مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فوت و فن صادرات عسل ایرانی مغذی به اروپا

آنچه در این مقاله می خوانید ...

این نکات را در صادرات عسل ایرانی مغذی به اروپا رعایت کنیدمعایب عدم ریسک پذیری در تجارت عسلقیمت عسل مغذی در ایران
صادرات عسل ایرانی مغذی به اروپا

صادرات عسل ایرانی مغذی به اروپا عملیات موفقیت آمیز در سال های اخیر به شمار آمده و کیفیت عسل ایرانی این موفقیت را تضمین نموده است. مواد مغذی و خواص بی نظیر موجود در این عسل باعث شده است پتانسیل های شگفت انگیزی برای جذب بازار هدف در کشورهای اروپایی به وجود بیاید.

افرادی که به تازگی وارد عرصه صادرات عسل ایرانی به بازارهای جهانی شده اند بایستی تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا بتوانند از تمام قوانین و چالش های پیش رو آگاهی پیدا کنند و با تمام قدرت عملیات صادرات عسل و انجام تجارت پرسود را آغاز نمایند.

قوانینی که برای تجارت های خارجی در نظر گرفته شده اند تا حدی سختگیرانه هستند و به همین دلیل است که کالاهایی که برای بازارهای جهانی ارسال می شوند بایستی از حداکثر کیفیت برخوردار بوده و روند استانداردی را برای تولید طی کرده باشند.

انواع عسل های ایرانی از طریق منابع گیاهی مختلفی به وجود می آیند و هر کدام از آنها خواص مخصوص به خود را دارند و به همین دلیل است که قیمت های متفاوتی را نیز شامل می شوند. یک تاجر را با تجربه تمام این موارد را در نظر می گیرد و با توجه به نیاز بازار هدف نسبت به تامین کالا اقدام می کند.

خرید وسیع عسل از زنبورداران اصلی و معتبر سبب می شود بتوانید با کیفیت ترین محصولات را به بازارهای جهانی وارد کنید و نگرانی از بابت انجام آزمایش های گوناگون کیفی بر روی آنها نداشته باشید. عسل های معتبر و با کیفیت از تمام این آزمایش ها سربلند بیرون آمده و پیش نیازهای لازم برای ورود به بازارهای بین المللی را دارند.

یکی از مهم ترین فوت و فن های تجارت عسل این است که بسته بندی های محکم و جذابی را برای آنها تهیه کنید تا توجه خریداران را جلب نمایند و بدین ترتیب در قفسه های فروشگاه خودنمایی کنند. بازاریابی دیجیتال نیز از جمله نکات مهم در زمینه فروش عسل ایرانی در بازارهای جهانی به شمار آمده و امروزه سایت های قدرتمند برای رسیدن به این هدف ارائه شده اند.

صادرات عسل ایرانی مغذی به اروپا

صادرات عسل ایرانی مغذی به اروپا

این نکات را در صادرات عسل ایرانی مغذی به اروپا رعایت کنید

صادرات عسل ایرانی مغذی به اروپا با انجام خرید و فروش عسل در داخل کشور تفاوت هایی دارد و افرادی که به عنوان تاجر در زمینه صادرات عسل فعالیت می کنند بایستی نکاتی که در ادامه گفته می شود را بدانند تا بتوانند تجارت موفق تری را در پیش بگیرند و از سود قابل توجهی برخوردار گردند:

  • بررسی نیاز مصرف کنندگان: نیاز خریداران در بازارهای بین المللی باعث می شود بتوانید محصول مناسب برای صادرات را انتخاب نموده و مناسب ترین عسل را برای ارائه خریداری کنید.
  • تحلیل نقاط و قوت و ضعف رقبا: تحلیل بازار هدف و همچنین فعالیت های رقبا و دریافتن نقاط قوت یا ضعف آنها می تواند اثر مستقیم بر انجام صادرات بدون نقص داشته باشد.
  • رعایت الزامات بهداشتی: قطعاً رعایت بهداشت یکی از پر اولویت ترین مراحل صادرات عسل به کشورهای غیر ایرانی است که توسط مراجع مربوطه دائماً بررسی می گردد.
  • دریافت مجوز: افرادی که به دنبال صادرات عسل ایرانی به بازارهای جهانی هستند نیاز به دریافت مجوزهای مربوطه دارند که ممکن است با اقدامات حقوقی همراه باشد و برای اینکه بتوانید از جزئیات آن باخبر شوید بایستی با افراد با تجربه مشورت کنید.
  • آزمایش های کنترل خلوص: امروزه آزمایش های متعددی برای تعیین درصد خلوص عسل انجام می شود که با استفاده از آنها می توانید کیفیت سنجی دقیق را برای محصول ارائه شده داشته باشید و بر همین اساس قیمت های متفاوتی را برای محصولات در نظر بگیرید.
  • ارائه تنوع: فروشندگانی که تنوع لازم را در محصولات خود داشته باشند می توانند در بازارهای جهانی موفق تر عمل کنند و نیاز مشتریان را برآورده سازند. تکمیل کالا با استفاده از خرید عسل های مختلف مانند عسل زعفرانی یا عسل گل محمدی و همچنین عسل های ساده یا عسل آویشن سبب می شود مشتریان بتوانند از میان گزینه های موجود یک یا چندین انتخاب را انجام دهند و بدین ترتیب فرد فروشنده افزایش فروش را تجربه خواهد کرد.

تولید عسل به روش نوینتولید عسل به روش نوین

معایب عدم ریسک پذیری در تجارت عسل

یکی از مهمترین عوامل کلیدی که برای دستیابی به موفقیت در صادرات عسل ایرانی مغذی به اروپا موثر است ریسک پذیری می باشد. فردی که ریسک پذیر است در واقع می تواند برای قدم گذاشتن در معاملات گسترده و عمده آمادگی لازم را پیدا کند.

برقراری تعاملات بزرگ و طولانی مدت با مشتریان خارجی باعث می شود بتوانید در عرصه تجارت رشد کنید و انتقال صادرات عسل را در سطح گسترده انجام دهید. تغییرات اقلیمی و همچنین بالا و پایین رفتن قیمت ها یا تغییرات به وجود آمده در نرخ ارز نباید سبب شود که فرد تاجر مایوس شده و از قدم گذاشتن در معاملات گسترده واهمه داشته باشد.

از جمله معایب عدم داشتن خصلت ریسک پذیری این است که نمی توانید در میان رقبا به رقابت بپردازید و معمولا افرادی که روحیه ریسک پذیر ندارند به سرعت از این رده خارج می شوند. تامین کالا در مدل های متنوع و جلب رضایت مشتریان از این طریق تنها از طریق داشتن روحیه ریسک پذیری موثر است و در صورتی که به موضوع فروش نرفتن اجناس بیندیشید ممکن است نتوانید مایحتاج مورد نیاز مشتریان خود را تامین کنید.

عدم داشتن ریسک پذیری باعث می شود در فعالیت های تجاری خود محدود شوید و تنها به تامین کالا برای بازه کوچکی از خریداران بپردازید که این موضوع قطعاً باعث بافت فعالیت شما و در نتیجه کاهش سود به دست آمده خواهد شد.

تولید عسل با موم

تولید عسل با موم

قیمت عسل مغذی در ایران

برای اینکه بتوانیم به جدیدترین قیمت صادرات عسل ایرانی مغذی به اروپا دست پیدا کنیم در ابتدا لازم است عوامل معین کننده این قیمت را بشناسیم تا از طریق دریافت این اطلاعات عملیات تجارت خود را با دقت بیشتر و نتیجه بهتر انجام دهیم.

نوع عسل و ترکیبات موجود در آن اولین عامل مشخص کننده بهای این محصول است. معمولا قیمت عسل های چند گیاه نسبت به عسل های معمولی متفاوت است و بستگی به نوع گیاهان استفاده شده برای تولید عسل و همچنین تعداد دفعات جابجا کردن صندوق های کندو دارد.

عسل های زعفرانی نیز به عنوان مرغوب ترین عسل های ایرانی شمرده می شوند و نسبتاً قیمت بالایی دارند. میزان خلوص عسل نیز از جمله موارد کلیدی در تعیین قیمت این محصول است که از طریق انجام آزمایشات مختلف سنجیده می شود.

در حال حاضر بهترین عسل ایرانی از ۳۰۰ هزار تومان به بالا قیمت گذاری می شود که این بالا رفتن قیمت بر اساس کیفیت عسل انجام پذیر است. شما عزیزان می توانید از طریق مراجعه به سایت تماس با کارشناسان ما از راهنماهای فوق العاده آنها برخوردار شوید و قیمت های به روز شده را به دست بیاورید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *