مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت عسل آویشن 1403

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ارتباط قیمت عسل و کیفیت آنعسل آویشن 600 گرمیخرید عسل آویشن از تولید کنندهتاثیر جغرافیا بر قیمت عسل طبیعی
عسل با موم فراوان

عسل آویشن خواص درمانی فراوانی دارد و برای رفع بسیاری از بیماری ها توصیه گردیده است. عسل ماده ای از قدیم الایام و سالیان دراز مورد استفاده قرار گرفته و جزئی از واجبات تغذیه مردم به شمار می رود. امروزه این ماده مغذی با استفاده از راهکارهای مختلف در انواع گوناگون تولید می شود و در معرض فروش قرار داده شده است.

تولیدکنندگان عسل با افزایش اطلاعات و معلومات خود توانسته اند راهکارهایی را بیابند که عسل های مختلف را با طعم های گوناگون برای کاربردهای متفاوت تولید کنند. عسل آویشن یکی از این نمونه محصولات است که از طریق فرآورده گیاه آویشن توسط زنبور عسل به دست می آید. از آنجا که آویشن گیاهی پر خاصیت و دارویی است بسیار مورد توجه اطباء سنتی و اسلامی قرار گرفته و مصرف آن در موارد گوناگون کاربرد دارد.

اما گیاه آویشن طعم تندی دارد و خوردن آن توسط افراد مختلف با کمی سختی همراه است. همچنین قرارگیری این ماده پر اره در کنار عسل خاصیت آن را چند برابر می کند بنابراین محققین به دنبال ایجاد راه حلی بودند که ماده ای تولید کنند اداره خواص آویشن و عسل به صورت یکجا باشد.

محصول عسل آویشن حاصل تلاش شبانه روزی تولید کنندگان این کالا است که می تواند ویژگی های این دو ماده را به صورت یکجا و با تاثیرگذاری چندین برابر به بدن انسان هدیه دهد. چنان مایلید در مورد این محصول بهتر بدانید بر قیمت جدید آن آگاه شوید با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

عسل آویشن

عسل آویشن

ارتباط قیمت عسل و کیفیت آن

عسل آویشن هرچه با کیفیت تر باشد و درصد بالایی از عناصر موجود در گیاه آویشن را داشته باشد قطعاً از درجه خلوص بیشتری برخوردار بوده بهای آن نیز افزایش پیدا می کند. البته معیارهای مختلفی در تعیین قیمت عسل تاثیرگذار هستند که این موضوع در عسل های آویشن نیز صادق است.

عسل های با کیفیت و مرغوب که برای تهیه آنها تلاش فراوانی انجام شده است از طریق پرورش زنبورهای عسل در مناطق به خصوص و محل کشتزارهای گیاه آویشن به دست آمده اند. بسیاری از تولیدکنندگان نیز برای اینکه بتوانند به محصولی خالص و عالی دست پیدا کنند اقدام به کشت گیاه آویشن در زمین های مستعد می نمایند تا از این طریق بتوانند درصد کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.

قطعاً چنین کالایی دارای قیمت بیشتری بوده و بازدهی بالاتری برای مصرف کننده به ارمغان خواهد آورد. هزینه های مربوط به ادوات کشاورزی خرید کندوهای مصنوعی و تعمیر و رسیدگی به آنها نیز تاثیر زیادی در تعیین قیمت عسل آویشن طبیعی دارند. اما باید بدانید خرید این عسل ها در واقع باعث می شود بتوانید از محصولی مرغوب که تاثیرگذاری صد درصدی را برای بدن از خود نشان می دهد لذت ببرید.

عسل زایگر آویشن

 پرورش زنبور عسل

عسل آویشن 600 گرمی

عسل آویشن در بسته بندی های مختلف با وزن های گوناگون عرضه می شود. یکی از پرفروش ترین وزن های آن، عسل ۶۰۰ گرمی است که درون ظرف های زیبا و محکم عرضه می گردد. از آنجا که عسل های تهیه شده از گیاه آویشن بهتر است در نزدیک ترین زمان ممکن به بهره برداری مصرف شوند بهتر است برای طولانی مدت نگهداری نگردند.

هرچه بتوانید را در فواصل زمانی کوتاه تر مصرف کنید از منابع مغذی و پر ارزش موجود در آن بهره بیشتری خواهید برد. بنابراین توصیه می شود چنانچه مصرف عسل شما خیلی زیاد نیست از بسته بندی های ۶۰۰ گرمی استفاده کنید تا بتوانید قبل از اینکه خواص عسل کاهش پیدا کند آن را در اختیار سلول های بدن خود قرار دهید. بدین ترتیب می توانید در بازه زمانی کوتاه تری نتایج مصرف عسل را ببینید و روند درمانی خود را با تاثیر بیشتری به پایان برسانید.

عسل آویشن با وزن ۶۰۰ گرم بهترین گزینه برای مصارف خانگی محسوب می شود و تمام افراد خانواده چه آن هایی که به بیماری دچار شده اند و چه افرادی که در سلامت به سر می برند می توانند از این محصول طبیعی استفاده کنند. همانطور که می دانید عسل می تواند از ابتلای اشخاص به بیماری های مختلف جلوگیری کند و تاثیر زیادی در افزایش قد و رشد استخوان ها دارد.

درصد خلوص عسل های آویشن

خرید عسل آویشن از تولید کننده

خرید عسل آویشن شامل پروسه پیچیده ای نمی شود اما در صورتی که بتوانید نکات گفته شده در ادامه را رعایت کنید از دام افراد سودجو که قصد فروختن کالای بی کیفیت خود را در ازای دریافت مبالغ بالایی دارند رهایی یابید:

  • توجه به نام برند: یکی از نکات مهم در هنگام خرید عسل این است که به نام برند آن توجه کنید و از داشتن تاییدیه های لازم مطمئن شوید. توجه به این نکته باعث می شود محصول را با اطمینان خاطر خریداری کنید و از دوریختن پول برای خرید عسل های ناخالص جلوگیری نمایید.
  • عطر آویشن: عسل آویشن دارای عطر دلپذیری است و در هنگام خرید می توانید به این نکته پی ببرید بنابراین در صورتی که بوی طبیعی آویشن را استشمام نکردید از تهیه محصول خودداری کنید.
  • قیمت مقرون به صرفه: در نظر گرفتن قیمت عسل های موجود در بازار و مقایسه آنها با یکدیگر باعث می شود کالا را با قیمت غیر واقعی دریافت نکنید.
  • خرید به اندازه کافی: بهتر است عسل های دارویی را به همان اندازه که لازم دارید بخرید تا حداکثر استفاده را از ترکیبات و مواد معدنی موجود در آن ببرید.

خاصیت درمانی عسل

خواص درمانی عسل

تاثیر جغرافیا بر قیمت عسل طبیعی

عسل آویشن در مناطق مختلف کشور ایران تولید می شود زیرا آویشن گیاهی است که در اکثر مناطق جغرافیایی کشور یافت می شود و در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد. اما از آنجا که زمین های موجود در دامنه کوه ها در قسمت های مختلف به مناطق گوناگون متفاوت است و دارای مواد معدنی مخصوص به خود هستند می توان نتیجه گرفت عسل های تولید شده در هر استان و شهر نیز دارای درجه خلوص گوناگونی خواهند بود.

گاهی اوقات پرورش دهندگان زنبور عسل برای اینکه بتوانند محصولی با کیفیت و دارای تاثیر دهی بیشتر تولید کنند مجبورند کندوها را به مناطق صعب العبوری ببرند که دارای گیاهان غنی تر هستند. این عسل ها دارای قیمت های بیشتری بوده و بر اساس فاکتورهای گوناگون ارزش گذاری می شوند. شما خریداران عزیز می توانید برای دریافت قیمت های جدید و به روز انواع عسل به سایت مراجعه کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید.

3/5 - (2 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

12

12 پاسخ به “لیست قیمت عسل آویشن 1403”

  1. چقدر جامع و کامل توضیح داده شد.بنده یکی از طرفداران عسل و مصرف آن همیشه در خانه ی ما از قدیم مرسوم بوده.عسل ماده ی بسیار مفیدی هست و بنظرم مصرف روزانه ی آن لازم و ضروری ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *