مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات عسل ایرانی طلایی رنگ جنوبی به کشور عراق

آنچه در این مقاله می خوانید ...

کدام عسل برای صادرات مناسب تر است؟پر سود ترین فصل صادرات عسل ایرانیمقایسه کیفیت عسل ایرانی و عراقیقیمت عسل ایرانی طلایی رنگ جنوبی
صادرات عسل ایرانی طلایی رنگ جنوبی

صادرات عسل ایرانی طلایی رنگ جنوبی به کشورهای آسیایی و اروپایی ایده جذابی است که توسط تجارت کنندگان مبتدی و حرفه ای انتخاب می گردد. انتخاب عسل به عنوان یک محصول صادراتی روشی بسیار کارآمد و کم ریسک است زیرا عسل های ایرانی تا مدت زمان زیادی حالت تازگی خود را حفظ می کنند و نگهداری آنها بسیار راحت است.

علاوه بر این تعداد مشتریان این محصول در سرتاسر نقاط دنیا کم نیستند و هر سال برای ثبت سفارش این کالا در سطح گسترده اقدام می کنند. طلای زرد رنگ ایرانی با طعم و مزه دلپذیری که دارد بسیاری از افراد را شگفت زده کرده است و به سمت خود می کشاند.

کشورهای خارجی از محصولات عسل ایرانی برای درست کردن بسیاری از محصولات دیگر استفاده می کنند. به عنوان مثال از این ماده طبیعی جهت تولید لوازم آرایش یا انواع شوینده های صورت و پوست بهره گیری می شود و نتایج ثمربخش و پربازدهی به همراه دارد.

کشور ایران معدن انواع ویتامین ها و مواد معدنی است که در زمین وجود دارند و گیاهانی که در مناطق مختلف این سرزمین می رویند بستر مناسبی برای صنعت زنبورداری به وجود آورده اند. عسل های تولید شده در ایران خواص درمانی گسترده ای نیز دارند و از آنها برای التیام بسیاری از دردها و همچنین برطرف نمودن علائم بسیاری از مریضی ها استفاده می گردد.

چنانچه علاقه به دریافت اطلاعات بیشتری در مورد انواع عسل های ایرانی دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

صادرات عسل ایرانی طلایی رنگ جنوبی

صادرات عسل ایرانی طلایی رنگ جنوبی

کدام عسل برای صادرات مناسب تر است؟

پیشرفت در صادرات عسل ایرانی طلایی رنگ جنوبی به اندازه کیفیت موجود در عسل محقق می گردد. قطعاً عسل هایی که کیفیت بالاتری دارند از شانس بیشتری برای فروش برخوردار خواهند شد و بدین ترتیب شخص تاجر می تواند به سود بیشتری دست پیدا کند.

عسل های ایرانی همه دارای کیفیت های مطلوبی هستند و هر کدام از آنها خواص درمانی و غذایی مخصوص به خود را دارند. بنابراین نمی توان گفت که کدام از بقیه برای صادرات مناسب تر است و سود بیشتری را به همراه خواهد داشت.

عسل هایی که در مناطق مختلف ایران تولید می شوند شامل ویژگی های منحصر به فردی هستند که توسط کشورهای مختلف مورد پسند واقع می شوند. تجربه افراد تاجر برای صادرات این عسل های ایرانی کمک بسیار موثری در جهت انتخاب مناسب ترین نوع عسل برای ارائه در بازار هدف به شمار می آید.

ممکن است افرادی که به تازگی وارد عرصه تجارت شده اند قادر به اخذ تصمیم های درست و دقیق نباشند و در طی فرایند تجارت خود با ضرردهی مواجه گردند. اما همین افراد هنگامی که به مشورت با افراد با تجربه می پردازند به نتایج شگفت انگیز و قطعی دست پیدا خواهند کرد و انگیزه آنها برای ادامه راه بیشتر خواهد شد.

در ایران عسل های مختلف از جمله عسل کنار،  گون،  جعفری  و سایر گیاهان دارویی موجود است که علاقمندان زیادی در سطح جهان را به خود جذب نموده اند.

عسل تولید جنوب

کاربرد درمانی عسل تولید جنوب برای پوست

پر سود ترین فصل صادرات عسل ایرانی

عسل ها بسته به اینکه در کدام منطقه آب و هوایی تولید می شوند زمان برداشت متفاوتی دارند و فرد پرورش دهنده زنبور عسل بایستی به خوبی بداند که در کدام فصل سال نسبت به برداشت این محصول اقدام کند.

صادرات عسل ایرانی طلایی رنگ جنوبی و دستیابی به سود مطلوب و فروش بالا نیز وابستگی شدیدی به همین موضوع دارد. عسل هایی که در مناطق جنوب کشور ایران تولید می شوند معمولا در فصل بهار دارای خواص بهتری هستند و به عبارت دیگر می توان گفت در فصل بهار این عسل ها بسیار مرغوب تر می باشند.

عسل هایی که در فصل بهار برداشت می شوند با نام عسل بهاره شناخته شده اند و طرفداران بیشتری در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص داده اند. محصولات ایرانی هم از این قاعده جدا نیستند و عسل هایی که در این فصل تولید می گردند سودآوری بیشتری به همراه خواهند داشت و به همین دلیل است که بسیاری از تاجرها برای خرید عمده عسل های بهاره جنوبی اقدام می نمایند.

فصل بهار در کشور ایران با گوناگونی گیاهان مختلف همراه است و طیف وسیعی از انواع گیاهان دارویی و خوراکی که در اقصی نقاط کشورمان رشد می کنند گام های بلندی را در جهت توسعه صادرات عسل رقم زده اند.

قیمت مناسب عسل ایرانی

غلظت مناسب عسل ایرانی

مقایسه کیفیت عسل ایرانی و عراقی

عسل های ایرانی و عراقی در باب مقایسه تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند و از جهات مختلفی نیز به یکدیگر شبیه هستند. در ادامه به بیان مواردی خواهیم پرداخت که این مقایسه را تکمیل نموده و به شما کمک می کنند که بتوانید صادرات عسل ایرانی طلایی رنگ جنوبی را با دقت و صلابت بیشتری انجام دهید:

  • منبع عسل: یکی از مهمترین مواردی که به عنوان شاخصه اصلی انتخاب عسل در نظر گرفته می شود منبع تولید عسل است. منابع تولید عسل در ایران بسیار گسترده و متنوع هستند و تولید کنندگان این ماده غذایی پر ارزش با استفاده از پتانسیل های موجود در کشور توانسته اند محصولاتی را تولید کنند که در جهان حرف اول را می زنند. کیفیت عسل هایی که در عراق تولید می شوند به اندازه عسل های ایرانی نبوده و نمی توانند جایگاه این محصولات را در بازارهای بین المللی بگیرند.
  • طعم: مناطق آب و هوایی موجود در کشور ما غالباً از نوع معتدل هستند و گرما یا سرمای بیش از حدی ندارند بنابراین عسل های ایرانی در مقایسه با محصولات عراقی معتدل تر بوده و طرفداران بیشتری نیز دارند.
  • عطر و بو: عطر و بوی عسل ایرانی چنان قوی و دلنشین است که حتی خریداران گوناگون در کشور عراق نیز ترجیح می دهند محصولات ایرانی را خریداری کنند.
  • قیمت: یکی از مهمترین علت های خرید عسل ایرانی توسط مشتریان خارجی قیمت این محصول است. عسل هایی که از ایران به بازارهای بین المللی فرستاده می شوند در مقایسه با کیفیتی که دارند دارای قیمت های منصفانه و مقرون به صرفه ای هستند و به همین دلیل خریداران این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند.
عسل ایرانی در عراق
Photo taken in Warneet East, Australia

علت محبوبیت عسل ایرانی در عراق

قیمت عسل ایرانی طلایی رنگ جنوبی

قیمت صادرات عسل ایرانی طلایی رنگ جنوبی در محدوده معین و ثابتی وجود ندارد از آنجا که تنوع این محصول بسیار زیاد است نمی توان یک قیمت ثابت برای تمام مدل های عسل موجود در بازار ارائه داد.

اما شما عزیزان می توانید از طریق مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان حرفه ای و با تجربه ما راهنمایی هایی را در خصوص صادرات این محصول با ارزش به دست بیاورید و از این طریق تجارت سودآوری را تجربه کنید. همچنین به دست آوردن قیمت های واقعی و جدید از طریق همین تماس میسر می گردد.

3.4/5 - (5 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *