مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عسل میوه ای ایرانی برای صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید ...

چگونگی تولید عسل از میوهبهترین عسل ایرانی از میوه های جنوب کشورقیمت عسل میوه ای ایرانی برای صادرات
عسل میوه ای ایرانی برای صادرات

عسل میوه ای ایرانی برای صادرات جهانی فرصت های شغلی مختلفی را در کشور ایران به وجود آورده است و به عنوان ایده نو و خلاقانه به شمار می آید. تولید عسل از میوه باعث می شود افراد ساکن در کشورهای خارجی بتوانند از ویتامین ها و مواد معدنی موجود در میوه های کشور ایران بهره ببرند.

از آنجا که امکان ارسال سریع انواع میوه ایرانی به کشورهای دیگر پروسه سخت و زمانبری است و بایستی در کوتاه ترین زمان ممکن صورت بپذیرد تجارت کنندگان و تولید کنندگان محصول عسل به این فکر افتاده اند که از انواع میوه ها برای تولید عسل استفاده کنند.

همانطور که می دانید میوه های ایرانی علاوه بر داشتن طعم دلپذیر و دلچسب خواص فراوانی دارند و از آنجا که اقلیم ایران بسیار گسترده و متنوع است می توان انواع عسل ها را با استفاده از انواع میوه ها تولید کرد.

تولید عسل میوه در کشور ایران ظرفیت زیادی دارد و باعث ایجاد موقعیت های گسترده شغلی شده است و تولید کنندگان زیادی برای تولید عسل میوه ای در قسمت های مختلف این کشور فعالیت می کنند و محصولات خود را به بازارهای بین المللی می فرستند.

طعم دلچسب میوه های ایرانی در عسل صادراتی این کشور حس می شود مصرف کننده به خوبی می تواند از این عطر و طعم لذت ببرد. استفاده از میوه های تازه مخصوص هر فصل توسط زنبور عسل برای تولید عسل های مرغوب سبب شده است این محصولات از لحاظ درمانی به شدت تاثیرگذار باشند و به عنوان یک منبع غنی ویتامین مورد استفاده قرار بگیرند.

یکی از نکاتی که در صادرات عسل میوه ای بایستی مد نظر قرار بگیرد بسته بندی عسل است که هرچه شکیل تر و پراستحکام تر انجام شود نتایج مطلوب تری به همراه خواهد داشت و باعث می شود مشتریان خارجی و داخلی انگیزه بالاتری برای خرید عسل ایرانی داشته باشند.

عسل میوه ای ایرانی برای صادرات

عسل میوه ای ایرانی برای صادرات

چگونگی تولید عسل از میوه

عسل میوه ای ایرانی برای صادرات به کشورهای همسایه و غیر همسایه آماده می شود و این محصول به تعداد زیاد توسط افراد تجارت کننده برای کشورهای خارجی ارسال می گردد. تولید عسل میوه به صورت مستقیم از میوه ها انجام نمی گردد بلکه زنبورها بر روی شکوفه این گیاهان می نشینند و از شهد به دست آمده عسل تولید می کنند.

مراحل تولید عسل میوه ای به قرار زیر است:

  • جمع آوری شهد: عملیات جمع آوری شهد شکوفه ها توسط زنبورهای مرغوب که دارای ژنتیک عالی هستند انجام می شود و انجام این عملیات توسط هزاران زنبور و با زحمت فراوان صورت می پذیرد. زنبورها با داشتن نظم شگفت انگیز و فعالیت خستگی ناپذیر می توانند حداکثر شهد موجود در شکوفه ها را جمع آوری نمایند.
  • انتقال شهد به خانه زنبور: انتقال شهد به کندو نیز توسط زنبورهای عسل انجام می پذیرد و این موجودات با کمک گرفتن از غریزه خود می توانند شهد به دست آمده را با نظم و ترتیب در کندوها قرار دهند.
  • فرآوری شهد: انجام عملیات مختلف بر روی شهد و تخمیر کردن آن نیز توسط زنبورها انجام می شود و از طریق خشک کردن رطوبت موجود در شهد آن را به عسل تبدیل می کنند.
  • پوشش شهد با موم: عملیات پوشش دادن شهد با استفاده از موم مهمترین بخش تولید عسل است که با دقت فراوان و ظرافت چشمگیر توسط این موجودات ریز انجام می شود.
  • گذشت زمان: پس از انجام عملیات فرآوری گذشت زمان باعث می شود تولید عسل تکمیل شده و محصول برای استفاده آماده گردد.

تولید عسل از شکوفه لیمو

تولید عسل از شکوفه لیمو

بهترین عسل ایرانی از میوه های جنوب کشور

جنوب کشور ایران مهد پرورش انواع میوه های پرخاصیت و کمیاب است که شکوفه های مغذی دارند و از این طریق شرایط لازم برای تولید عسل میوه ای را به وجود آورده اند. عسل میوه ای ایرانی برای صادرات به کشورهای دیگر پتانسیل بالایی دارد و از آنجا که تنوع عسل های مختلف تولید شده در شهرهای جنوبی بسیار بالا است زنبورداران زیادی به شغل تولید عسل پرداخته اند.

محصولات تولید شده توسط این زنبورداران به کشورهای خارجی صادر می شوند و از این طریق سودآوری قابل ملاحظه ای برای کشور به ارمغان خواهد آمد. عسل هایی که در شهرهای جنوبی تولید می شوند و زنبورها برای تولید آنها از شکوفه میوه های پرخاصیت تغذیه کرده اند بسیار پرطرفدار هستند و توسط کشورهای همسایه و غیر همسایه خریداری می شوند.

عسل خرما،  عسل مرکبات،  عسل انار و همچنین عسل سیب از جمله محصولاتی هستند که در بازارهای جهانی به شدت مورد توجه قرار دارند و در مدت زمان کمی به فروش می رسند. آب و هوای گرم جنوب ایران علت اصلی به وجود آمدن گیاهان و میوه های پرخاصیت است و به همین دلیل عسل هایی که از شکوفه این گیاهان تولید می شوند نیز همان خواص را دارا هستند و به عبارت دیگر می توان گفت افرادی که از این عسل ها استفاده می کنند می توانند دقیقاً از مزایای محصولات جنوب کشور ایران بهره مند گردند.

عسل میوه ای خوش عطر

عسل میوه ای خوش عطر

قیمت عسل میوه ای ایرانی برای صادرات

قیمت عسل میوه ای ایرانی برای صادرات به دلیل داشتن خواص منحصر به فرد و کیفیت مطلوب معمولا بالاتر از قیمت عسل های ساده است. همانطور که می دانید انتخاب نوع عسل می تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت آن داشته باشد. قیمت انواع عسل با یکدیگر متفاوت است و هر کدام از عسل ها در شرایط خاصی تولید شده اند.

برخی از این شرایط بسیار سخت و برخی دیگر چندان سختی به همراه نداشته اند. هزینه های مصرف شده برای تولید هر یک از این عسل ها نیز مقادیر متفاوتی را شامل می شوند. بنابراین نمی توان قیمت ثابت و یکتایی را برای تمام عسل ها در نظر گرفت.

در حال حاضر بهترین عسل تولید شده در ایران دارای قیمتی در حدود ۳۰۰ هزار تومان به بالا است. به عبارت دیگر می توان گفت قیمت ارائه شده با توجه به کیفیت عسل افزایش پیدا می کند. شما عزیزان می توانید از طریق مراجعه به سایت و برقراری تماس با کارشناسان ما از قیمت های به روز شده آگاهی پیدا کنید و همچنین هرگونه سوالی در مورد جنس و کیفیت عسل و همچنین نحوه تولید آن داشتید از کارشناسان خبره و حرفه ای ما بپرسید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *