مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده عسل یک کیلویی صادراتی قیمت روز

آنچه در این مقاله می خوانید ...

موارد کاربرد عسل توسط مشتریان خارجیتاثیر مصرف روزانه عسل بر تمرکزبازار هدف برای فروش عسلارزش گذاری عسل یک کیلویی صادراتی قیمت روز
عسل یک کیلویی صادراتی قیمت روز

عسل یک کیلویی صادراتی قیمت روز به عنوان یک معجون خارق العاده شناخته می شود که انواع وانواع ویتامین ها و مواد معدنی را در خود جای داده است و از این طریق فواید فراوانی را برای افراد به ارمغان می آورد. عسل های اصل و با کیفیت دارای قیمت بالاتری نسبت به محصولات نامرغوب هستند.

این محصول در ظروف پلاستیکی یا شیشه ای نگهداری می شود و در بسته بندی های مختلف با وزن های گوناگون قرار می گیرد تا برای صادرات آماده شود. مشتریان این محصول در خارج از مرزهای ایران همواره به دنبال تهیه این عسل ها هستند و کیفیت آنها را با هیچ نوع عسلی عوض نمی کنند.

این محصول مغذی می تواند به عنوان یک شیرین کننده طبیعی مورد استفاده قرار بگیرد. جایگزین کردن عسل به جای شکر باعث می شود از ابتلا به بیماری های مختلف جلوگیری کردند. افرادی که از عسل استفاده می کنند بدن های قوی تری دارند و می توانند در مقابل عوامل بیماری زا بیشتر تاب بیاورند.

عسل یک کیلویی صادراتی قیمت روز به عنوان یکی از محصولاتی که در زمینه صادرات سودآوری قابل ملاحظه ای را برای نمایندگان فروش به همراه دارد شناخته می شود. این محصول در بازارهای بین المللی محبوبیت زیادی پیدا کرده است تعداد مشتریان آن روز به روز در حال افزایش هستند.

عسل یک کیلویی صادراتی قیمت روز

عسل یک کیلویی صادراتی قیمت روز

موارد کاربرد عسل توسط مشتریان خارجی

خریداران عسل ایرانی در خارج از کشور از این محصول برای تهیه مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید لوازم آرایشی و همچنین بسیاری از مکمل های غذایی بهره می برند. مشتریان عسل یک کیلویی صادراتی قیمت روز با صرف هزینه های منصفانه می توانند به این محصول دسترسی داشته باشند زیرا عسل ایرانی علاوه بر کیفیت بالایی که دارد از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است.

بسیاری از شرکت های تجاری تولید کننده داروهای گیاهی و صنعتی نیز با استفاده از این محصول می توانند پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در صنایع مربوطه داشته باشند و تنوع محصولات خود را گسترش دهند.

با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت که میزان محبوبیت عسل ایرانی در خارج از مرزها به اندازه ای است که ریسک انجام صادرات این محصول تا حد زیادی پایین بوده و امکان متضرر شدن فرد صادر کننده بسیار پایین است.

بنابراین با اخذ یک تصمیم حساب شده می توانید پا در این عرصه گذاشته و با خرید عمده عسل های ایرانی عملیات صادرات این محصول به کشورهای همسایه و غیر همسایه را آغاز کنید. نمایندگان فروش معتبر که همیشه آماده هستند تا راهنمایی های لازم را به خریداران ارائه دهند کمک بزرگی در این زمینه به شمار می آیند و می توانند از ایجاد چالش های مختلف برای افراد تازه وارد جلوگیری کنند.

کیفیت عسل بسته بندی

کیفیت عسل بسته بندی

تاثیر مصرف روزانه عسل بر تمرکز

عسل هر چقدر مرغوب تر باشد می تواند اثرات مثبت بیشتری برای انسان به ارمغان بیاورد. یکی از مهمترین ویژگی های عسل مرغوب صادراتی این است که می تواند به خوبی بر روی قدرت و تمرکز تاثیر گذاشته و برای افرادی که ساعات زیادی را مشغول به مطالعه و کسب علم هستند بهترین و ایده آل ترین گزینه محسوب شود.

عسل یک کیلویی صادراتی قیمت روز در بسته بندی های جذاب و با کیفیت ارائه می شود و تمام خواص عسل در این محصول محفوظ می گردد. این محصول دارای کیفیت بسیار زیاد و خواص متعددی بوده و به همین دلیل است که از طرف مشتریان خارجی به شدت درخواست می گردد.

صادرات عسل ایرانی تجارتی است که برای هر دو طرف فروشنده و خریدار سودآوری قابل توجهی به همراه دارد. زیرا ماده پر ارزش عسل که در ایران تولید می شود یک مبنای بی عیب و نقص برای تولید انواع مواد غذایی مفید و همچنین محصولات درمانی و آرایشی به شمار آمده و در جهت پیشرفت صنایع مختلف بسیار کارآمد است.

بسیاری از افراد جهان این محصول را به صورت هر روزه مصرف می کنند و سلامتی بدن خود را از این طریق تامین می نمایند. تحقیقات صورت گرفته بر روی ساختار عسل و مصرف آن توسط انسان نشان می دهد این ماده می تواند قدرت تمرکز کودکان و نوجوانان و همچنین افراد میانسال یا جوان را به شدت بالا ببرد.

عسل ایرانی برای تمرکز

عسل ایرانی برای تمرکز

بازار هدف برای فروش عسل

برای اینکه بتوانید صادرات عسل را به بهترین شکل ممکن انجام دهید لازم است خریداران این محصول را در داخل یا خارج از مرز شناسایی کنید تا زمان کمتری را برای یافتن بازار هدف صرف نمایید و در عین حال به سود و فروش بیشتری دست پیدا نمایید.

عسل یک کیلویی صادراتی قیمت روز توسط بسیاری از صنایع تولیدی و غذایی در خارج از کشور سفارش داده می شود که برخی از پرفروش ترین بازارهای این محصول عبارتند از:

  • افراد معمولی: مردم عادی و کودکان یا بزرگسالان نیاز به مصرف روزانه عسل دارند تا بتوانند به فعالیت های خود در طول روز با داشتن انرژی لازم و تمرکز بالا ادامه دهند. عسل های صادراتی ایرانی بهترین گزینه برای رسیدن به این هدف محسوب می شوند و از آنجا که بسیار غنی و پر ویتامین هستند به خوبی توسط سلول های بدن جذب شده و سلامت آنها را حفظ می کنند.
  • ورزشکاران: افرادی که به فعالیت های ورزشی مشغول هستند برای اینکه بتواند انرژی طولانی مدت و پربازدهی را تجربه کنند از عسل یک کیلویی صادراتی قیمت روز استفاده می کنند. این محصول می تواند قدرت ماهیچه ها را تا حد زیادی افزایش داده و برای زدودن چربی های اضافه تاثیر فراوانی دارد.
  • صنعت غذا: مواد غذایی خوشمزه و خوش طعم که با استفاده از عسل ایرانی تولید می شوند علاوه بر اینکه از لحاظ طعم بسیار جذاب هستند به عنوان خوراکی های مفید نیز در دسترس قرار گرفته اند.

صنایع تولید آرایشی: امروزه صنعت تولید لوازم آرایشی ورود عسل به عنوان مواد اولیه را تایید می کند و اقلامی که از این روش تولید می شوند طرفداران بیشتری نیز دارند.

  • داروسازان: داروهای گیاهی و صنعتی که با استفاده از عسل ایرانی تولید می گردند اثربخشی سریع تر و طولانی تری دارند و از ابتلای مجدد افراد به بیماری نیز جلوگیری می نمایند.

تولید عسل مرغوب

تولید عسل مرغوب

ارزش گذاری عسل یک کیلویی صادراتی قیمت روز

قیمت عسل یک کیلویی صادراتی قیمت روز با توجه به نوع محصول تعیین شده و همچنین کیفیت و قوام یا غلظت عسل نیز می تواند بر این قیمت گذاری تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در حال حاضر با کیفیت ترین عسل ایرانی در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان موجود است که این قیمت گذاری با توجه به کیفیت محصول متغیر خواهد بود.

شما عزیزان می توانید از طریق مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان ما جدیدترین قیمت ها را دریافت کنید و اگر نیاز به راهنمایی داشته باشید مفیدترین اطلاعات را از این عزیزان کسب کنید.

3/5 - (2 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *