مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عسل کنار فاقد مواد نگهدارنده از زنبوردار

آنچه در این مقاله می خوانید ...

گرایش به محصولات طبیعیشرایط اقلیمی پرورش عسل کنار طبیعیمیزان پتاسیم در عسل کنارقیمت عسل کنار فاقد مواد نگهدارنده
عسل کنار فاقد مواد نگهدارنده

عسل کنار فاقد مواد نگهدارنده توسط زنبورداران معتبر که سابقه طولانی در زمینه تولید ارگانیک ترین عسل دارند تهیه می شود. این عسل بدون هیچگونه مواد نگهدارنده و شیمیایی تولید گشته طعم و عطر بی نظیری دارد. همانطور که می دانید امروزه عسل های نامرغوب که با استفاده از رنگ های شیمیایی و اسانس های سرطان زا تولید می شوند نه تنها سود رسانی برای بدن ندارند بلکه باعث به وجود آمدن بیماری های خطرناک از جمله دیابت یا بیماری های حساسیتی می شوند.

عسل های بی نام و نشان و بی کیفیت هیچگونه مواد طبیعی نداشته و تنها ظاهری شبیه به عسل دارند. بنابراین انجام بررسی لازم در هنگام خرید برای تهیه عسل کنار از زنبوردار به صورت مستقیم حائز اهمیت فراوانی است. امروزه فروشندگان معتبر که قصد جلب رضایت مشتریان خود را دارند این عسل ها را مستقیماً از زنبوردار دریافت می کنند و بدون اضافه کردن هیچگونه مواد نگهدارنده و اضافی آنها را در اختیار خریدار قرار می دهند.

عسل کنار فاقد مواد نگهدارنده بهترین گزینه برای چاشت و صبحانه کودکان میز محسوب می شود و از آنجا که به صورت کاملاً طبیعی تولید شده است به خوبی جذب بدن فرزندتان شده و در جهت افزایش قد و داشتن رشد طبیعی و سالم مثمر ثمر واقع خواهد شد. ما در این مطلب اطلاعاتی مفید درباره بهترین عسل های کنار در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر خرید خود را انجام دهید.

عسل کنار فاقد مواد نگهدارنده

عسل کنار فاقد مواد نگهدارنده

گرایش به محصولات طبیعی

عسل کنار فاقد مواد نگهدارنده معمولا توسط افرادی خریداری می شود که گرایش به مصرف محصولات ارگانیک دارند و اجازه ورود محصولات شیمیایی و غیرطبیعی را به سبد غذایی خانوار نمی دهند. این افراد سعی می کنند با برقراری ارتباط با فروشندگان اصلی و نمایندگان فروش که ارتباط مستقیم با زنبوردار دارند به محصول طبیعی دست پیدا کرده و علاوه بر اینکه کیفیت مطلوبی از عسل دریافت خواهند کرد قیمت اصلی آن را می پردازند.

خرید عسل به این شیوه موجب می شود از محصول دریافت شده بیشترین بازدهی را اخذ کنید و پولی را که پرداخت می کنید در جهت حفظ سلامت خود و خانواده تان مصرف کنید. طبیعت گرایی در تمام زمینه ها باعث حفظ سلامتی بدن شده و از آنجا که سیستم بدن انسان گرایش به محصولات ارگانیک دارد توصیه می شود همیشه از محصولات غذایی استفاده کنید که با روش های مصنوعی تولید نشده باشند.

عسل کنار فاقد مواد نگهدارنده یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن صبحانه ای مقوی و تغذیه ای سالم به شمار می رود و استفاده مداوم از آن می تواند از بروز بیماری های مختلف جلوگیری نماید. عسل های طبیعی در مدل های مختلف و خواص گوناگون تولید می شوند که هر کدام از آنها بسته به اینکه در چه منطقه ای به عمل آمده اند دارای قیمت و مشخصات مختلفی هستند.

عسل کنار دارای پتاسیم

عسل کنار دارای پتاسیم

شرایط اقلیمی پرورش عسل کنار طبیعی

عسل کنار فاقد مواد نگهدارنده در شرایط اقلیمی گوناگونی که در سرتاسر ایران موجود است تولید می شود که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. از جمله پرورشگاه های طبیعی مخصوص زنبور عسل که در آنها عسل ارگانیک تولید می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مناطق گرم و خشک: عسل هایی که در آب و هوای گرم و خشک تولید می شوند معمولا چگالی بیشتری داشته و محصول به دست آمده در این نواحی ممکن است غلظت بیشتری را به همراه داشته باشد. این عسل ها دارای رنگ تیره تری بوده و از آنجا که گیاهان موجود رطوبت زیادی ندارند عسل کنار به دست آمده از این مناطق کاملاً کش دار است.
  • جنگل: جنگل بهترین مکان برای تولید عسل های جنگلی پرخاصیت محسوب می شود و عسل به دست آمده از این مناطق خواص درمانی و تغذیه ای بسیاری دارد.
  • دشت های پرگل: فعالیت زنبورهای عسل در دشت های پر از گل منجر به تولید عسل معطر و خوشبویی می شود که در هنگام استفاده حس دلپذیری را به فرد منتقل نموده و این عسل از جمله پرفروش ترین محصولات عسل ارگانیک محسوب می شود.
  • منطقه های کوهستانی: عسل کنار فاقد مواد نگهدارنده که در مناطق کوهستانی تولید می شود خواص درمانی گسترده ای دارد و از این محصول برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. استفاده از این عسل در طب سنتی رواج بسیاری پیدا کرده است و روز به روز در حال گسترش است.

عسل کنار طبیعی و مفید

عسل کنار طبیعی و مفید

میزان پتاسیم در عسل کنار

عسل کنار فاقد مواد نگهدارنده به طور طبیعی دارای مقادیری پتاسیم است که بر اثر فعل و انفعالات زنبور عسل بر روی شهد گل ها ایجاد می گردد. ماده پتاسیم که به عنوان یکی از آن عناصر موجود در خاک شناخته می شود به راحتی در دسترس قرار نداشته و بهترین راه حل برای استفاده از این ماده مفید، مصرف عسل های طبیعی که برگرفته از شهد گل های پرورش یافته در این مناطق هستند محسوب می شود.

همانطور که می دانید ریشه گیاهان و گل ها با نفوذ در داخل خاک تمام مواد معدنی و ویتامین های مفید در دل زمین را به خود جذب نموده و از طریق آوندها به شهد خود منتقل می کنند. این روند باعث می شود زنبورهای عسل بتوانند به راحتی به مواد معدنی پر ارزش موجود در خاک دسترسی پیدا نموده و در نتیجه ما می توانیم از طریق مصرف عسل از تمام این عناصر بهره مند شویم.

میزان پتاسیم موجود در عسل بستگی منطقه تولید آن دارد. برخی از زمین ها مقدار بیشتری پتاسیم دارند و برخی دیگر با توجه به شرایط اقلیمی و استعداد خاک پتاسیم کمتری را به گیاهان می رسانند. عسل کنار نسبت به عسل های دیگر مقادیر بیشتری از پتاسیم دارد و به همین دلیل نقش فزاینده ای در سلامت قلب ایفا می کند. به طور معمول در هر یک کیلوگرم از این عسل حدود ۳۵۰ میلی گرم پتاسیم موجود است که بسته به نوع عسل تا حدی متغیر است.

عسل کنار برای قلب

عسل کنار برای قلب

قیمت عسل کنار فاقد مواد نگهدارنده

قیمت عسل کنار فاقد مواد نگهدارنده با توجه به مقدار مواد معدنی موجود در آن و همچنین غلظت یا کشدار بودن عسل متغیر است و بر اساس فاکتورهای گوناگون تعیین می شود. چنانچه قصد دارید این عسل را با قیمت واقعی خریداری کنید به نمایندگان فروش اصلی مراجعه کنید و از طریق مراجعه به سایت با تماس با کارشناسان قیمت های به روز و جدید را دریافت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *