مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گسترده عسل صادراتی ایران + قیمت نماینده فروش معتبر

آنچه در این مقاله می خوانید ...

رنگ و قوام عسل ایرانیمراحل تولید عسل طبیعیقیمت خرید گسترده عسل صادراتی ایران
خرید گسترده عسل صادراتی ایران

خرید گسترده عسل صادراتی ایران برای تولید داروهایی که در جهت ترمیم و بازسازی اعصاب آسیب دیده موثر هستند به کار گرفته می شود و به همین دلیل در کشورهای خارجی طرفداران فراوانی دارد.

همانطور که می دانید عسل طبیعی خواص و فواید فراوانی دارد که از آن جمله می توان به بازسازی سلول های عصبی اشاره کرد. بسیاری از بیماران که در داخل یا خارج از کشور به سر می برند نیازمند دریافت یک داروی ترمیم کننده طبیعی هستند تا بتوانند بیماری خود را از راه ارگانیک حل کنند.

عسل های ایرانی که از گیاهان دارویی و پرخاصیت تولید می شوند این ویژگی ها را داشته و می توانند کمک موثری در جهت رفع یا کاهش علائم بیماری به شمار بیایند. بیماری هایی مانند آلزایمر بسیار ناخوشایند بوده و وجود آنها می تواند لحظات آزاردهنده ای را برای افراد داشته باشد.

مصرف عسل طبیعی به صورت روزانه باعث می شود بتوانید تسلط بیشتری بر این بیماری داشته باشید و رفته رفته آن را از بین ببرید. همچنین این محصول باعث می شود عملکرد اعصاب مرکزی و محیطی شما به صورت کامل بهبود پیدا کند و سلول های عصبی بتوانند نقش خود را به درستی ایفا کنند.

خواندن این مطلب اطلاعات مهمی درباره عسل ایرانی و خرید آن برای آغاز یک بیزینس پردرآمد خارجی به شما ارائه می دهد و در پایان از قیمت های جدید نیز آگاه خواهید شد.

خرید گسترده عسل صادراتی ایران

خرید گسترده عسل صادراتی ایران

رنگ و قوام عسل ایرانی

عسل های ایرانی در رنگ های مختلفی موجود هستند که از آن جمله می توان به رنگ طلایی،  قهوه ای و زرد پررنگ اشاره کرد. هر کدام از عسل ها با رنگ مخصوص به خود به بازار عرضه می شوند که هر کدام از این رنگ ها نیز نشان دهنده نوع عسل است.

رنگ عسل معیار دقیقی برای تعیین کیفیت آن به شما نمی آید زیرا عسل هایی که در مناطق مختلف تولید می شوند رنگ های گوناگونی دارند و بر اساس مواد معدنی موجود در زمین رنگ پذیری خود را انجام می دهند.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که رنگ هر عسل بستگی کامل به فعالیت زنبورها در مناطق مختلف دارد و شهدی که زنبورها از گیاهان گوناگون به دست می آورند تعیین کننده رنگ و قوام عسل است. معمولا عسل هایی که در کشور ایران تولید می شوند از قوام و کشسانی مناسبی برخوردار هستند و بیانگر خلوص و کیفیت بالا می باشند.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که قوام عسل بر اثر گذشت زمان ممکن است تغییر کرده و حالت غلیظی اولیه را نداشته باشد. همچنین عسل هایی که حالت کریستالی دارند به عنوان عسل بی کیفیت شناخته نمی شوند بلکه این عسل ها به علت گذشت زمان دچار تغییر غلظت گشته و بدین شکل در می آیند.

عسل موم دار طلایی

عسل موم دار طلایی

مراحل تولید عسل طبیعی

افرادی که خرید گسترده عسل صادراتی ایران اقدام می کنند تا بتوانند آنها را به کشورهای دیگر صادر کنند بایستی اطلاعات اولیه در مورد چگونگی برداشت و تولید این محصول داشته باشند تا بتوانند به سوالات مشتریان به طور کامل پاسخ داده و نظر آنها را جلب نموده و اعتمادسازی انجام دهند. مراحل تولید عسل به قرار زیر است:

  • ذخیره شهد: هنگامی که زنبورها شهد هر یک از گیاهان و گل ها را در بدن خود ذخیره می کنند با رسیدن به کندو آنها را در داخل خانه های کندو قرار داده و ذخیره سازی را انجام می دهند. این مرحله به عنوان آغاز عملیات تولید عسل شناخته می شود.
  • فرآوری: زنبورها پس از ذخیره سازی شهد نسبت فرآوری آنها اقدام می کنند و با عملیات خاصی که بر روی آن انجام می دهند عسل مرغوب و درجه یک را تولید می کنند. این عسل بدون رطوبت اضافی است و از غلظت مناسبی برخوردار می گردد.
  • جابجایی خانه زنبور: زنبورداران پس از اینکه تولید عسل به مرحله مشخصی رسید خانه های زنبور عسل را جابجا نموده و به مکان های مختلف می برند تا بتوانند از خواص موجود در تمام گیاهان که در نقاط مختلف قرار دارند استفاده کنند و تنوع لازم را در محصولات خود به ارمغان بیاورند.
  • برداشت و بسته بندی: هنگامی که خانه های زنبور عسل کامل شدند برداشت محصول آغاز می شود و زنبورداران با دقت و ظرافت کامل کندوها را از محفظه های مربوطه خارج نموده و در ظرف های مخصوص قرار می دهند تا برای صادرات آماده شوند.

هر کدام از مراحل تولید عسل ایرانی در صورتی که با دقت فراوان انجام شود محصول به دست آمده از کیفیت لازم برخوردار بوده و در بازارهای جهانی به راحتی فروش می رود. خرید گسترده عسل صادراتی ایران توسط افراد زیادی انجام می شود و کسانی که از این روش برای خرید استفاده می کنند می توانند از مزایا و تخفیفات ویژه برخوردار شوند.

ترکیب عسل با توت فرنگی برای صبحانه

ترکیب عسل با توت فرنگی برای صبحانه

قیمت خرید گسترده عسل صادراتی ایران

قیمت انواع عسل ایرانی بر اساس منطقه کشت گیاه متفاوت است. هر منطقه آب و هوایی عسل مخصوص به خود را دارد و هر کدام از زنبورداران با توجه به امکاناتی که در دسترس دارند قیمت محصول خود را ارائه می دهند.

بنابراین دور از انتظار نیست که عسل های مربوط به نواحی مختلف کشور ایران دارای قیمت های منحصر به فردی باشند و این قیمت ها در بازه های متفاوتی عنوان گردند. خرید گسترده عسل صادراتی ایران سبب می شود بتوانید این محصول را با پایین ترین قیمت دریافت کنید اما باید توجه داشته باشید که این عسل را از منابع معتبر و نمایندگان فروش پرسابقه و اصلی بخرید تا در دام افراد سودجو قرار نگیرید.

عسل خالص و مرغوب ایرانی که هیچگونه مواد اضافه و آب شکر نداشته باشد و با عسل های ناخالص و ارزان قیمت مخلوط نشده باشد قیمتی در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان دارد که با توجه به کیفیت عسل متغیر است.

شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید و قیمت های جدید را دریافت کنید و بر اساس آن عملیات خرید عسل و فروش به کشورهای دیگر را آغاز کنید. چنانچه نیازمند دریافت مشاوره هستید کارشناسان ما آماده اند تا هر آنچه بر اساس تجربه به دست آورده اند در اختیار شما قرار دهند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *