایق مختلف را با ارائه محصولات متنوع پاسخ دهند قادر خواهند بود در بازارهای جهانی و رقابت های سنگین پیروز شوند.

عسل هایی که دارای درصد خلوص بیشتری هستند می توانند به میزان بیشتری برای درمان بیماری های مختلف تاثیرگذار باشند و به همین دلیل است که افراد زیادی عسل های ایرانی را برای استفاده درمانی انتخاب می کنند.

تجارت عسل در بازارهای جهانی یک روند سودزا و کم ریسک است که از طریق آن می توان فرصت های شغلی فراوانی را به وجود آورد و بیشترین سود را به دست آورد. اما در این مسیر بایستی از قوانین و مقررات موجود آگاهی داشته باشید تا بتوانید این عملیات را به نحو احسنت انجام دهید و در مسیر صادرات عسل ایرانی به کشورهای خارجی موفق عمل کنید.

صادرات عسل درمانی و مقوی به اروپا

صادرات عسل درمانی و مقوی به اروپا

قوانین مربوط به صادرات عسل

روند صادرات عسل درمانی و مقوی به اروپا بایستی تابع قوانین و مقرراتی باشد که توسط مراجع مربوطه وضع شده اند و افراد تجارت کننده با در نظر گرفتن این قوانین می توانند به فعالیت های مجاز خود در زمینه صادرات عسل به کشورهای مختلف ادامه دهند.

برخی از رایج ترین قوانین مربوط به انجام صادرات عسل به کشورهای دیگر عبارتند از:

تطابق با استانداردهای بین المللی:

  • ارائه اطلاعات کامل: قرار دادن اطلاعات کامل عسل بر روی بسته بندی باعث می شود مشتری بتواند به راحتی از نوع و میزان کیفیت عسل آگاهی پیدا کند.
  • انجام آزمایش های لازم: آزمایش هایی که بر روی محصول انجام می شود تا میزان ترکیبات موجود در آن را مشخص کنند نشان دهنده وجود نظم و دقت در انجام نظارت بر محصولات صادراتی بوده و بایستی به طور کامل انجام گردند.
  • مقررات گمرک: آشنایی با مقررات مربوط به گمرک سبب می شود بتوانید مدارک لازم را به طور کامل آماده کنید و برای ترخیص کالا و ارسال عسل به خارج از کشور با مشکل خاصی مواجه نشوید.
  • پرداخت مالیات: قوانین مربوط به پرداخت مالیات بایستی در هنگام انجام صادرات عسل لحاظ گردد ولحاظ گردد و در نظر گرفتن این قوانین از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در صورتی که به طور کامل اجرا نگردند روند صادرات عسل با مشکل مواجه خواهد شد.
  • بیمه نامه: دریافت بیمه نامه و و ضمانتنامه های مخصوص نقل و انتقال بار به کشورهای خارجی سبب می شود محصول با اطمینان بیشتری به مقصد برسد و احتمال آسیب دیدن آن به حداقل ممکن کاهش پیدا کند. وجود این بیمه نامه سبب می شود خریدار بتواند محصول را بدون داشتن عیب و نقص تحویل بگیرد و در صورت بروز مشکل طرف قرارداد بیمه ضررهای احتمالی را متحمل خواهد شد.

انواع عسل درمانی ایرانی

انواع عسل درمانی ایرانی

اشتباهات رایج در صادرات عسل درمانی و مقوی به اروپا

مصرف کنندگان عسل در کشورهای اروپایی تمایل دارند این محصول را از منابعی دریافت کنند که اطمینان لازم را به آنها دارند. فروشندگانی که محصولات طبیعی را ر معرض فروش قرار می دهند شانس بیشتری برای برقراری ارتباط طولانی مدت با خریداران وفادار خواهند داشت.

صادرات عسل درمانی و مقوی به اروپا پروسه پر وسعتی شده است که بر اساس استانداردها انجام می گردد و افراد صادر کننده تمام الزامات قانونی را در نظر می گیرند تا بتوانند محصول خود را در بازارهای بین المللی عرضه کنند. اما یکی از اشتباهاتی که این تجارت کنندگان رتکب می شوند عدم لحاظ کردن یک یا تعدادی از بندهای این قوانین است که ممکن است در آینده نه چندان دور برای آنها مشکلاتی را به وجود بیاورد.

اشتباه دوم عدم دریافت اطلاعات لازم از بازار روز است. چنانچه نتوانید تحقیق درستی در رابطه با بازار هدف داشته باشید قطعاً به نتایج مطلوبی دست پیدا نخواهید کرد و باید بدانید تجارت کنندگان موفق همیشه قبل از انجام خرید و فروش نسبت به جمع آوری اطلاعات صحیح در رابطه با مشتریان اقدام می کنند.

اشتباه سوم نیز استفاده از یک بسته بندی ضعیف و نازیبا برای محصول است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در جذب یا راندن مشتری داشته باشد و در نگاه اول او را منصرف یا جذب کند.

پخت کیک عسلی مغذی و مقوی

پخت کیک عسلی مغذی و مقوی

قیمت بهترین عسل ایرانی

مشخص کردن بهترین عسل در ایران با در نظر گرفتن فاکتورهای گوناگون انجام می شود به عنوان مثال عسل هایی که از ترکیب چندین گیاه و خوراندن شهد شکوفه آنها به زنبورها تولید می شوند قیمت بالاتری دارند زیرا زحمت بیشتری برای تولید آنها کشیده شده است.

اما عسل های ساده که از طریق گیاهان پرورشی تولید می شوند معمولاً قیمت کمتری خواهند داشت و سرعت تولید آنها نیز بالاتر است و فرد زنبوردار تحمل سختی زیادی نمی شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت که مهمترین عامل در تعیین قیمت بهترین عسل ایرانی کیفیت عسل است.

در حال حاضر قیمت عسل در ایران از ۳۰۰ هزار تومان شروع می شود و با توجه به کیفیت قابل افزایش خواهد بود. چنانچه تمایل دارید از قیمت های جدید و به روز شده با خبر شوید می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید. همچنین از این طریق برقراری ارتباط با کارشناسان حرفه ای ما نیز میسر می گردد و راهنمایی های لازم برای خریداران ارائه خواهد شد.

مشتریان عزیز می ‌توانند تمام سوالات خود را در رابطه با نوع عسل و ترکیبات موجود در آن و همچنین نحوه صادرات عسل درمانی و مقوی به اروپا مطرح نموده و پاسخ‌ های دقیق و جامع دریافت کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *