مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عسل کنار با بوی طبیعی؛ رفع خستگی و انرژی تازه

آنچه در این مقاله می خوانید ...

رایحه عسل کنار اصل را اینگونه تشخیص دهیدعسل کنار محصول کدام شهر است؟چرا عسل کنار محدودیت مصرف ندارد؟قیمت جدید عسل کنار با بوی طبیعی
عسل کنار با بوی طبیعی

عسل کنار با بوی طبیعی یک ماده طبیعی و شناخته شده است که در سرتاسر زندگی با ما همراه بوده است و پدر و مادرها و اجداد ما نیز از آن استفاده کرده اند. این خوراکی محبوب و خوشمزه ضامن سلامتی هر انسانی بوده و در صورتی که در تمام طول عمر مصرف شود از بروز بیماری های مختلف مانند سرطان جلوگیری می نماید.

فرایند تولید و بهره برداری از عسل و مصرف آن توسط انسان فواید بسیاری به همراه دارد که موجب می شود چرخه طبیعت ادامه پیدا کرده و تعادل در زمین برقرار گردد. زنبورهای عسل با نشستن بر روی گل ها به عمل گرده افشانی کمک زیادی می کنند. این عملیات به ازدیاد گل ها و تولید بیشتر عسل کمک نموده و زندگی زنبورها نیز رونق و کیفیت بیشتری پیدا می کند.

مصرف عسل توسط انسان نیز باعث می شود سلامت عمومی جامعه تامین گشته و از بروز بسیاری از بیماری ها و مشکلات جسمی پیشگیری به عمل بیاید. ارزش این ماده طبیعی به قدری زیاد است که از آن به عنوان یک داروخانه کامل یاد می شود. بسیاری از افراد استفاده از عسل را در طول روز ضروری می دانند و مصرف آن را به خانواده خود و دیگران نیز توصیه می کنند.

ما در این مطلب درباره عطر مطبوع عسل های طبیعی کنار اطلاعاتی به شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید خرید خود را با اطمینان بیشتر نجام دهید و از عسل مرغوبی که خریداری کرده اید لذت ببرید.

 

عسل کنار با بوی طبیعیعسل کنار با بوی طبیعی

رایحه عسل کنار اصل را اینگونه تشخیص دهید

عسل کنار با بوی طبیعی دارای خصوصیات منحصر به فرد و عطر دلچسبی است. افرادی که علاقه به استشمام گیاهان طبیعی و مصرف محصولات ارگانیک دارند از این بو لذت برده و اشتیاق فراوانی برای مصرف عسل های طبیعی تازه دارند زیرا محصول عسل هر چقدر تازه تر باشد دارای عطر بیشتر و خواص بالاتر خواهد بود. از جمله نکاتی که در تشخیص عسل مرغوب از روی عطر آن می توان به آنها اشاره کرد عبارتند از:

  • عطر شیرین با کمی تلخی: عسل کنار اصلی و طبیعی که به صورت کاملاً ارگانیک تهیه شده باشد دارای عطر شیرینی است که با رگه های تلخی همراه می باشد. این بوی دلچسب شیرین و تلخ عطر واقعی عسل کنار است و در صورتی که آن را استشمام کردید به طبیعی بودن محصول اطمینان داشته باشید.
  • بوی تازگی گیاه کنار: عسل هایی که از طریق پرورش زنبور بر روی گیاه کنار تولید می شوند بوی تازگی این گیاه را به همراه دارند و فرد استفاده کننده می تواند به خوبی آن را حس کند.
  • عدم استشمام بوی مصنوعی: چنانچه در هنگام بو کردن متوجه رایحه مصنوعی شدید بایستی نسبت به عدم وجود ناخالصی در عسل اطمینان لازم را کسب نمایید.
  • پراکندگی بو با تکان دادن ظرف: عسل کنار با بوی طبیعی عطر خود را پراکنده می سازد و این عمل با تکان دادن ظرف عسل نیز میسر می گردد و فرد استفاده کننده می تواند به اصل بودن عسل پی ببرد.

هرچند موارد گفته شده موجب می شود بتوانید تا حد زیادی تشخیص درستی انجام دهید اما باز هم برای اطمینان بیشتر از افراد متخصص و با تجربه کمک بخواهید و محصول با کیفیت را از منابع معتبر خریداری کنید.

بافت جذاب و رنگ عالی عسل

بافت جذاب و رنگ عالی عسل

عسل کنار محصول کدام شهر است؟

عسل کنار با بوی طبیعی در شهرهای مختلفی برداشت می شود و نمی توان آن را محدود به منطقه مشخصی از شمال یا جنوب دانست. گیاه کنار در تمام نقاط ایران رشد می کند و با توجه به منطقه مربوطه دارای خواص گوناگونی است.

ساختار عسل کنار نیز نسبت به اینکه در کدام شرایط آب و هوایی تولید شده باشد متفاوت است. به عنوان مثال عسل هایی که در مناطق گرما خشک یا جنوبی کشور تولید شده اند غلظت بالاتری دارند زیرا میزان رطوبت موجود در آنها پایین تر است. اما عسل های تولید شده در قسمت های ساحلی و شمال کشور مرطوب ترند و عطر بیشتری دارند.

مناطقی مانند فارس، هرمزگان و بوشهر از جمله قطب های اصلی تولید عسل کنار به شمار می روند و محصولات با کیفیتی که در این مناطق تولید می شود محبوبیت بسیاری در میان خریداران دارند.

تولید عسل در مناطق شرقی مانند سیستان و بلوچستان و در شهرستان های چابهار و کنارک نیز به صورت گسترده انجام می شود و محصولات تولید شده توسط این مناطق به سرتاسر کشور ارسال می گردند. نمایندگان اصلی فروش عسل کنار طبیعی این محصول را از زنبورداران در تمام نقاط کشور دریافت نموده و با توجه به کیفیت موجود در هر یک از آنها قیمت گذاری منصفانه ای را انجام می دهند.

استفاده درمانی از عسل کنار

استفاده درمانی از عسل کنار

چرا عسل کنار محدودیت مصرف ندارد؟

عسل کنار با بوی طبیعی توسط زنبور عسل و با فرآوری های کاملاً ارگانیک تولید می شود و بدون دخالت انسان شکل می گیرد. به همین دلیل است که مصرف این ماده مغذی و پر ارزش هیچ محدودیتی برای افراد مختلف نخواهد داشت.

در موارد خاص و نادر ممکن است مصرف عسل کنار بر طبق دستور پزشک محدود گردد اما این موارد برای کسانی رعایت می شود که دارای بیماری های زمینه ای خاص باشند و نتوانند هرگونه ماده خوراکی را به راحتی مصرف کنند.

عسل کنار طبیعی طبع سردی دارد و افرادی که دچار گرمازدگی می شوند یا فشار خون بالا دارند می توانند با استفاده از آن تعادل مطلوبی در بدن خود برقرار سازند. اما این موضوع سبب نمی شود که افراد دارای طبع سرد نتوانند از این ماده خدادادی استفاده کنند. عسل کنار با بوی طبیعی خواص بسیاری دارد که همه مردم می توانند از آنها بهره مند شوند.

میزان سردی طبع این عسل به حدی نیست که تعادل دمایی و مزاجی را در افراد سرد طبع  بر هم بزند. بنابراین این افراد نیز می توانند از این ماده پر ارزش و خوشمزه استفاده نموده و از خواص موجود در آن بهره گیری نمایند.

اهمیت مصرف عسل برای خانم ها

اهمیت مصرف عسل برای خانم ها

قیمت جدید عسل کنار با بوی طبیعی

قیمت عسل کنار با بوی طبیعی به صورت دقیق و ماندگار وجود ندارد زیرا نوسانات مختلفی بر این قیمت حاکم هستند و بایستی با توجه به فاکتورهای گوناگون تغییرات قیمتی لازم برای این محصول انجام گردد. اما به صورت حدودی می توان گفت عسل کنار طبیعی درجه یک تقریبا بین 600 تا 1.800 هزار تومان خرید و فروش می شود. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت و تماس از طریق شماره تلفن های قرار داده شده با کارشناسان ما جدیدترین قیمت ها را دریافت کنید.

4.9/5 - (7 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *