مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده عسل صادراتی بسته بندی شیشه ای

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ماندگاری بهتر عسل در ظرف شیشه ایعسل در شیشه شیرین تر استچرا خرید عمده برای تجارت بهتر است؟قیمت عسل صادراتی بسته بندی شیشه ای
عسل صادراتی بسته بندی شیشه ای

عسل صادراتی از میان بهترین عسل های تولید شده برگزیده می شود و خصوصیات مرغوب تری نسبت به عسل های معمولی دارد. بسته بندی عسل در کشورهای مختلف به صورت های گوناگونی انجام می شود و نهایت دقت در این روند انجام می گردد تا بهترین و درجه یک ترین محصولات به بازارهای بین المللی صادر گردد.

عسل صادراتی بسته بندی شیشه ای ماندگاری بسیار زیادی دارد زیرا این محصول در ظروف شیشه ای استریل شده قرار می گیرد و از ورود عوامل فساد زا و میکروب های آلودگی ها به داخل آن جلوگیری می گردد.

بطری های شیشه ای که برای قرار گرفتن عسل انتخاب می شوند بسیار شفاف و زیبا هستند و ساختار یکنواخت آنها باعث می شود چهره ظاهری جذابی داشته باشند. ظروف شیشه ای بهترین گزینه برای نگهداری مواد غذایی محسوب می شوند و به همین دلیل است که از این ظروف برای نگهداری عسل استفاده می گردد.

این روش محبوبیت زیادی در میان خریداران دارد و بسیاری از مشتریان عسل ایرانی به دنبال خرید عسل هایی هستند که درون ظروف شیشه ای به فروش می رسند. کشور ایران از لحاظ صادرات عسل در میان کشورهای دیگر رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است و عسل هایی که از این کشور صادر می شوند پس از مدت زمانی کوتاه به فروش خواهند رسید.

ایران یکی از مهمترین تولید کنندگان عسل است که با توجه به آب و هوای متنوعی که دارد قادر است انواع عسل های پرخاصیت و غنی را به بازارهای بین المللی عرضه کند. صادرات عسل از ایران سابقه ای طولانی مدت دارد و به همین دلیل تعداد مشتریان ثابت این محصول روز به روز در حال افزایش هستند.

عسل صادراتی بسته بندی شیشه ای

عسل صادراتی بسته بندی شیشه ای

ماندگاری بهتر عسل در ظرف شیشه ای

همانطور که گفته شد ظروف شیشه ای هیچگونه آسیبی را به ماده غذایی داخل خود نمی رساند و به عنوان ایده آل ترین ظروف برای نگهداری مواد غذایی انتخاب می گردند. از آنجا که ظروف پلاستیکی با قرار گرفتن در شرایط مختلف ممکن است به عاملی سرطان زا تبدیل شوند بیشتر مردم به دنبال استفاده از ظرف های شیشه ای هستند تا بتوانند مواد غذایی خود را بهتر نگهداری کنند و از خواص آنها محافظت نمایند.

عسل صادراتی بسته بندی شیشه ای با استفاده از روش های استاندارد تولید شده و بسته بندی می گردد. ظرف های شیشه ای که در ابعاد گوناگون وجود دارند و به طرز صحیحی استریلیزه شده اند آماده می شوند تا عسل های مرغوب را ایرانی را درون آنها بریزند.

این بطری های شیشه ای با استفاده از درپوش های مخصوصی بسته می شوند و هیچگونه منفذی برای ورود هوا یا آلودگی و گرد و غبار وجود نخواهد داشت. بدین ترتیب رعایت بهداشت به طور کامل انجام می گردد و محصول به صورت کاملاً ارگانیک و تمیز به دست مشتری می رسد.

وجود چنین شرایطی سبب می شود عسل کاملا محافظت گردیده و ویژگی های مثبت خود را حفظ نماید. بنابراین می توان گفت این محصول با قرار گرفتن در ظروف شیشه ای به طور بهتری ماندگار خواهد ماند و مزایای آن تغییری نخواهند کرد.

بطری شیشه ای مخصوص عسل

نوشیدنی مخصوص عسلی

عسل در شیشه شیرین تر است

عسل صادراتی بسته بندی شیشه ای دارای طعم و مزه مطلوب تری نسبت به عسل هایی است که در شرایط نامناسب نگهداری می شوند. علت این موضوع نگهداری عسل در ظرف های شیشه ای است. ساختار شیشه به گونه ای است که هیچگونه تغییری در عناصر و ترکیبات موجود در عسل ایجاد نمی کند و به همین علت است که شیرینی عسل تولید شده در این بطری های شیشه ای مانند روز اول باقی خواهد ماند.

دلیل محبوبیت فراوان عسل هایی که با بسته بندی شیشه ای عرضه می شوند نیز طعم و مزه دلپذیر آنها است. بنابراین دور از انتظار نیست که عسل های با بسته بندی شیشه ای شیرین تر و خوش طعم تر از محصولاتی باشند که در بسته بندی های بی کیفیت قرار گرفته اند.

گلوکز موجود در عسل یک ماده ارگانیک است که پس از تولید و برداشت این محصول تمایل به انجام واکنش با ترکیبات دیگر را دارد. چنانچه شرایط واکنش را برای عسل محدود نکنید و آن را در بسته بندی قرار دهید که احتمال وجود واکنش های مختلف بالا باشد در واقع از کیفیت خواص عسل کاسته شده و طعم و مزه آن نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

عسل برای رفع جوش صورت

عسل برای رفع جوش صورت

چرا خرید عمده برای تجارت بهتر است؟

خرید به صورت عمده همیشه راهکاری منطقی برای دریافت سود بیشتر به شمار می آید. خرید محصولات مختلف از جمله عسل به مقدار زیاد سبب می شود بتوانید از تخفیف قیمت بهره ببرید و با فروش این محصول در بازارهای جهانی سود قابل توجهی کسب کنید.

از جمله مزایایی که برای خرید عمده عسل صادراتی بسته بندی شیشه ای مطرح است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صرفه جویی در هزینه: هنگامی که محصولی را به تعداد بالا خریداری می کنید هزینه های کمتری بابت جابجایی و نگهداری آنها می پردازید و بدین ترتیب در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.
  • افزایش سود: با خرید عمده در واقع محصول را با قیمت پایین خریده اید و آن را به قیمت بالاتر به فروش خواهید رساند و بدین ترتیب سود بیشتری را نیز کسب خواهید کرد.
  • معاملات طولانی مدت: افزایش اعتماد فروشنده و خریدار یکدیگر و ایجاد معاملات طولانی مدت از طریق خرید عمده محصول به وجود می آید.
  • تامین اجناس مورد نیاز: افرادی که برای فروشگاه خود عسل را به مقدار زیاد خریداری می کنند و این محصول را از میان تنوع های بالا برمی گزینند می توانند رضایت مشتریان خود را جلب نموده و همیشه اجناس مورد نیاز را در فروشگاه داشته باشند.
  • مدیریت بهتر: هنگامی که شما مقدار زیادی از محصول مورد نیاز را در دسترس داشته باشید در واقع می توانید نسبت به نوسانات موجود در بازار استقامت بیشتری از خود نشان بدهید و بر اثر امواج سهمگین موجود در بازار دچار ضرر نشوید.

تولید عسل خالص ایرانی

تولید عسل خالص ایرانی

قیمت عسل صادراتی بسته بندی شیشه ای

قیمت عسل صادراتی بسته بندی شیشه ای با توجه به نیاز بازار و همچنین شرایط عرضه و تقاضا تعیین می گردد. همچنین شاخصه های دیگری مانند هزینه های جانبی از جمله تامین ابزار آلات و هزینه های مربوط به جابجایی و تهیه و تعمیر کندوهای عسل از جمله مواردی هستند که در ارزش گذاری برای عسل ایرانی تاثیر قابل ملاحظه ای دارند.

امروز عسل های مرغوب و با کیفیت که بدون هیچ گونه عیب و نقصی به بازارهای مختلف فرستاده می شوند در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان قیمت دارند که بسته به کیفیت عسل متغیر خواهد بود. برای دریافت قیمت های جدید و به روز با ما تماس بگیرید و از راهنمایی های مفید کارشناسان حرفه ای بهره ببرید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *