مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عسل کنار طبیعی ضد میکروب + ارائه قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

چرا طب سنتی عسل را توصیه می کند؟عسل کنار؛ غنی از آنتی اکسیداندرمان بیماری های میکروبی با عسلقیمت اصلی عسل کنار طبیعی ضد میکروب
عسل کنار طبیعی ضد میکروب

عسل کنار طبیعی ضد میکروب دارای مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان است و به همین دلیل به عنوان یکی از طبیعی ترین داروهای ضد میکروب شناخته می شود. این ماده پر ارزش با دارا بودن ساختار به خصوص خود می تواند نقش موثر و پرقدرتی در از بین بردن انواع میکروب ها داشته باشند.

از آنجا که خداوند متعال دوای هر بیماری را در طبیعت قرار داده است می توان گفت عسل کنار یکی از مجهزترین داروخانه های طبیعی شناخته شده به شمار می رود. این محصول بسیار مورد توجه طب سنتی قرار دارد و میزان تاثیر آن بر روی بدن به حدی است که از این ماده به عنوان یک آنتی بیوتیک قوی نیز یاد می شود. افراد زیادی متابولیسم بهتر با مصرف عسل را تجربه کرده اند و از این ویژگی به عنوان یکی از خواص مهم عسل نام می برند.

خواص عسل بر روی دستگاه گوارش نیز تاثیر زیادی دارند و از عسل کنار طبیعی ضد میکروب به عنوان  ضد عفونی کننده معده بهره گیری می شود و بدین ترتیب پاکسازی معده و روده از طریق مصرف آن انجام می گردد.

در بسیاری از موارد افراد با مصرف مداوم عسل از مراجعه به پزشک و بیمارستان بی نیاز شده اند و شاهد ایجاد تغییرات محسوس در فرایند عملکرد دستگاه گوارش خود بوده اند. ما در این مطلب اطلاعات ارزنده ای را در رابطه با این محصول پر ارزش در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید تصمیم گیری بهتری در هنگام خرید داشته باشید.

عسل کنار طبیعی ضد میکروب

عسل کنار طبیعی ضد میکروب

چرا طب سنتی عسل را توصیه می کند؟

عسل کنار طبیعی ضد میکروب همانطور که گفته شد پایه ثابت داروهای گیاهی محسوب شده و پزشکان طب سنتی بر مصرف این ماده مغذی تاکید فراوان داشته اند. از جمله ویژگی های این خوراکی خوشمزه و مقوی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سلامت پروستات: کسانی که دچار مشکلات متعدد در ناحیه پروستات هستند می توانند از طریق مصرف عسل به صورت روزانه و طبق دستور پزشک سنتی مشکل خود را رفع نموده و نیاز به انجام اعمال جراحی نداشته باشند. البته توصیه مصرف این ماده را بایستی از پزشکان تایید شده سنتی دریافت نمایند.
  • دشمن افسردگی: عسل بهترین گزینه برای رفع افسردگی یا کاهش آن محسوب می شود و باعث می گردد عملکرد غدد مربوطه تا حد زیادی بهبود پیدا کند. بنابراین شما می توانید برای درمان بیماری افسردگی خود روی عسل کنار طبیعی ضد میکروب حساب کنید.
  • تاثیرگذاری بهتر داروهای گیاهی: اگر دقت کرده باشید داروهای گیاهی که توسط طبیبان سنتی آماده می گردند با مقداری عسل مخلوط شده اند. علت انجام این عمل افزایش تاثیرپذیری بدن نسبت به ماده گیاهی از طریق مصرف عسل است. در واقع عسل نقش کاتالیزور را ایفا می کند و می تواند تاثیر دارو را در بدن با نفوذ بیشتری محقق سازد.
  • کاهش طول دوره درمان: افرادی که برای درمان بیماری خود از عسل استفاده می کنند بسیار سریعتر از افرادی که از داروهای شیمیایی استفاده می کنند شفا یافته و از به وجود آمدن عوارض بعد از مصرف داروهای شیمیایی در امان هستند.

عسل ضد میکروب طلایی

عسل ضد میکروب طلایی

عسل کنار؛ غنی از آنتی اکسیدان

عسل کنار طبیعی ضد میکروب از طریق فرایندهایی تولید می شود که توسط زنبور عسل انجام شده اند و نتیجه بهره برداری از شهد گیاهان غنی می باشد. بخش زیادی از این عسل ها را آنتی اکسیدان های قوی تشکیل داده اند که مبارزه اصلی با سرطان را بر عهده دارند.

همانطور که می دانید زندگی امروزی و مدرن با مصرف مواد غذایی صنعتی همراه شده است که احتمال افزایش سرطان را به شدت بالا برده اند. همه روزه مواد غذایی که وارد بدن ما می شوند ممکن است شامل مقادیر زیادی از محرک های سلول های سرطانی باشند که در صورت داشتن سابقه ژنتیکی می توانند این بیماری را در بدن ایجاد کنند.

بنابراین مصرف مواد دارای آنتی اکسیدان طبیعی مانند عسل کنار طبیعی ضد میکروب یک نیاز اساسی محسوب شده و لازم است در سبد غذایی هر خانواده ای وجود داشته باشد. مصرف آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در عسل به مراتب مزیت های بیشتری از خوردن آنتی اکسیدان های شیمیایی و قرص های دارای آنتی اکسیدان دارد زیرا این ترکیبات شیمیایی و صنعتی به خودی خود می توانند پیامدها و مضرات دیگری داشته باشند.

بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت برای انجام یک پیشگیری مناسب از بروز بیماری سرطان بهتر است محصولات طبیعی دارای آنتی اکسیدان مانند عسل را مصرف کنید تا علاوه بر محافظت بدن در مقابل بیماری به تقویت آن نیز کمک کنید.

موم عسل ضد ویروس

موم عسل ضد ویروس

درمان بیماری های میکروبی با عسل

عسل کنار طبیعی ضد میکروب می تواند برای درمان انواع بیماری هایی که بر اثر فعالیت میکروب های مختلف تولید شده اند کمک بزرگی محسوب شود. بیماری هایی مانند عفونت های پوستی با استفاده از عسل کاهش یافته یا به طور کامل برطرف می شوند زیرا عسل با نفوذ به قسمت های مختلف بدن و مبارزه با این میکروب ها می تواند نسبت به پاکسازی آنها تاثیرگذار باشد.

عفونت های موجود در دستگاه تنفسی و میکروب های موجود در ریه یا راه های تنفسی نیز با استفاده از عسل قابل رفع هستند و در صورتی که زود تشخیص داده شوند به راحتی درمان خواهند شد. اسهال های میکروبی که بر اثر وجود میکروب های سرسخت در قسمت انتهایی روده به وجود می آیند توسط اسید معده از بین نمی روند و تجربه ثابت کرده است که مصرف عسل کنار طبیعی ضد میکروب می تواند برای حذف این میکروب ها نتیجه بخش باشد.

عفونت ادراری نوعی بیماری رایج در میان افراد است که برای از بین بردن آن راهکارهای درمانی شیمیایی مختلفی پیشنهاد می شود. اما اگر به دنبال یک راه حل طبیعی با تاثیرگذاری حداکثر هستید مصرف عسل کنار را به شما پیشنهاد می دهیم. به طور کلی می توان گفت عسل کنار اکسیری شفابخش است که برای درمان انواع بیماری های میکروبی مفید واقع می شود.

عسل موم دار طبیعی

عسل موم دار طبیعی

قیمت اصلی عسل کنار طبیعی ضد میکروب

قیمت عسل کنار طبیعی ضد میکروب تفاوت چندانی با عسل های کنار درجه ۱ و مرغوب ندارد. در واقع قیمت عسل با توجه به کیفیت آن سنجیده می شود و هر چقدر عسل تولید شده دارای چگالی و کیفیت بالاتری باشد از بهای بیشتری برخوردار است.

در حال حاضر انواع عسل های کنار مرغوب و طبیعی در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان در بازار خرید و فروش می شوند که با توجه به کیفیت های مختلف ارزش گذاری شده اند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت و تماس با کارشناسان از جدیدترین قیمت ها نیز آگاه شوید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *