مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده عسل ضد حساسیت صادراتی ایران + قیمت در بازار بین المللی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

کدام ویژگی عسل ایرانی خریداران خارجی را جذب می کند؟تولید لوازم آرایشی عسلی برای پوست های حساسقیمت عسل ضد حساسیت صادراتی ایران
عسل ضد حساسیت صادراتی ایران

عسل ماده شیرین و خوش رنگ مانند رنگ طلا است که از زمان های گذشته توسط مردم در نقاط مختلف جهان استفاده می شود. زنبورهای عسل با نشستن بر روی گیاهان یا گل ها قادرند ماده پر ارزش عسل را تولید کنند و فواید و خواص موجود در گیاهان را برای انسان قابل مصرف سازند.

بسیاری از گیاهان برای انسان قابل خوردن نیستند یا در نقاطی قرار دارند که در دسترس قرار نداشته و افراد نمی توانند به راحتی نسبت به مصرف آنها اقدام نمایند. بنابراین پرورش دهندگان زنبور عسل با قرار دادن جعبه های مخصوص این زنبورها در مکان های گوناگون شرایط لازم را جهت استفاده از این گیاهان کمیاب برای زنبورها را فراهم می آورند.

عسل هایی که بدین روش تولید می شوند دارای خواص گوناگونی هستند و در مدل های متفاوتی عرضه می شوند. عسل ضد حساسیت صادراتی ایران یک نمونه از همین عسل ها است که برای درمان بسیاری از بیماری های آلرژیک مورد استفاده قرار می گیرد و از گیاهانی تولید شده است که خاصیت ضد حساسیتی دارند.

فرآوری هایی که توسط زنبور عسل بر روی این گیاهان انجام می شود تاثیر آنها را چندین برابر نموده و بدین ترتیب افرادی که از این محصول برای درمان بیماری خود استفاده می کنند می توانند روند سریع تری را در کاهش یا از بین رفتن علائم بیماری حس نمایند.

عسل های ایرانی در بازارهای بین المللی شهرت بسیاری پیدا کرده اند و محبوبیت ویژه ای در میان خریداران خارج از کشور دارند. چنانچه تمایل دارید در مورد این محصول پر ارزش اطلاعات بیشتری به دست بیاورید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

عسل ضد حساسیت صادراتی ایران

عسل ضد حساسیت صادراتی ایران

کدام ویژگی عسل ایرانی خریداران خارجی را جذب می کند؟

عسل های ایرانی طعم لذیذی دارند و هنگامی که آنها را درون دهان قرار می دهید به سرعت ذوب می شوند و طعم دلپذیر خود را از طریق گیرنده های حسی منتقل نموده و احساس لذت بخشی را در فرد مصرف کننده به وجود می آورند.

عسل ضد حساسیت صادراتی ایران نه تنها ویژگی های گفته شده را دارد بلکه به عنوان یک محصول درمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این عسل با کیفیت تحت نظارت متخصصین تولید می شود و از گیاهانی برای تولید آن استفاده شده است که خاصیت ضد حساسیت و از بین برنده آلرژی دارند.

از جمله ویژگی های منحصر به فردی که در عسل ایرانی وجود دارد که باعث می شود به عنوان یک داروی ضد آلرژی مورد استفاده قرار بگیرد عبارتند از:

  • طبیعی بودن: عسل های ایرانی به صورت طبیعی تولید می شوند و هیچگونه ناخالصی یا ماده شیمیایی در آنها وجود ندارد و در هنگام استفاده می توانید به خوبی بوی طبیعت را حس کرده و از طعم آن لذت ببرید.
  • مصرف آسان: مصرف عسل بسیار آسان است و نیاز به انجام تشریفات یا مقدمات خاصی ندارد پس می توانید آن را در هر نقطه و در هر حالتی که باشید مورد استفاده قرار دهید و از مزایا و خواص آن بهره ببرید.
  • سازگاری با بدن: از آنجا که عسل ایرانی ماده طبیعی است می تواند بیشترین سازگاری را با ساختار و رفتار سلول های بدن داشته باشد و بدین ترتیب چالش های موجود در داروهای شیمیایی را برای فرد به وجود نخواهد آورد.
  • تاثیر سریع: خوردن این محصول سبب می شود در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید و شاهد از بین رفتن یا کاهش علائم آلرژی باشید. به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان خوردن عسل را برای رفع جوش های پوستی و لکه ها یا قرمزی های به وجود آمده بر روی آن توصیه می کنند تا بتوانند سریعتر نتیجه بگیرند.

عسل کش دار درمانی

عسل کش دار درمانی

تولید لوازم آرایشی عسلی برای پوست های حساس

یکی از کاربردهای مهم عسل ضد حساسیت صادراتی ایران تولید لوازم آرایشی از این محصول است که شرکت های زیادی اقدام به انجام این کار نموده اند و نتایج شگفت انگیزی به دست آورده اند. از آنجا که لوازم آرایشی شیمیایی باعث ایجاد حساسیت های پوستی مختلف در افراد گوناگون می شوند بسیاری از خریداران به استفاده از لوازم آرایشی ارگانیک روی آورده اند.

ماده اصلی تشکیل دهنده این محصولات عسل طبیعی است که از کشور ایران صادر می شود. بسیاری از کرم های پوستی و سرم های تقویت کننده ه با استفاده از این عسل تولید می شوند نه تنها کیفیت بالاتری دارند بلکه می توانند از پیری زودرس جلوگیری نموده و به جوان ماندن پوست کمک کنند.

صنعت تولید لوازم آرایشی با استفاده از عسل ایرانی به شدت در حال قدرت گرفتن و رشد کردن است و سودآوری قابل ملاحظه ای را برای دارندگان این صنعت به همراه دارد. همچنین در این صنایع از موم عسل نیز برای ساخت انواع صابون ها یا ماسک های صورت استفاده می گردد و تعداد مشتریان این محصولات نیز روز به روز در حال افزایش است.

موم عسل ضد حساسیت جنوب

موم عسل ضد حساسیت جنوب

قیمت عسل ضد حساسیت صادراتی ایران

قیمت عسل ضد حساسیت صادراتی ایران در میان محصولات موجود در بازارهای جهانی که از کشورهای دیگر آمده اند بسیار مقرون به صرفه تر و جالب توجه است. کشور ایران به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید کننده عسل قیمت های منصفانه ای را ارائه می دهد و از آنجا که محصولات ایرانی طرفداران فراوانی در کشورهای دیگر دارند می توان گفت ورود به شغل صادرات عسل همیشه با سودآوری بالا و ریسک پایین همراه است.

در حال حاضر مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع عسل ایرانی در حدود 600 تا 1.800 تومان فروخته می شود که با توجه به کیفیت عسل متغیر است. قیمت عسل ایرانی با توجه به کیفیتی که دارد تعیین می شود و از آنجا که تنوع گیاهی و جغرافیایی در کشور ایران زیاد است می توان گفت قیمت عسل تولید شده در این کشور نیز در بازه بزرگی قرار خواهد گرفت و دستخوش تغییرات بسیاری واقع خواهد شد.

اما شما می توانید با وجود نوسانات قیمتی موجود به قیمت های اصلی و واقعی دست پیدا کنید و محصول مورد نظر را در اندازه بزرگ و به مقدار زیاد تهیه کنید. یک راه حل مطمئن برای رسیدن به این هدف برقراری تماس با کارشناسان خبره و با تجربه ما است. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت ارتباط تلفنی برقرار کنید و اطلاعات لازم را به همراه قیمت های جدید داشته باشید.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *