مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عسل کنار مقوی و لذیذ ارگانیک صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

خصوصیات عسل های صادراتیعسل؛ منبع غنی آهنفواید پانتوتنیک اسید موجود در عسل کنارقیمت جدید عسل کنار مقوی و لذیذ ارگانیک
عسل کنار مقوی و لذیذ ارگانیک

عسل کنار مقوی و لذیذ ارگانیک از شهد گیاه کنار که به صورت طبیعی و در مناطق وحشی رشد می کند به دست می آید. این عسل ترکیبات مغذی مانند انواع ویتامین ها و مواد معدنی را در دل خود جای داده است و برای مصارف درمانی از جمله بهبود گوارش یا رفع التهابات داخلی و خارجی بدن به کار گرفته می شود.

علت متمایز بودن عسل کنار در مقابل دیگر عسل ها رنگ و چسبندگی آن است که منحصر به فرد است و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. ساختار این عسل به طوری است که با دیدن آن مشتاق به مصرف عسل خواهید شد و طعم و عطری که در آن موجود است لذت خوردن یک خوراکی مفید و خوشمزه به فرد القا می کند.

از همه این ها مهمتر طبیعی بودن عسل کنار مقوی و لذیذ ارگانیک است که اولویت اصلی خریداران نیز به شمار می رود. هر چقدر عسل طبیعی تر باشد طعم پرقدرت تری داشته و با سیستم بدنی انسان سازگارتر است. ارگانیک بودن این اثر ارزش زیادی دارد و برای رسیدن به آن زحمت های زیادی کشیده می شود.

ارزش این تلاش ها زمانی نمود پیدا می کند که این عسل های پرخاصیت به دست مشتریان رسیده و در جهت حفظ سلامتی آنها و همچنین رفع بیماری های مختلف کمک کننده هستند. ما در این مطلب اطلاعات مفیدی را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید محصول عسل را به صورت ارگانیک و از دست فروشنده اصلی دریافت کنید.

عسل کنار مقوی و لذیذ ارگانیک

عسل کنار مقوی و لذیذ ارگانیک

خصوصیات عسل های صادراتی

عسل کنار مقوی و لذیذ ارگانیک که در نقاط مختلف کشور ایران تولید می شود به عنوان یکی از محصولات صادراتی به شمار آمده و کیفیت این محصول به قدری بالا است که کشورهای همسایه و غیر همسایه برای خرید آن اقدام می نمایند. عسل هایی که برای صادرات آماده می شوند دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در ادامه مهمترین آنها را برای شما به طور مختصر بازگو خواهیم کرد:

  • کیفیت درجه یک: معمولا اجناسی که برای صادرات انتخاب می شوند بایستی کیفیت بالایی داشته باشند تا از نظر مراجع ذیربط شرایط لازم برای فرستادن شدن به کشورهای دیگر را داشته باشند. بدین ترتیب گسترش عملیات اقتصادی و معاملات بین المللی انجام خواهد پذیرفت و راه برای صادرات بیشتر باز خواهد شد.
  • بسته های متنوع: برخی از بسته های صادراتی عسل شامل مدل های مختلفی هستند که در مدل های متنوع و انواع گوناگون داخل بسته موجودند. این بسته ها معمولاً به صورت پک چند تایی عرضه می شوند و مصرف کننده می تواند طعم های مختلف عسل را تجربه کند.
  • رعایت استانداردها: عسل کنار مقوی و لذیذ ارگانیک که بر اساس استانداردهای بین المللی و دقیق تولید شده باشد طرفداران بیشتری داشته و در بازار بین المللی نیز مشتریان زیادی پیدا خواهد کرد.
  • ارگانیک بودن: یکی از مهمترین اولویت های مشتریان خارجی برای خرید عسل های صادراتی ارگانیک بودن آنها است و مشتری انتظار دارد محصولی که به دستش می رسد کاملا به صورت طبیعی تولید شده باشد و هیچگونه مواد افزودنی در آن موجود نباشد.
  • افزایش درآمد: انجام صادرات موجب می شود درآمدزایی قابل توجهی برای هموطنان ایرانی به وجود بیاید و اشتغال زایی چشمگیری صورت پذیرد.

ترکیب عسل و شیر برای رفع درد

ترکیب عسل و شیر برای رفع درد

عسل؛ منبع غنی آهن

عسل کنار مقوی و لذیذ ارگانیک سرشار از منابع تامین کننده آهن در بدن انسان است که ترکیبات آن در هیچ نوع داروی شیمیایی یافت نمی شود. تاثیری که این عسل مقوی بر بدن انسان می گذرد به صورت موقت نبوده و چنانچه بتوانید این ماده را به صورت روزانه و در فواصل زمانی منظم مصرف کنید هیچگاه دچار کم خونی و فقر آهن نخواهید شد.

استفاده از داروهای شیمیایی مختلف ممکن است در کوتاه مدت جوابگوی جلوگیری از کمبود آهن باشد اما عوارضی که ممکن است بر اثر مصرف آنها در بدن پدیدار شود متعدد هستند و باعث به وجود آمدن خسارت جبران ناپذیری جانی و مالی می گردند. به همین دلیل است که توصیه اهل فن و دانش طب سنتی این است که مصرف عسل را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا نیاز به استفاده از داروهای شیمیایی و مکمل های مختلف نداشته باشید.

عسل کنار مقوی و لذیذ ارگانیک دارای ترکیبات ارگانیک است که به راحتی و سرعت درون سلول های بدن راه پیدا می کند و باعث می شود فعالیت آنها برای خونسازی افزایش پیدا کند. این افزایش فعالیت به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و پس از گذشت زمانی منطقی شاهد رفع یا کاهش کم خونی خود خواهید بود.

عسل موم دار ارگانیک

عسل موم دار ارگانیک

فواید پانتوتنیک اسید موجود در عسل کنار

عسل کنار مقوی و لذیذ ارگانیک دارای یک ماده مغذی و بسیار مهم است که با نام پانتوتنیک یا همان ویتامین ب ۵ شناخته می شود. وجود این ویتامین در بدن از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا موجب می شود سیستم ایمنی تقویت شده و مقابله موثری با عفونت ها داشته باشد.

وجود ویتامین ب ۵ همچنین در سلامت پوست و مو تاثیر فراوانی داشته و کسانی که عسل کنار را برای صبحانه یا قبل از خواب مصرف می کنند پوست درخشان تر و موهای ضخیم تری دارند. این ویتامین در کاهش اضطراب نیز نقش موثر ایفا می کند و باعث می شود خوابی راحت و آرام را تجربه کنید.

عسل کنار صادراتی

عسل کنار صادراتی

قیمت جدید عسل کنار مقوی و لذیذ ارگانیک

عسل کنار مقوی و لذیذ ارگانیک که بر اساس ویژگی های خود قیمت گذاری می شود در بازه های قیمتی متفاوتی عرضه گشته است. نوع ویتامین های موجود در عسل،  میزان غلظت،  وزن،  رنگ  و همچنین منطقه جغرافیایی تولید عسل برای بهای آن اثرگذار هستند. هر چقدر کیفیت عسل بالاتر باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

در حال حاضر بهترین عسل کنار در حدود 600 تا 1.800  هزار تومان خرید و فروش می شود. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت و تماس با کارشناسان قیمت های جدید را نیز دریافت کنید. همچنین افراد با تجربه و خبره مجموعه همیشه آماده هستند تا به سوالات شما در زمینه معرفی محصول و انتخاب مناسب ترین عسل پاسخ دهند تا خریدی دقیق و جذاب را تجربه کنید. منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *