مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عسل کوهستان 3 کیلویی؛ قیمت جدید

آنچه در این مقاله می خوانید ...

چرا عسل کوهستان پرطرفدار است؟نقش عسل در افزایش قوای جنسیبیماران آسمی عسل بخورندخرید عسل از فروشنده معتبرچگونه عسل کوهستان قیمت مناسب بخریم؟
عسل زایگر

عسل کوهستان همانطور که از اسمش پیداست از طریق پرورش زنبورهای عسل در مناطق کوهستانی و دامنه های سرسبز به دست می آید. وجود منابع طبیعی غنی و گیاهان پرخاصیت در چنین مکان هایی باعث می شود عسل به دست آمده حداکثر خواص را برای فرد استفاده کننده داشته باشد.

چنین عسل هایی همیشه به عنوان اولین انتخاب در نظر خریداران قرار خواهند گرفت و با توجه به کیفیتی که ارائه می دهند باعث می شوند انتظارات مشتریان از داشتن محصولی پر بازده و مرغوب برآورده شود. عسل های با کیفیت به دست آمده از مناطق کوهستانی دارای مقادیر زیادی کربوهیدرات طبیعی هستند که باعث می شود انرژی مورد نیاز بدن تامین گشته و علاوه بر آن موجب چاقی نگردد.

درصد مواد و عناصر موجود در عسل کوهستان طبیعی به گونه ای قرار گرفته است که بیشترین هماهنگی را با بدن انسان دارد و به خوبی جذب سلول های آن می شود. زنبورهای عسل که در دامنه کوه ها پرورش پیدا می کنند با اضافه کردن مواد مخصوصی از بدن خود به شهد گل ها فرایند اعجاب انگیزی را سبب می شوند که توسط آن عسل طبیعی و پرخاصیت به وجود خواهد آمد.

در این فرایند مولکول های ساکاروز تبدیل به مواد قابل هضم در بدن انسان مانند گلوکز تبدیل می شوند و بدین ترتیب در اختیار اعضا و جوارح قرار می گیرند. اگر مایلید اطلاعات بیشتری در رابطه با عسل مرغوب به دست بیاورید و از قیمت های جدید آن آگاه شوید با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

عسل کوهستان

عسل کوهستان

چرا عسل کوهستان پرطرفدار است؟

عسل کوهستان دارای ویژگی های به خصوصی است که باعث می شود مورد توجه خریداران قرار بگیرد. ما در ادامه این مطلب قصد داریم به ارائه توضیح مختصری در رابطه با بارزترین ویژگی های این محصول پرخاصیت بپردازیم:

  • حاوی مواد معدنی کمیاب: همانطور که می دانید به دست آوردن مواد معدنی کمیاب که در دامنه کوه های صعب العبور قرار دارند به راحتی میسر نمی گردد و افراد برای اینکه بتوانند این مواد معدنی را به بدن خود برسانند می توانند از عسل کوهستان استفاده کنند. زنبورها مواد معدنی درون خاک را توسط گل دریافت کرده و آن را تبدیل به عسل می نمایند و سپس در اختیار ما قرار می دهند.
  • اسیدهای ضد سرطان: برخی از اسیدهای موجود در عسل به قدری پرفایده هستند که از رشد سلول های سرطانی و تحریک آنها پیشگیری نموده و بدین ترتیب محافظت بدن از ابتلا به سرطان را به ارمغان می آورند.
  • تاثیر در افزایش قد: کسانی که به صورت مرتب و مداوم از عسل استفاده می کنند دارای قد بلندتری هستند و این ویژگی در فرزندان آنها نیز منتقل خواهد شد. عسل امکان ایجاد تغییر هورمون های موجود در بدن را دارد و می تواند در بیشتر شدن قد اشخاص موثر باشد.
  • ضد کم خونی: فعال نمودن سلول های خونساز در بدن یکی از وظایف اصلی عسل طبیعی است که به شدت مورد توجه قرار گرفته است و افرادی که دچار کم خونی هستند با مصرف این ماده پر ارزش پس از مدت زمان کوتاهی شاهد کاهش یا رفع کم خونی خود خواهند بود.

عسل غلیظ

خواص درمانی عسل

نقش عسل در افزایش قوای جنسی

عسل کوهستان یکی از منابع طبیعی پرخاصیت و درمانی قطعی برای ضعف قوای جنسی محسوب می شود که از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته است. افرادی که به دنبال درمان بیماری های جنسی خود هستند معمولا با استفاده از درمان طبیعی از طریق مصرف عسل تا حد زیادی علائم بیماری خود را کاهش می دهند.

عسل منبع غنی انرژی محسوب می شود که با رخنه کردن در سلول های بدن می تواند تاثیر چند برابری نسبت به داروهای شیمیایی داشته باشد. ماندگاری تاثیرات این ماده نسبت به قرص ها و کپسول ها بیشتر است زیرا می تواند به خوبی در غشای سلول وارد شده و تاثیرات مطلوب تری بر سیستم بدن داشته باشد.

 

بیماران آسمی عسل بخورند

آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که با خوردن عسل کوهستان بیماری های آلرژیک و حساسیت های فصلی یا پوستی شما از بین رفته یا شدت آنها کمتر شده است؟ بله،  عسل ماده ای است که حساسیت ها و تحریکات سلولی را در بدن کاهش می دهد و تا حد زیادی می تواند برای کم شدن ناراحتی های آلرژیک افراد آسمی نقش داشته باشد.

بسیاری از افرادی که به بیماری آسم دچار هستند با استفاده از عسل به صورت تنها یا به همراه داروهای گیاهی دیگر توانسته اند قدم های مثبت در جهت کاهش یا رفع بیماری خود بردارند. بنابراین می توان گفت اگر به دنبال یک داروی طبیعی جهت رفع مشکلات تنفسی و آسمی هستید از عسل استفاده کنید.

انواع عسل درمانی

درمان آسم با عسل

خرید عسل از فروشنده معتبر

تجارت عسل کوهستان به عنوان یک شغل پرسود شناخته شده و به همین دلیل فروشندگان زیادی قدم در این عرصه گذاشته اند و با ارائه عسل های مختلف که دارای کیفیت های گوناگونی هستند به فعالیت خود ادامه می دهند. نکته قابل توجه این است که برخی از این فروشندگان اجناس مرغوب و با کیفیتی را عرضه نمی کنند و تنها به سود به دست آمده از فروش محصولات می اندیشند.

بنابراین برای اینکه در دام چنین فروشندگانی نیفتید لازم است اطلاعات دقیقی را در خصوص فروشندگان معتبر و پرسابقه که اجناس اصلی و خالص را به مشتریان خود معرفی می کنند به دست بیاورید. تولید کنندگان حرفه ای و پرسابقه با ارائه عسل های اصلی و طبیعی بر اعتبار خود می افزایند و فروشی منطقی را بر پایه اعتماد دو طرفه انجام می دهند.

بافت پیوسته عسل

مناسب ترین قیمت عسل

چگونه عسل کوهستان قیمت مناسب بخریم؟

عسل کوهستان در بازار امروز شامل قیمت های گوناگونی می شود که به دست آوردن مناسب ترین قیمت باعث می شود خریدی مقرون به صرفه داشته باشید. همچنین شناسایی فروشندگان اصلی که در ارتباط مستقیم با تولید کننده هستند می تواند در کاهش هزینه ها تاثیر بسزایی داشته باشد. قیمت عسل در بازه مشخصی قرار ندارد و بسته به نوع عسل و منطقه ای که زنبورها در آن رشد کرده اند تعیین می گردد.

اما با این وجود شما می توانید برای دریافت قیمت های جدید و به روز به سایت مراجعه کرده و از طریق پل های ارتباطی قرار داده شده با کارشناسان در تماس باشید. بدین ترتیب می توانید راهنمایی های لازم را جهت انتخاب مناسب ترین عسل برای کاربردی که مد نظر دارید دریافت نموده و بیشترین بازدهی را تجربه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

8

8 پاسخ به “عسل کوهستان 3 کیلویی؛ قیمت جدید”

  1. عسل کوهستان سرشار از مواد نایابی هست که به راحتی در دسترس نیستند و نمیشه تو میوه و سبزیجات معمولی پیداشون کرد

  2. سلام
    عسل های کوهستان کیفیت بالایی دارن و ارزش بسیار زیادی دارن
    خوشبختانه مجموعه هایی مثل مجموعه شما بصورت تخصصی این مدل عسل های با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه میکنن

  3. با وجود عسل کوهستان و خواص بسیار زیادی ک دارند و همچنین برای رفع بیماری‌ها و افزایش قد و ضد سرتان بودن آن شکی نیست.
    یادم کجا خوندم ک می‌گفتند عسل درمان ۷۲ بیماری هست

  4. بله عسل کوهستان یکی از بهترین انواع عسل هست که از گل ها و گیاهان بومی کوهستان جمع آوری می‌شود. عسل کوهستان به دلیل خواص و ویژگی‌های تازه و طبیعی‌اش، بسیار محبوب است. از سفره‌های خانوادگی گرفته تا محصولات بهداشتی، استفاده از عسل کوهستان می‌تواند بهداشت و لذت زندگی را افزایش دهد. 🍯🌄

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *